halaman rumah

Port AntonioPeralatan pemasangan penyimpanan sejukKeperlukan pembangunan

2023-05-07 00:21:13lepaskan

sains dan racionaliti tinggi dan suhu gudang penyimpanan sejuk berdasarkan keselamatan dari perspektif penyimpanan tenaga dan perlindungan persekitaran. Pencahayaan di gudang sejuk berkonsentrasi di kawasan kerja.Bilik mesin sistem pendinginan ammonia mesti dilengkapi dengan pemasangan exhaust; Peminat exhaust akan mengadopsi anti motor. Apabila bekalan kuasa dimatikan kerana pendinginan tidak dijangka, ia akan mampu memastikan bekalan kuasa yang boleh dipercayai bagi peminat exhaust. Perlindungan muatan berlebihan penggemar keleluaran patut dilaksanakan pada sistem penggera isyarat tanpa menghentikan penggemar keleluaran secara langsung. Kotak butang ventilator exhaust akan disembunyikan di dinding di luar bilik pemampat ammonia.Port Antonio,Kabur akan dipasang secepat mungkin dengan ventil pendingin. Tombol solenoid akan dipasang secara mengufuk, tubuh tombol akan menegak, dan perhatikan arah keluar cair.Selepas disimpan dalam projek penyimpanan sejuk perubatan, ia juga akan mempunyai kesan tertentu pada produk lain. Oleh itu, kita mesti melaksanakan ventilasi biasa dalam proses penggunaan sehari- hari, imej beku mungkin muncul selepas penggunaan selama beberapa masa. Jika kita tidak melumpuhkan masa ia juga akan mempengaruhi kesan. Oleh itu, saya harap anda mesti memperhatikan penghapusan.Fujairah,Suaran mengenai kuantiti bahan penyeluaran penyimpanan sejuk poliuretan: pelaburan penyimpanan sejuk adalah pelaburan jangka panjang dan menguntungkan. Kuntiti tinggi rambut pasti boleh mengurangi pelaburan awal, tetapi perlu untuk menangkap had tertentu dan mempertimbangkan secara meliputi konsumsi tenaga jangka panjang dan pelaburan awal, kerana kesan penyeluaran bahan penyeluaran penyimpanan sejuk poliuretan mempunyai korelasi linear parabolik dengan berat besar; Banyak kajian telah menunjukkan bahawa bulu mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik apabila berat unit ~ kg / m. Oleh itu, secara umum disarankan volum rambut penyimpanan sejuk suhu konstan ~ m / T.Lampu di gudang tidak menyala. Sila semak sama ada suis gagal dan sama ada lampu rosak. Matikan bekalan kuasa semasa memasang lampshade, dan perhatikan lampu yang tidak bergerak air.Pelepasan minyak biasa, turun dan pelepasan udara: apabila terdapat filem minyak tebal , mm dalam kolam pembakaran, untuk menjaga keperluan suhu ditetapkan, suhu pembakaran akan menurun dengan [UNK] dan konsumsi kuasa akan meningkat dengan lebih dari ; Apabila skala pada dinding paip air dalam kondensator mencapai mm, suhu kondensasi akan meningkat [UNK] dibandingkan dengan suhu asal, dan konsum kuasa akan meningkat. Apabila sistem pendinginan dicampur dengan gas yang tidak kondensasi dan tekanan sebahagian ia mencapai . mpa, konsum kuasa akan meningkat sekitar . Ia boleh dilihat bahawa ia sejuk


Port AntonioPeralatan pemasangan penyimpanan sejukKeperlukan pembangunan



Segmen reka storan sejuk: beberapa sekatan yang berbeza akan dirancang secara rasional dan dibahagi mengikut tujuan dan suhu. Contohnya: bilik pemprosesan, bilik pengisihan, bilik beku cepat, bilik sejuk, saluran, platform pembuatan, dll.Ganti minyak pendinginan. Setelah bertahun-tahun perkhidmatan, minyak pendinginan di dalam kompresor akan diganti. Warna minyak, filing besi dan ketidaksamaan disebabkan oleh pakaian sekunder dicampur dalam sistem pendinginan, yang memperebus minyak pendinginan memperburuk cairan dan prestasi,Port AntonioPemasangan penyimpanan sejuk Wannian, mengurangkan kesan, mengambil masa yang panjang, meningkatkan beban kompresor,Port AntonioKost pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segar, dan arus akan lebih tinggi daripada mesin baru, Ini fenomena buruk. Ganti minyak pendingin secara peribadi dan tepat masa untuk menyimpan prestasi yang baik sistem, untuk memastikan penggunaan jangka panjang peralatan.Apabila memasang papan pengisihan poliuretan, penyekapan antara panel papan pengisihan poliuretan dan bahan pengisihan panas adalah pendek dan sering tinggi.Menghormati pelanggan,Biasanya perhatikan keadaan operasi pemampat jantung peralatan penyimpanan sejuk dan suhu exhaust. Semasa operasi perubahan musim, perhatikan keadaan operasi sistem dan menyesuaikan bekalan cair dan suhu kondensasi sistem pada masa.Pintu penyimpanan sejuk kombinasi tidak ditutup dengan ketat. Sila tetapkan jarak antara tali pintu dan kunci pintu dan tubuh penyimpanan.Tidak peduli sama ada penyimpanan sejuk makanan atau penyimpanan beku cepat digunakan, ia tidak dapat dihindari bahawa akan ada beberapa kesalahan kecil. Jangan gugup apabila ada masalah. Anda boleh mencari atau menghapuskan masalah menurut pengetahuan yang diajarkan hari ini.


Port AntonioPeralatan pemasangan penyimpanan sejukKeperlukan pembangunan



Dosa dan kapasitas pendinginan tidak mencukupi dalam sistem: terdapat dua sebab utama untuk sirkulasi pendingin tidak mencukupi,Di mana untuk dijual,Pintu penyimpanan sejuk bergabung bermula sering atau tidak bermula untuk masa yang lama, atau tidak berhenti untuk masa yang lama, atau berhenti sebelum suhu penyimpanan mencapai.Sebagai pusat inti pendinginan, ia memainkan peran utama operasi dan kerja berulang. Selepas dipampat oleh pemampat besar dalam gudang penyimpanan segar,Port AntonioPemasangan dan penyelamatan storan sejuk besar, pendingin berubah dari tiada tekanan ke tekanan tinggi dan tekanan rendah ke tekanan proporsional dan tekanan rendah. Tekanan tinggi dan rendah ini boleh mencapai prinsip pendinginan di bawah tindakan bahagian lain.Pertahanan kemegahan relatif gudang beku cepat: pelembusan gudang beku cepat sangat penting, dari pelembusan sentrifugal hingga pelembusan kabut mikro tekanan tinggi, pelembusan gas-air bercampur, hingga pelembusan ultrasonik semasa. Model utiliti mempunyai keuntungan partikel kecil, pelembusan seragam, tiada beku dan penghalangan, dan tiada penghalangan kotor. Pengumit udara yang kita hasilkan dirancang khusus untuk semua jenis gudang beku sayuran dan buah, yang pada dasarnya berbeza dari pembumit lain di pasar: sirkulasi penuh ditutup, iaitu, mengambil gas di gudang, kembali ke gudang melalui pembumit dan mengisolasinya dari udara luar.Port Antonio,Papan Cork: papan Cork boleh dikatakan sebagai jenis simpanan sejuk yang relatif primitif. Konduktiviti panas papan Cork relatif rendah, dan ia mudah untuk dicapai, jadi ia tidak sukar untuk diproses, jadi ia biasanya digunakan sebagai papan pengisihan dalam beberapa simpanan sejuk biasa. Jika anda mahu mengejar prestasi pengisihan panas yang lebih baik, anda perlu melihat bahan berikut.Semasa penyimpanan sejuk, pegawai khas akan ditugaskan untuk memastikan permukaan plat penyimpanan sejuk akan menyatakan secara bersamaan tanpa kondensasi dan berjalan sejuk; Keadaan penutup kesan dan lubang; Sama ada pintu gudang dan port penghantaran tidak ditutup dengan ketat, dan dalam masa yang tepat menghadapi masalah pengisihan dan kegagalan segel seperti penghapusan air dan kebocoran udara.Peralatan pendinginan dalam persekitaran penyimpanan segar gudang beku-cepat kebanyakan mengadopsi sistem pendinginan pemampatan tahap tunggal, dengan freon sebagai pendingin. Mod penguap dalam gudang ialah pemandu pendinginan, yang boleh menjadi jenis langit. Jika bilangan gudang kecil dan volum tidak melebihi meter kubik, mod pendinginan mesin gudang boleh dianggap. Jika terdapat bilangan besar gudang, mod kepala berbilang secara paralel boleh dianggap.

label:
3jawapan
Eka Packaging Materials Processing Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-05-07 08:05:44

Pengurus itu baik! Port AntonioPeralatan pemasangan penyimpanan sejuk juga benar.

Lihat lagi
gather co., ltd.
3Tingkat-- · 2023-05-07 08:59:48

Port AntonioPeralatan pemasangan penyimpanan sejuk Beritahu saya harga, adakah terdapat harga terperinci untuk parameter tersebut?

Lihat lagi

Kerjasama dengan anda sangat baik, Port AntonioPeralatan pemasangan penyimpanan sejuk kualiti yang baik, datang ke syarikat kami lagi jika anda mempunyai masa.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)