halaman rumah

OsijekHarga pengubah jenis kering 800kVAApakah faktor kerja

2023-05-10 04:50:45lepaskan

Operasi pengubah tenggelam minyakPenukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.Osijek,TransformerContainer pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.Saint-Andre orang pengumpulan,OsijekPengubah kotak lama,Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasaJika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.Operasi pengubah tenggelam minyak


OsijekHarga pengubah jenis kering 800kVAApakah faktor kerja



(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, m.Peralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, reli kenderaan, AC, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi 'buzzing and buzzing' dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan 'crackling' dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.Pada pengurusan muatan:Item inspeksi,Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga,OsijekPembuat pengubah kuasa, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian pentingPermukaan flange tidak sama,OsijekTitik Transformer, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.


OsijekHarga pengubah jenis kering 800kVAApakah faktor kerja



Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.Pengurusan,Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.Jaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasaLupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.Osijek,Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

label:
6jawapan
Penyelidikan dan pembangunan teknologi IoT
2Tingkat-- · 2023-05-10 11:54:22

Tanya, boleh saya hantar OsijekHarga pengubah jenis kering 800kVA spesifikasi khusus, izinkan saya menghubungi anda.

Lihat lagi

Kenalan lama, semuanya baik seperti biasa, tulen OsijekHarga pengubah jenis kering 800kVA, prestasi kos yang cemerlang

Lihat lagi
Qianlong Vehicle Industry Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-05-10 12:35:30

Saya telah membeli-belah dalam talian OsijekHarga pengubah jenis kering 800kVA selama bertahun-tahun, ini adalah kali pertama saya mengambil serius perkara ini. Saya sangat berpuas hati dengan kualiti dan mutu produk.

Lihat lagi
Jaring penindasan angin dan habuk
5Tingkat-- · 2023-05-10 12:42:28

Raya tak lama lagi, boleh OsijekHarga pengubah jenis kering 800kVA dapat diskaun?

Lihat lagi
barang kaca
6Tingkat-- · 2023-05-10 12:52:16

Benar-benar penjual yang baik. Saya perlu mencari anda jika saya mempunyai permintaan OsijekHarga pengubah jenis kering 800kVA ini pada masa hadapan!

Lihat lagi
Zhengan Plastic Products Co., Ltd.
7Tingkat-- · 2023-05-10 13:41:48

Kelajuan penghantaran adalah sangat pantas, berikan syarikat anda thums up

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)