halaman rumah

FrancoisPemasangan bekuKepentingan motivasi

2023-05-10 02:16:30lepaskan

Pemilihan penyimpanan sejuk adalah sangat penting untuk penyimpanan sejuk, kerana penyimpanan sejuk adalah berbeza dari penyimpanan sejuk biasa. Suhu dalam penyimpanan sejuk biasanya rendah, dan suhu udara, kemanusiaan dan keperluan persekitaran relatif tinggi. Apabila memilih penyimpanan sejuk, perhatian mesti dipilih penyimpanan sejuk dengan suhu yang lebih baik. Jika pemilihan penyimpanan sejuk tidak baik suhu dalam penyimpanan sejuk adalah sukar untuk, yang mudah menyebabkan kerosakan produk dalam penyimpanan sejuk, atau pemampat sejuk dalam penyimpanan sejuk sering berfungsi, membuang lebih banyak sumber dan meningkatkan biaya.Proses teknikal pemprosesan makanan berbeza untuk pembangunan penyimpanan sejuk digabungkan dengan perancangan bandar setempat. Pembangunan penyimpanan sejuk adalah keperluan desain dan pembangunan penyimpanan sejuk, yang tidak hanya mengelakkan pencemaran salib antara makanan, tetapi juga memastikan fasilitas pengangkutannya: dalam skop pembangunan, bentangan keseluruhan yang masuk akal, menyimpan tanah dan mengurangi kos.Francois,Untuk penjual besar-skala gudang segar, jika peralatan gagal disebabkan pengabaian jangka panjang, kehilangan tidak boleh diabaikan. Oleh itu, kita perlu melakukan kerja yang baik dalam menyimpan gudang segar penjual besar dalam proses penggunaan sehari-hari.Features of quick freezing warehouse: the quick freezing technology is advanced, the frost free quick freezing method is adopted, the famous brand compressor and refrigeration accessories are configured, and the automatic freeze is adopted. The method can only be used by microcomputer. Sistem pendinginan mengadopsi pendingin hijau, yang milik teknologi pendinginan internasional yang maju pada abad ke-.Turkmenistan,Seharusnya terdapat piawai paip pembuangan yang baik di sekitar gudang, suhu tanah seharusnya rendah, seharusnya ada antar lapisan di bawah gudang sejuk, dan menjaga ventilasi semulajadi yang baik. Menjaga kekeringan adalah sangat penting untuk gudang sejuk. Selain itu, sebelum pembangunan penyimpanan sejuk, peranti pendinginan semakin umum. Semua aspek kehidupan tidak dapat dipisahkan dari penggunaannya. Keluarga juga akan dilengkapi dengan beberapa peranti pendinginan sederhana. Untuk peranti pendinginan seperti penyimpanan sejuk saluran paip air tap akan dipanjang dan menara pendinginan FRP akan dibina.Tindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.Dengan pembangunan masa, penting untuk memilih bahan dengan pengisihan panas yang baik. Penyimpanan sejuk adalah pemilihan bahan yang lebih baik, dan penghasil perlu menangkap titik kuncinya dalam proses produksi penyimpanan sejuk.


FrancoisPemasangan bekuKepentingan motivasi



Pendingin pemampatan biasanya digunakan. Ia terdiri terutama dari pemampat, kondensator, ia secara langsung menyerap panas dalam gudang dan sejuk.Untuk pemilihan unit pengkondisi udara, perlu mempertimbangkan tekanan kondensasi dan masalah lain berkaitan unit meningkatkan proporsi udara sejuk luar, dan mencapai kesan penyimpanan tenaga.Struktur pembangunan penyimpanan sejuk struktur boleh menjadi struktur beton batu bata atau struktur besi, yang boleh ditentukan mengikut anggaran mereka sendiri dan keperluan sebenar. Pada masa ini, kebanyakan storan sejuk dibangun dengan struktur baja lapisan tunggal, dan dilengkapi dengan tubuh penyimpanan penyimpanan suhu terma kombinasi platform memuat, sistem sejuk,FrancoisPemasangan syarikat reka storan sejuk, sistem, sistem paip, dll. mengikut keperluan sebenar sirkulasi penyimpanan sejuk.Risiko kualiti,Sistem pendinginan: sistem pendinginan adalah bahagian utama desain penyimpanan sejuk. Ia adalah kunci untuk menentukan ekonomi, perlindungan persekitaran dan prestasi penyimpanan sejuk.Penyimpanan sejuk mempunyai kestabilan yang kuat. Teknologi bulu poliuretan membuatnya mempunyai prestasi ikatan yang lebih baik. Kombinasi kuat bulu poliuretan yang ketat dan lapisan pembawa adalah premis asas untuk memastikan kestabilan lapisan izolasi luaran. Ianya, dalam keadaan suhu setempat dan kelembapan yang tidak baik, ciri-ciri penyimpanan sejuk masih tidak terpisah dan jatuh dari lapisan pembawa dan tetap stabil dalam keadaan normal.Semasa pemasangan gudang polistiren, Ralat Perpendikulariti plat dinding akan diperbaiki semasa plat gudang atas dipasang. Panjang plat gudang atas mesti mm lebih pendek daripada permukaan plat dinding. Selepas pemasangan plat gudang atas, ruang mm mesti ditandai dengan bahan putih untuk memastikan prestasi penyegelan tubuh gudang.


FrancoisPemasangan bekuKepentingan motivasi



Apabila memasang papan pengisihan poliuretan, penyekapan antara panel papan pengisihan poliuretan dan bahan pengisihan panas adalah pendek dan sering tinggi.market,Kegagalan penyimpanan sejuk satu lapisan: besar; Kawasan permukaan struktur penyimpanan luar penyimpanan sejuk adalah besar, jadi jumlah bahan pengisihan panas adalah besar, dan konsumsi kering makanan sejuk juga besar; Untuk gudang suhu rendah, rawatan anti beku lantai memerlukan banyak kerja. Apabila penyimpanan sejuk dibina pada tahap air, ia mustahil untuk menanganinya, yang mudah untuk menyebabkan beku mengufuk dan membengkak.Pembekas sejuk mempunyai keuntungan dari harga tinggi, penampilan indah, kehidupan layanan panjang dan pemindahan selesa. Jadi cepat gantikan penyemburan. Pilihan penyemburan mesti mempunyai kawasan penyimpanan sejuk yang besar, untuk mencerminkan simpanan biayanya.Pemampatan pendingin biasanya digunakan, yang sebahagian besar terdiri dari pemampatan, kondensator, ia boleh dibahagi menjadi pendinginan langsung dan pendinginan langsung. Pendingin langsung paip penguap dipasang dalam gudang sejuk. Apabila cairan pendingin melewati paip penguap,FrancoisSyarikat teknikal pemasangan penyimpanan sejuk, ia akan secara langsung menyerap panas di gudang dan sejuk.Francois,Perkaraan untuk masa penyimpanan sejuk peranti: penyimpanan sejuk sistem pendinginan menggunakan ammonia sebagai pendingin akan disokong di tempat dengan densiti populasi rendah sekitar.Penggunaan penyimpanan sejuk skala besar adalah secara alami sangat ketat dalam pemasangan dan pemilihan bahan. Oleh itu, di hadapan situasi yang mungkin di atas, kita boleh secara ketat skrin bahan papan pengasingan penyimpanan sejuk, yang dapat mengurangi atau menyelesaikan masalah di atas. Namun, pada masa ini, terdapat banyak medan menggunakan papan pengisihan penyimpanan sejuk, jadi perincian persekitaran penggunaan patut dianggap untuk membuat kayu banyak produk seperti itu di pasar.Sebelum penerimaan dan penghantaran projek, ia akan dilakukan. Tiada goresan yang jelas di permukaan papan.

label:
6jawapan
Pembinaan kejuruteraan perbandaran
2Tingkat-- · 2023-05-10 10:02:40

Saya akan membelinya pada masa hadapan FrancoisPemasangan beku dan saya akan datang kepada anda lagi. Terima kasih bos, berikan saya komen yang baik. Saya sayang awak bos. Terima kasih!

Lihat lagi
Jingke Optical Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-05-10 10:08:18

Saudara, dengan sokongan anda, model baharu ini FrancoisPemasangan beku sememangnya mencapai standard dan sangat bagus.

Lihat lagi
Audio Auto Repair LLC
4Tingkat-- · 2023-05-10 10:17:46

FrancoisPemasangan beku Barang sudah sampai, lebih baik dari yang anda lihat dalam gambar!

Lihat lagi
Shituo Catering Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2023-05-10 10:23:59

Tahap MM penjual sangat tinggi, dan orangnya sangat sabar. Saya melihat banyak FrancoisPemasangan beku, tetapi saya merasakan bahawa anda mempunyai kekuatan dan membeli milik anda. Saya tidak sangka ia menjadi seperti ini . Penjual macam ni dah online Jarang-jarang dah tanya banyak seller tapi tak boleh, seller MM dah buat. Dan harga pun murah. Senang sangat.

Lihat lagi
Department Store North Shopping LLC
6Tingkat-- · 2023-05-10 10:39:15

Walaupun FrancoisPemasangan beku belum tiba, saya menantikannya, dan siasatan masih dalam perjalanan.

Lihat lagi
Kabel bersarung getah
7Tingkat-- · 2023-05-10 11:07:59

Selepas menerima barang, saya merasakan kualiti FrancoisPemasangan beku masih agak baik, konsisten dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, kelajuan penghantaran agak cepat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, dan kelajuan penghantaran adalah sangat cepat Secara umumnya, ini Ini adalah belanja yang sangat memuaskan, terima kasih kepada penjual.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)