halaman rumah

Omlet Santa CruzPasang penyimpanan sejuk sendiriPenggunaan, penyelenggaran dan penyelesaian masalah

2023-04-25 02:02:04lepaskan

Tindakan jaminan teknikal untuk pemasangan penyimpanan sejuk: semasa produksi di workshop produksi, dan produk yang tidak kualifikasi tidak dibenarkan meninggalkan kilang.Seharusnya terdapat piawai paip pembuangan yang baik di sekitar gudang, suhu tanah seharusnya rendah seharusnya ada antar lapisan di bawah gudang sejuk, dan menjaga ventilasi semulajadi yang baik. Menjaga kekeringan adalah sangat penting untuk gudang sejuk. Selain itu, sebelum pembangunan penyimpanan sejuk, elektrik fasa volum relatif akan dibina mengikut kuasa output unit pendinginan. Jika penyimpanan sejuk adalah sejuk air-sejuk dan radiasi saluran paip air tap akan dipanjang dan menara pendinginan FRP akan dibina.Omlet Santa Cruz,Diameter paip masuk dan keluar tangki penyimpanan cair mesti diameter paip keluar dan exhaust yang dinyatakan pada sampel unit.Langkah desain penyimpanan sejuk: pemilihan dan persiapan lokasi penyimpanan sejuk. Menurut ciri-ciri aplikasi, penyimpanan sejuk boleh dibahagi ke penyimpanan sejuk seksual, penyimpanan sejuk retail dan penyimpanan sejuk skala besar. Apabila penyimpanan sejuk skala besar mula membina kawasan tanaman dengan bekalan tangan yang lebih pusat, faktor seperti lokasi geografik tertinggi dan kenalan dengan pasar juga perlu dipertimbangkan. Penyimpanan sejuk seharusnya ditempatkan di tempat sejuk tanpa cahaya matahari dan udara hangat sering. Penyimpanan sejuk kecil dan ukuran tengah seharusnya dibina dalam bilik. storan sejukIkhlas,Faktor yang mempengaruhi biaya pemasangan penyimpanan sejuk adalah seperti ini: pembangunan penyimpanan sejuk: pemilihan laman harus memenuhi undang-undang dan peraturan dan memenuhi keperluan yang berkaitan untuk kesehatan makanan dan. Dan perhatikan untuk melindungi persekitaran dan keseimbangan ekologi. Selain itu, ia akan menyebabkan pertumbuhan, pembinaan dan upacara kering.Apabila memasang papan pengisihan poliuretan, pastikan permukaannya licin dan rata tanpa scratch dan warpage.Keperluan untuk peralatan pendinginan dalam gudang beku cepat: penyegelan ketat gudang beku cepat jelas berbeza dari gudang beku cepat biasa. Oleh itu, bagaimana untuk menutup peralatan pendinginan adalah kunci. Pertama-tama, semua saluran paip dinding mesti dilengkapi dengan lengan, saluran paip balik air yang mengalir beku mesti dilengkapi dengan segel air bengkok U, dan saluran paip yang mengalir dan balik beku utama diluar gudang mesti dilengkapi dengan port penuh udara untuk menghalang gas di gudang daripada dipompa keluar dari gudang dengan tekanan negatif. Selain itu, disebabkan penyegelan yang baik dari gudang beku cepat, julat fluktuasi set suhu gudang tidak sepatutnya terlalu besar untuk mencegah tekanan positif dan negatif berlebihan daripada merusak tubuh gudang.


Omlet Santa CruzPasang penyimpanan sejuk sendiriPenggunaan, penyelenggaran dan penyelesaian masalah



Dalam projek penyimpanan sejuk, pemilihan penyimpanan sejuk berkaitan dengan operasi keseluruhan penyimpanan sejuk di masa depan. Pemilihan penyimpanan sejuk kualiti tinggi menyebabkan penggunaan dan penyimpanan penyimpanan sejuk. Ini memerlukan kita untuk bertanya lebih mengenai papan gudang untuk rekayasa penyimpanan sejuk. Sebelum membangun projek penyimpanan sejuk, kita perlu pertama-tama sedar keperluan suhu penyimpanan sejuk dan kepentingan penyimpanan sejuk ke penyimpanan sejuk. Kerana projek penyimpanan sejuk mempunyai keperluan persekitaran tinggi seperti suhu, perhatian patut diberikan kepada prestasi dan bahan papan penyimpanan sejuk bila memilih papan penyimpanan sejuk.Bahan pintu kulkas adalah fasilitas sokongan papan kulkas, pintu peluncur elektrik manual, pintu kembali secara automatik, pintu elektrik, pintu pembersihan, sepenuhnya terkubur dan setengah terkubur. Unit pemampat sejuk mempunyai banyak tanda yang diketahui. Mereka bukan sahaja sejuk udara dan sejuk air, tetapi juga sepenuhnya tertutup dan setengah tertutup. Dalam kes pilihan,Omlet Santa CruzPemasangan kecil penyimpanan sejuk, kita harus melakukan lebih baik dan mencari satu yang sesuai untuk and a.Aspekt lain: dalam proses desain penyimpanan sejuk makanan, juga diperlukan untuk mempertimbangkan kerjasama antara penyimpanan sejuk dan pembakaran api di lokasi, ventilasi, air dan sistem elektrik. Ia sepatutnya memenuhi keperluan keselamatan, sains dan perlindungan persekitaran. Apabila merancang dan memasang penyimpanan sejuk,Omlet Santa CruzRalat storan sejuk dan pembuat pemasangan, masalah pembuangan mesti dipertimbangkan, dan titik berikut mesti dipertimbangkan semasa merancang semula dan pemasangan.Mari kita lihat.,Penyimpanan sejuk automatik tiga dimensi mengadopsi komputer, yang boleh menyelesaikan muatan, memuat dan tumpukan dalam penyimpanan, storan sejuk menggunakan bahan putih mereka mempunyai konsumsi kuasa yang jauh lebih rendah daripada yang menggunakan bahan putih lain.Konfigurasi peralatan adalah masuk akal dan kehidupan perkhidmatan gudang beku cepat adalah panjang. Konfigurasi peralatan yang masuk akal gudang beku cepat boleh memperpanjang masa perkhidmatan gudang beku cepat. Sesetengah pemampat mudah untuk rosak apabila ia bekerja pada muatan penuh untuk masa yang lama, jadi kita cuba menggunakan unit selari skru. Keuntungan besar unit ini adalah ia boleh menyalakan semua peralatan, sama seperti shift di tempat kerja sehingga kompressor boleh bekerja dan berehat bertukar.


Omlet Santa CruzPasang penyimpanan sejuk sendiriPenggunaan, penyelenggaran dan penyelesaian masalah



Penyelamatan tenaga dan simpanan tenaga: biaya desain gudang beku cepat yang disebut di atas sangat rendah, tetapi ia mempunyai kesan besar pada biaya gudang beku cepat dan kemudian biaya penggunaan. Bil elektrik sering merupakan item pembelanjaan penting dalam tahap kemudian. Skema desain pertunjukan boleh mengurangkan konsumsi kuasa gudang beku cepat. Pemilihan sisi matahari belakang gudang beku cepat, pemilihan tebal papan izolasi suhu sepatutnya sesuai, ketat pintu gudang beku cepat, dan perbezaan suhu antara bilik gudang sejuk sebelah tidak sepatutnya terlalu besar adalah semua isu yang perlu kita pertimbangkan. Terdapat juga beberapa tip, seperti penggunaan mesin tirai udara di pintu gudang beku cepat. Kami mengingatkan pengguna untuk menggunakan unit selari dalam gudang beku secepat mungkin dan memulakannya secara rasional.produksi,Fenomen ralat: semasa tinggi atau tergesa-gesa semasa unit permulaan, dan masalah penyunting udara pengguna; Tengah masukan terlalu rendah; Selang penukaran sudut bintang terlalu pendek (sepatutnya ~ saat); Kegagalan silinder hidraulik (tiada reset); Kegagalan valv masuk (terbuka atau terperangkap terlalu besar); Loose wiring; Gagal hos; Ralat motor utama; Reli masa TR rosak (unit reli).Flow, suhu dan tubuh air air permukaan sekitar kawasan pembinaan air permukaan dan sumber air penyimpanan sejuk.Secara rasional menyesuaikan penapis penyimpanan sejuk dan melumpuhkan pada masa: Secara umum,Omlet Santa CruzYang lebih murah untuk dipasang dalam storan sejuk, setiap [UNK] meningkat suhu penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk boleh menyimpan tenaga dengan ~ . Oleh itu, pada premis untuk memenuhi proses pendinginan produk, bekalan cair boleh disesuaikan untuk meningkatkan suhu penapisan sebanyak mungkin.Omlet Santa CruzGudang biasa beku-cepat kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan dengan suhu gas rendah (ammonia atau Freon)Pendingin buatan menjaga bilik pada suhu konstan. Dinding, lantai dan bumbung rata storan sejuk besar diletakkan dengan bahan insulasi panas dengan tebal tertentu untuk mengurangi panas masuk dari luar. Untuk mengurangkan penyorban radiasi surya, permukaan dinding luar penyimpanan sejuk dicat putih atau warna cahaya.Kepentingan pembuangan minyak biasa, pembuangan dan pembuangan udara dalam sistem pendinginan gudang.

label:
5jawapan
pagar rantai
2Tingkat-- · 2023-04-25 09:10:09

Selamat bekerjasama, berikan sokongan syarikat anda dan semoga perniagaan anda maju.

Lihat lagi
Dingxiang FRP Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-04-25 09:17:25

Omlet Santa CruzPasang penyimpanan sejuk sendiri Saya menerimanya, penjual menghantar barang dengan sangat cepat, logistik juga sangat baik, sikap perkhidmatan pelanggan yang sangat baik, sangat sabar, memberikan orang semacam keakraban, dan saya sangat menyukainya. Terdapat juga pembungkusan yang indah dan suasana mewah, dapat dilihat bahawa para peniaga sangat berhati-hati. Omlet Santa CruzPasang penyimpanan sejuk sendiri Memang bagus, padan dengan gambar, tiada bezanya, memang berbaloi-baloi.

Lihat lagi

Ia benar-benar ujian dan menunggu. Saya akhirnya menunggu selama 3 hari Omlet Santa CruzPasang penyimpanan sejuk sendiri untuk tiba, kualiti pembukaan sangat baik

Lihat lagi
Jualan keluli
5Tingkat-- · 2023-04-25 09:55:34

Saya akan membelinya pada masa hadapan Omlet Santa CruzPasang penyimpanan sejuk sendiri dan saya akan datang kepada anda lagi. Terima kasih bos, berikan saya komen yang baik. Saya sayang awak bos. Terima kasih!

Lihat lagi

Akhirnya saya dapat apa yang saya perlukan Omlet Santa CruzPasang penyimpanan sejuk sendiri, barang sangat bagus, harga pun murah dan harga pun murah, terima kasih boss! Sejujurnya, ini adalah pengalaman membeli-belah saya yang paling memuaskan. Sama ada sikap kedai atau barang, saya sangat berpuas hati. Sikap kedai sangat profesional dan bersemangat, menjawab semua soalan, dan jawapannya sangat cepat. Saya bertanya banyak soalan, dan dia tidak berasa menjengkelkan, dan dia akan menjawab saya dengan serius. Untuk ini, saya ingin merakamkan rasa hormat saya kepada anda. Tidak banyak kedai yang bagus seperti ini. .

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)