halaman rumah

PraPenukar jenis kering Scb13 dengan efisiensi tenaga sekunderApakah pasaran pelaburan

2023-05-10 05:18:45lepaskan

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.Pra,Jaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasaBunyi dalam kes kegagalan fasaComayagua,PraPembelian pengubah jenis kering,PraSubstesen pengubah jenis kotak prefabrikasi,Solusi bunyi pengubah jenis keringBunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.Operasi pengubah tenggelam minyak


PraPenukar jenis kering Scb13 dengan efisiensi tenaga sekunderApakah pasaran pelaburan



Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;Apa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka,PraMinyak pengubah kuasa ditenggelamkan, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit merujuk kepada kedudukan pada jam , tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).Fokus pada Pembangunan,Jatuh perkara asing dan menghancurkanPerhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.Apakah mod kawat pengubah jenis kering?


PraPenukar jenis kering Scb13 dengan efisiensi tenaga sekunderApakah pasaran pelaburan



Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.Hasil ujian,Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.Analisis penyimpanan kuasa pengubahBagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?Pra, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

label:
3jawapan
Chengrui Machinery Equipment Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-05-10 07:12:20

Akhirnya dapat PraPenukar jenis kering Scb13 dengan efisiensi tenaga sekunder Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.

Lihat lagi
Jaring penindasan angin dan habuk
3Tingkat-- · 2023-05-10 12:50:58

Selamat bekerjasama dan pembungkusan yang ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka

Lihat lagi
dong mao trading co., ltd.
4Tingkat-- · 2023-05-10 13:49:24

PraPenukar jenis kering Scb13 dengan efisiensi tenaga sekunder Kualitinya tidak buruk, dan barang dihantar tepat pada masanya. Saya mengesyorkan anda membelinya lain kali.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)