halaman rumah

BorjegaYang lebih baik untuk pengubah jenis keringToleransi dimensi

2023-05-10 07:12:55lepaskan

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasaJatuh perkara asing dan menghancurkanBorjega,Seharusnya dikatakan selepas perkembangan tahun-tahun ini, tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.Bunyi dalam kes kegagalan fasaBunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.


BorjegaYang lebih baik untuk pengubah jenis keringToleransi dimensi



Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar,BorjegaPenukar jenis kotak 400kV, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:Melangkah proses pengubah jenis kering?Jatuh perkara asing dan menghancurkanProfessional adalah rajaSesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama,BorjegaModel pengubah jenis kering kuasa, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan,BorjegaHarga pengubah jenis kotak 200 KVA, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.Mod wayar pengubah jenis kering:


BorjegaYang lebih baik untuk pengubah jenis keringToleransi dimensi



In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.Nyahkira,Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis keringDalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasaBorjega,Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

label:
4jawapan
untuk industri pembinaan
2Tingkat-- · 2023-05-10 08:19:38

BorjegaYang lebih baik untuk pengubah jenis keringYa, berikan anda komen yang baik

Lihat lagi
pembaikan
3Tingkat-- · 2023-05-10 08:28:50

Adakah anda mempunyai BorjegaYang lebih baik untuk pengubah jenis kering? BorjegaYang lebih baik untuk pengubah jenis keringBerapa harga spot

Lihat lagi
Jinghua Rigang Steel Pipe Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-05-10 08:55:18

Saya akhirnya menunggu sehingga saya membelinya BorjegaYang lebih baik untuk pengubah jenis kering. Mula-mula saya masih tertanya-tanya sama ada untuk membelinya. Saya suka sedikit. Saya agak takut membaca komen. Saya takut kualitinya tidak bagus. Ia bukan produk tulen. Ia agak berbeza daripada gambar. Namun, semuanya salah, barangnya bagus, asli, bosnya bagus, dan logistiknya bagus.

Lihat lagi
Zhitong Medical Consulting Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2023-05-10 09:03:07

Penjualnya sangat baik, BorjegaYang lebih baik untuk pengubah jenis kering sama seperti pengenalan, penjual jujur

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)