halaman rumah

SvishtovPengatur penurunan minyak tiga fasaPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan

2023-04-28 00:55:11lepaskan

SvishtovEksperimen pengubah distribusi,

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).Svishtov,SvishtovTerlalu muat pengubah distribusi,Kaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubahMenurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.Khan Shaykhun,Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.Apabila memeriksa inti hook, if you work again, turn on the photo flash when it's light, and it's short when it's heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian,SvishtovPengubah kotak kuasa angin, pengasingan dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.


SvishtovPengatur penurunan minyak tiga fasaPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan



Pembuat pengubah jenis keringSeharusnya dikatakan selepas perkembangan tahun-tahun ini, tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa, dan tingkat kualiti tidak berbeza dari tingkat barang luar negeri& rdquo; Orang yang bertanggungjawab atas Persekutuan Perubahan Persekutuan Peralatan Rumah China mengatakan.Manufacturing process and steps of dry-type transformerservis teknikal,Operasi pengubah tenggelam minyakMenurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.


SvishtovPengatur penurunan minyak tiga fasaPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan



Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminatberapa banyak,Penghakiman cacat pengubah kuasaPada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?Svishtov,Oil leakage of cast iron partsMasalah umum pengubah tapak pengubah kuasaSebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

label:
4jawapan
Kontrak Am Kerja Raya Perbandaran
2Tingkat-- · 2023-04-28 08:12:54

Baru bayar, bila SvishtovPengatur penurunan minyak tiga fasa sampai bos.

Lihat lagi
Mainan Rasmi Road Li Yansen
3Tingkat-- · 2023-04-28 08:48:41

Kali pertama saya jumpa apa yang saya mahukan SvishtovPengatur penurunan minyak tiga fasa, saya berada dalam mood yang baik! Bos, ayuh, saya berharap untuk terus menghasilkan produk yang bagus.

Lihat lagi
Su Yan Lathe Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-04-28 09:07:23

Saya membeli banyak daripada anda SvishtovPengatur penurunan minyak tiga fasa dan saya sangat berpuas hati. Penjual yang sangat baik, saya akan datang selalu.

Lihat lagi
Pemasangan peralatan penyejukan
5Tingkat-- · 2023-04-28 09:23:36

SvishtovPengatur penurunan minyak tiga fasa Kualiti sangat baik, transfer sudah diterima, bos bermasalah, terima kasih banyak!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)