halaman rumah

KostinbrodPenukar kotak LandscapePenyesuaian program

2023-05-10 02:46:07lepaskan

Kilang pengubah kuasaSecara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.Kostinbrod,KostinbrodPengubah utama ladang angin,Kehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, melepaskan tenaga, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.Letnany, ia patut diizolasi sebelum digunakan, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;Berapa banyak pengubah kuasa


KostinbrodPenukar kotak LandscapePenyesuaian program



Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel,KostinbrodSuhu tiga fasa pengubah jenis kering, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?Jaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasaTerdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.Senarai bahan pemasangan,KostinbrodPenukar jenis kering 10 / 0.4kV,Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupanMenghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.


KostinbrodPenukar kotak LandscapePenyesuaian program



Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.Huraian kerja, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuatApa peranan penting pengubah kuasaPertama-tama, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.Kilang pengubah kuasaKostinbrod,Pengubah kuasaSelepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

label:
6jawapan
makanan pukal
2Tingkat-- · 2023-05-10 10:05:47

Kedai ini sangat bagus, dengan kualiti yang baik dan harga yang rendah, pemiliknya sangat pemurah, dan perkhidmatan pelanggan juga sangat sabar. Saya tidak faham ini KostinbrodPenukar kotak Landscape. Mereka menerangkan kepada saya dengan sabar. Ia benar-benar hati nurani industri.Saya ingin mengesyorkan kedai ini kepada rakan-rakan saya dan biarkan mereka semua datang ke kedai ini untuk membeli pakaian!

Lihat lagi
dan jualan
3Tingkat-- · 2023-05-10 10:17:13

Saya akan membelinya pada masa hadapan KostinbrodPenukar kotak Landscape dan saya akan datang kepada anda lagi. Terima kasih bos, berikan saya komen yang baik. Saya sayang awak bos. Terima kasih!

Lihat lagi
van
4Tingkat-- · 2023-05-10 10:27:35

Rakan sekerja saya sangat menyukainya. Lain kali datang lagi. Ia adalah produk asli yang jarang ditemui. KostinbrodPenukar kotak Landscape Saya sangat berpuas hati dengannya. Bos mempunyai personaliti yang baik, awesome. Not bad. Kualiti pun bagus. Kelajuan juga pantas. Bagus betul!

Lihat lagi
Syarikat Jubin Hengsheng
5Tingkat-- · 2023-05-10 10:45:31

Biar saya bercakap tentang kualiti barang dahulu: KostinbrodPenukar kotak Landscape Secara keseluruhannya bagus, dan pembungkusannya ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka. Ulasan terakhir ekspres: penghantaran adalah pantas. Yang lain adalah berterima kasih kepada kedai untuk diskaun, lagipun, produk yang murah dan bagus adalah lebih nyata. Saya berharap kedai akan memberikan lebih banyak diskaun dan memberitahu pelanggan lama dalam masa untuk mempromosikan pembelian semula. Saya doakan perniagaan berjaya.

Lihat lagi
Alat ganti dan teknologi
6Tingkat-- · 2023-05-10 11:02:03

Saya akan mencari awak lagi lain kali saya mempunyai peluang.

Lihat lagi

Saya telah membeli-belah dalam talian KostinbrodPenukar kotak Landscape selama bertahun-tahun, ini adalah kali pertama saya mengambil serius perkara ini. Saya sangat berpuas hati dengan kualiti dan mutu produk.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)