halaman rumah

KasanlakBerapa banyak pengubah kotak 50 KVABercakap mengenai proses teknologi

2023-04-24 10:59:03lepaskan

produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.Kasanlak

Pasukan pengubah kuasaApabila meninggalkan kilang,Pembuat TransformerPenukar jenis keringBoleh Duoc,Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis keringAnalisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.


KasanlakBerapa banyak pengubah kotak 50 KVABercakap mengenai proses teknologi



Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, umumnya,KasanlakGrad insulasi pengubah tenggelam minyak, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.Di mana yang baik,(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,KasanlakKabinet pengubah jenis kotak,Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering,KasanlakGambar wayar grounding pengubah jenis kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.


KasanlakBerapa banyak pengubah kotak 50 KVABercakap mengenai proses teknologi



Oil leakage of cast iron partsPelanggan pertama,Mod wayar pengubah jenis kering:Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.Kasanlak,Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.Selepas mengambil sampel

label:
5jawapan
Guangchang Trading Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-04-24 11:41:24

Buat iklan untuk anda, kawan-kawan: Produk KasanlakBerapa banyak pengubah kotak 50 KVA ini sangat bernilai.

Lihat lagi
Agensi Perkapalan Pantai
3Tingkat-- · 2023-04-24 11:58:12

Izinkan saya menilai ini KasanlakBerapa banyak pengubah kotak 50 KVA, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

Lihat lagi

Kenalan lama, semuanya baik seperti biasa, tulen KasanlakBerapa banyak pengubah kotak 50 KVA, prestasi kos yang cemerlang

Lihat lagi
Kecuali perundingan pelaburan niaga hadapan
5Tingkat-- · 2023-04-24 12:23:46

Penjual yang baik, walaupun orang baru, banyak KasanlakBerapa banyak pengubah kotak 50 KVA tidak faham. Nasib baik, penjual mempunyai bimbingan pesakit di hujung komputer yang lain, dan saya mempunyai rasa pencapaian, dan akhirnya mengetahui masalahnya yang saya tidak faham.^- ^Ketahui lebih lanjut pada masa hadapan!

Lihat lagi
Century Jiantong Sensing Technology Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2023-04-24 12:45:07

Biar saya bercakap tentang kualiti barang dahulu: KasanlakBerapa banyak pengubah kotak 50 KVA Secara keseluruhannya bagus, dan pembungkusannya ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka. Ulasan terakhir ekspres: penghantaran adalah pantas. Yang lain adalah berterima kasih kepada kedai untuk diskaun, lagipun, produk yang murah dan bagus adalah lebih nyata. Saya berharap kedai akan memberikan lebih banyak diskaun dan memberitahu pelanggan lama dalam masa untuk mempromosikan pembelian semula. Saya doakan perniagaan berjaya.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)