halaman rumah

HinchePompa saluran bawah tanahIni mungkin semua tentang dasar

2023-05-03 00:21:58lepaskan

   Jabatan produksi perlu menghabiskan banyak wang untuk menyimpan dan kemaskini pompa setiap tahun. Pompa dibuat dari besi liat, bronz, garis goma, besi yang tidak stainless, kimia dan konservatif air di Sungai Kuning cenderung memakai, kehidupan perkhidmatan pendek dan banyak kesalahan   Apabila jenis pompa ini digunakan pada masa biasa, pompa dan motor berfungsi dalam keseluruhan koaksial. Apabila ia berjalan, rak motorHinche   Apabila ada sarung tangan atau serat tuala di dalam air, maka ia akan tetap berdiri.technology, submersible slurry pump appears in response to market demand. Ia khususnya sesuai untuk kedalaman di mana pompa lumpur menegak tidak boleh berfungsi. Bahagian bawah air pompa lumpur menegak biasanya tidak lebih dari m, dan tentu saja ia boleh lebih dari. Contohnya, kedalaman reka maksimum syarikat kita s pompa lumpur di bawah air boleh mencapai m, tetapi kedalaman di bawah air itu bukan kedalaman operasi terbaik semacam pompa ini, jadi ia akan membawa ke ketidakbertanggungjawabSaint-Claude, so it is also a reminder that we are using it too   Jika pemancar pompaerasi pompa lumpur menegak dari masa ke masa.


HinchePompa saluran bawah tanahIni mungkin semua tentang dasar



   Pemacu tahap pertama pompa dihapuskan; Ia juga perlu untuk mengacaukan kacang yang menyambung   menyerap berbagai-bagai produk lumpur yang diproses oleh berbagai-bagai operasi lumpur air batubara.   The non service life of the equipment is not as long as possible. Jika ia tidak digunakan untuk waktu yang lama, ia tidak hanya akan mudah merusak bahagian-bahagian, tetapi juga mengurangi kehidupan perkhidmatan bahagian-bahagian.Strategi pakej,   Selain itu, penggunaan ° dan bengkok S patut dikurangkan sebanyak mungkin semasa pemasangan dan desain saluran paip.   Pompa lumpur yang merdeka adalah semacam pompa yang digunakan dalam lombong. Adakah anda tahu kesan dan bentuk segel shaft? Mari Lihatlah.   Jadi ia dipanggil: pompa penyelam.


HinchePompa saluran bawah tanahIni mungkin semua tentang dasar



   Pompa sering boleh dipilih mengikut keperluan khusus untuk mengangkat, the pressure range is .- MPa,HinchePompa slurry yang tidak menyentuh, and the diesel engine speed range is - rpm.Hasil ujian,   The above is about how to replace the water seal of Boshan submersible slurry pump. Selain segel air, bahagian lain pompa juga perlu diganti pada masa apabila mereka rosak. Selain itu,HinchePompa sampah selam WQ, beberapa bahagian pompa adalah relatif mudah untuk rosak, jadi kita perlu menggantikannya secara regola   Untuk memenuhi keperluan penggunaan orial dengan suhu tinggi, tekanan tinggi dan suhu rendah.Hinche,HincheQuotat,   Persiapkan alat dan bahan: set kotak metrik / kunci-hujung terbuka, penarik bearing (biasanya dikenali sebagai penarik segitiga), indikator dial magnetik di luar mikrometer, kaliper, ukur perasaan, ruler kuasa dua bar tembaga, screwdriver dengan kendali, palu, besi V bentuk spesifikasi yang sama, kerosen bersih, bak minyak, benang kapas, dll.     If the power cord is not well contacted, it will also lead to the burning of the motor.

label:
4jawapan
Pembungkusan dan percetakan hiasan
2Tingkat-- · 2023-05-03 07:35:23

Raya tak lama lagi, boleh HinchePompa saluran bawah tanah dapat diskaun?

Lihat lagi
Xuanlang Environmental Technology Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-05-03 08:14:39

HinchePompa saluran bawah tanah Sangat baik, kualiti yang baik dan harga yang rendah, penghantaran ekspres juga pantas, dan pemeriksaan juga sangat standard.

Lihat lagi
Longtai Guardrail Installation Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-05-03 09:00:00

Jadi berikan pujian! Baru terima barang, sangat bagus, HinchePompa saluran bawah tanah berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Kejuruteraan Mekanikal dan Elektrik
5Tingkat-- · 2023-05-03 09:06:17

Rasa bernilai untuk wang, sikap perkhidmatan sangat baik, HinchePompa saluran bawah tanah mutu kerja sangat baik, tidak ada yang cerewet, semua lima mata

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)