halaman rumah

PaziciaPemasangan storan sejukApakah struktur

2023-05-07 03:09:43lepaskan

Peralatan pendinginan dalam persekitaran penyimpanan segar gudang beku-cepat kebanyakan mengadopsi sistem pendinginan pemampatan tahap tunggal, dengan freon sebagai pendingin. Mod penguap dalam gudang ialah pemandu pendinginan, yang boleh menjadi jenis langit. Jika bilangan gudang kecil dan volum tidak melebihi meter kubik, mod pendinginan mesin gudang boleh dianggap. Jika terdapat bilangan besar gudang, mod kepala berbilang secara paralel boleh dianggap.Features of quick freezing warehouse: the quick freezing technology is advanced, the frost free quick freezing method is adopted, the famous brand compressor and refrigeration accessories are configured, and the automatic freeze is adopted. The method can only be used by microcomputer. Sistem pendinginan mengadopsi pendingin hijau, yang milik teknologi pendinginan internasional yang maju pada abad ke-.Pazicia,Setelah bertahun-tahun perkhidmatan, besi dan ketidaksihiran disebabkan oleh pakaian dicampur dalam sistem pendinginan, yang memperebus minyak pendinginan, memperburuk cairan dan prestasi, mengurangkan kesan, mengambil masa yang lama, meningkatkan beban pada kompresor, dan semasa akan meningkat relatif dengan mesin baru, yang merupakan fenomena buruk.Jumlah pelembusan akan menurun % pada darjah.Pelabuhan Abbas,Secara umum, pembangunan penyimpanan sejuk adalah untuk memastikan kualiti bangunan dengan isolasi panas ketat, penyegelan, ketepatan dan perlawanan beku.Kedai-kedai yang cepat-beku umum kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan, dan yang dengan suhu gas yang sangat rendah digunakan sebagai pendingin untuk menghisap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik, untuk menyerap panas di gudang, untuk mencapai tujuan pendinginan dan pengurangan.Tindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.


PaziciaPemasangan storan sejukApakah struktur



Apabila udara luar masuk ke dalam tubuh penyimpanan sejuk ia tidak hanya akan meningkatkan konsumsi sejuk penyimpanan sejuk, terutama struktur izolasi panas, yang rosak oleh kebumian dan beku. Oleh itu,PaziciaYang mana lebih baik untuk pemasangan simpanan sejuk umum,PaziciaPembuat storan sejuk, lapisan izolasi panas dan ketembutan basah patut ditetapkan untuk menjaga papan penyimpanan sejuk bangunan yang ketembutan kebumian dan ketembutan udara dan penyegelan yang baik.Pemilihan unit sejuk dilakukan dalam peralatan sejuk penyimpanan sejuk. Menurut konsum panas skala produksi dan mempertimbangkan keadaan yang diperlukan bagi parameter pendinginan utama,PaziciaSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk besar, bilangan dan jumlah jumlah unit pendinginan dan peralatan mekanik penyimpanan sejuk dipersediakan.Secara umum, dalam operasi sebenar sistem pendinginan, kerana keadaan suhu sentiasa berubah hanya dengan bergantung pada operasi berhati-hati staf pengurusan penyimpanan sejuk dan menyesuaikan dengan tepat operasi peralatan pendinginan penyimpanan sejuk, boleh sistem pendinginan sentiasa berada dalam keadaan kerja yang ideal dan mencapai kesan penyimpanan tenaga.Reputasi yang baik,Jarak garis tarik di sudut dalaman dan luar adalah mm dan mm respectively; Selepas perpustakaan polystyrene dipasang, kongsi panel dinding akan disegel secara bersamaan dan dihiasi dengan penyegelan silikon.Jika terdapat lebih banyak udara atau minyak bekas sejuk dalam penapis, kesan pemindahan panas akan dikurangkan: sekali lagi minyak bekas sejuk dipasang ke permukaan dalaman tabung pemindahan panas penapis, koeficien pemindahan panas akan dikurangkan. Sama seperti, jika terdapat lebih banyak udara dalam tabung pemindahan panas, kawasan pertukaran panas penapis akan dikurangkan, efisiensi pemindahan panas akan dikurangkan secara signifikan, dan kadar turun suhu gudang akan memperlambat.Tombol panas Danfoss diterima untuk tombol panas penyimpanan sejuk, dengan kualiti yang dijamin; Sebab keperluan suhu tinggi penyimpanan sejuk dan darjah tinggi automati dan peraturan suhu, sistem suhu penyimpanan sejuk mengadopsi mikrokomputer secara automatik penuh, tidak memerlukan orang khas untuk beroperasi, dan boleh dikawal jauh. Apabila suhu melebihi julat tertentu, ia akan automatik penggera, yang merupakan penting besar untuk penyimpanan yang betul penyimpanan sejuk.


PaziciaPemasangan storan sejukApakah struktur



Buah poliuretan yang ketat mempunyai ketat air yang baik, penyorban air yang rendah, tahan penerbangan vapor air yang baik, pori foam berada dalam keadaan tidak sambungan, dan kadar sel tertutup lebih dari %. Ia adalah bahan bulu mikroporous dengan struktur padat, yang lebih padat dengan permukaan udara dan tidak mudah untuk penerbangan air. Ia adalah bahan hidrofob.penjual besar,Semasa produksi di workshop produksi, berat unit papan gudang Pu tidak boleh kurang daripada berat unit yang diperlukan oleh projek, tidak kurang dari & plusmn; kg/m.Tanda nama pada setiap penapis.Slight depression can be used. In order to prevent damage to the cold storage, foam and other soft materials should be padded at the floor groove of the cold storage when erecting the wall panel.Pazicia,Kedai-kedai yang cepat-beku umum kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan dan yang dengan suhu gas yang sangat rendah digunakan sebagai pendingin untuk menghisap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik, untuk menyerap panas di gudang, untuk mencapai tujuan pendinginan dan pengurangan.Penyimpanan sejuk mempunyai kestabilan yang kuat. Teknologi bulu poliuretan membuatnya mempunyai prestasi ikatan yang lebih baik. Kombinasi kuat bulu poliuretan yang ketat dan lapisan pembawa adalah premis asas untuk memastikan kestabilan lapisan izolasi luaran. Ianya, dalam keadaan suhu setempat dan kelembapan yang tidak baik, ciri-ciri penyimpanan sejuk masih tidak terpisah dan jatuh dari lapisan pembawa dan tetap stabil dalam keadaan normal.Penyimpanan sejuk mempunyai kebakaran dan perlawanan api yang baik. After adding flame retardant, polyurethane is a kind of flame retardant and self extinguishing material. If it is burned by fire, unlike flow burning and flashover like extruded board, which can effectively prevent fire spread. In particular it can be closed as a whole after fire prevention treatment to form non combustible products.

label:
5jawapan
Pembuatan peralatan kawalan suis pengedaran
2Tingkat-- · 2023-05-07 10:28:36

Barangnya memang bagus, tetapi PaziciaPemasangan storan sejuk harganya agak mahal, tetapi masih berbaloi. Ini kali pertama saya datang membeli, terima kasih kepada panduan membeli-belah anda.

Lihat lagi
Khidmat Nasihat Pelaburan
3Tingkat-- · 2023-05-07 10:39:00

Setelah lama mencari milik anda PaziciaPemasangan storan sejuk, saya mengumpulkan keberanian dan kualiti pemeriksaannya sangat baik.

Lihat lagi
Bahan mentah kimia dan produk kimia
4Tingkat-- · 2023-05-07 11:17:47

PaziciaPemasangan storan sejuk Memang bagus, berapa lama masa yang diambil untuk tiba selepas berlepas?

Lihat lagi
Paip dan kelengkapan plastik
5Tingkat-- · 2023-05-07 11:19:02

PaziciaPemasangan storan sejuk Sangat menjimatkan kos! Ia berbaloi untuk dibeli seperti semua orang! berbaloi untuk dimiliki!

Lihat lagi
Longchu Decoration Engineering Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2023-05-07 11:54:16

Saya baru menerimanya pagi ini dan saya sangat menyukainya. Lain kali saya datang, boleh kenalkan kawan untuk beli PaziciaPemasangan storan sejuk bagi diskaun?

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)