halaman rumah

BalchikPengubah semula kotakMelindungi pertimbangan

2023-05-10 01:36:03lepaskan

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul,Balchik315 KVA oil type transformer, ia akan menyebabkan kerosakan besar.Balchik,Minyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.Hwaseong,Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:


BalchikPengubah semula kotakMelindungi pertimbangan



Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.Banyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya,BalchikPengubah 800 minyak yang ditenggelamkan, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.Kilang pengubah kuasaPerbaikan kualiti,Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.Dalam keadaan biasa, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan,BalchikHarga pengubah jenis kering seri scb11, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa


BalchikPengubah semula kotakMelindungi pertimbangan



In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.bekalan,Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.Ia boleh dilihat dari atas yang dari perspektif penyimpanan kuasa, dalam beberapa kes pengubah & ldquo; Kuda kecil menarik kereta kecil & rdquo; Tidak dapat membandingkan dengan & ldquo; Middle car & rdquo;, naga kecil & rdquo;, Oleh itu, kehilangan muatan penuh dan muatan pengubah mesti dianggap dalam pengiraan, dan keputusan boleh dibuat dengan betul dalam terma pengurangan kuasa atau penggunaan kuasa. Menurut korelasi antara kadar muatan dan kapasitas penukar: . Kadar muatan penukar dan simpanan kuasa akan dibawa ke dalam formula: indeks muatan penukar, iaitu, muatan operasi dan kapasitas nilai penukar . Sekarang ia diperlihatkan oleh contoh bahawa kedua- dua sisi elektron akadacal menyentuh jenis tanah kaki kaki mencari turunan P, dan kemudian mengurangkan kehilangan kuasa aktif penukar kuasa besar dari kehilangan kuasa aktif penukar kapasitas kecil: iaitu, formula dikurangkan Indeks muatan adalah indeks muatan apabila kehilangan operasi pengubah kecil dan kadar besar, dan kadar besar apabila kehilangan tembaga khusus sama dengan kehilangan besi.Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:Balchik, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

label:
5jawapan
Bahagian struktur keluli dan peralatan
2Tingkat-- · 2023-05-10 08:53:55

Bolehkah anda memberi saya BalchikPengubah semula kotak spesifikasi terperinci?

Lihat lagi
agen insurans
3Tingkat-- · 2023-05-10 09:23:39

Perkhidmatan anda sangat baik, BalchikPengubah semula kotak juga sangat murah! Saya akan kerap datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Luofeng Agricultural Machinery Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-05-10 09:47:07

Saya hampir tidak pernah serius menilainya sebelum ini. Saya membeli milik anda BalchikPengubah semula kotak dan akan melawatnya pada masa akan datang. Ia sangat mudah sehingga saya tidak boleh berhenti sama sekali. Ia adalah produk tulen dengan logistik yang pantas. Saya menyukainya untuk anda .

Lihat lagi
selamat
5Tingkat-- · 2023-05-10 10:00:02

Kenalan lama, semuanya baik seperti biasa, tulen BalchikPengubah semula kotak, prestasi kos yang cemerlang

Lihat lagi
Kabel dan wayar dan bahan mentah kabel
6Tingkat-- · 2023-05-10 10:15:09

Saya rasa ia bagus. Masa saya membelinya, saya melihat komen di komen dan saya membelinya. Apabila saya melihat penghantaran, saya sangat teruja. Selepas BalchikPengubah semula kotak sampai, saya teruja untuk mencubanya dengan penuh harapan, dan hasilnya cukup bagus!Dan wanita khidmat pelanggan juga sangat baik dan sopan.Puan khidmat pelanggan juga menjawab soalan saya dalam beberapa saat, haha, saya akan membeli semula lain kali.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)