halaman rumah

BlagoevgradPengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyakKaedah asas penyingkiran karat

2023-04-07 08:22:46lepaskan

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.Setelah minyak telah dihapuskan, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.Blagoevgrad,Bagaimana memilih pengubah jenis keringBunyi pengubah jenis kering berasal dariMwingi,BlagoevgradPembuat pengubah jenis kering 80 KVA,Pasukan pengubah kuasaGaris sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.


BlagoevgradPengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyakKaedah asas penyingkiran karat



Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.Keperlawanan mendarat, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.Honesty is the foundation,Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber,BlagoevgradPenukar yang ditenggelamkan minyak tenaga rendah,BlagoevgradBerapa banyak pengubah kotak 500 KVA, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.Pemburukan pengisihan Solenoid


BlagoevgradPengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyakKaedah asas penyingkiran karat



Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.Mengikuti keajaibanApakah mod kawat pengubah jenis kering?Pada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.Kebocoran minyak dari radiator paip panasBlagoevgrad,Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?Dalam kehidupan sehari-hari tertentu, pengubah yang ditenggelamkan minyak dilepaskan keluar dalam bentuk gelombang. Gelombang ini seperti gelombang. Ia juga jenis tenaga kinetik. Sebenarnya, tinggi gelombang pengubah terbenam minyak juga menunjukkan saiz tenaga kinetik. Secara umum, sistem automatik komputer digunakan untuk mengawal panjang gelombang dan frekuensi gelombang elektromagnetik. Semakin panjang gelombang cahaya, semakin besar kuasa output. Sebaliknya, ia sangat kecil.Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

label:
6jawapan
Wanfeng Steel Structure Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-04-07 08:40:17

Izinkan saya menilai ini BlagoevgradPengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

Lihat lagi
Pembangunan teknologi tinggi pertanian
3Tingkat-- · 2023-04-07 08:45:49

BlagoevgradPengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak Bagaimanakah arah aliran pasaran baru-baru ini, adakah anda tahu apa-apa?

Lihat lagi
Pembungkusan dan percetakan hiasan
4Tingkat-- · 2023-04-07 09:24:08

Setelah lama mencari milik anda BlagoevgradPengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak, saya mengumpulkan keberanian dan kualiti pemeriksaannya sangat baik.

Lihat lagi
An Yunfa Manufacturing Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2023-04-07 09:27:46

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, BlagoevgradPengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

Lihat lagi
Jinbang Trading Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2023-04-07 09:31:05

Saya mendengar pengenalan rakan sekerja untuk membeli BlagoevgradPengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak, dan mereka semua berkata kualitinya bagus, dan saya akan datang ke rumah anda lain kali. Ha ha.

Lihat lagi
stesen janakuasa fotovoltaik
7Tingkat-- · 2023-04-07 09:55:47

BlagoevgradPengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyakBerapa harganya dan bagaimana saya boleh menjualnya?

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)