halaman rumah

IambolPengubah udara-sejuk tenggelam minyakApa jenis prestasi yang unggul?

2023-03-29 16:31:49lepaskan

Setelah minyak telah dihapuskan,IambolPengubah penjelmaan minyak jenis kotak, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.Sebab api dalam pengubah kuasaIambol,Beberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubahPerjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.Radauti,Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama,IambolHarga pengubah kuasa 500KVA, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.


IambolPengubah udara-sejuk tenggelam minyakApa jenis prestasi yang unggul?



Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.Perubah telinga pemeriksaanShell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.Development Curriculum,Oil leakage of cast iron partsPemburukan pengisihan SolenoidKilang pengubah kuasa


IambolPengubah udara-sejuk tenggelam minyakApa jenis prestasi yang unggul?



Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.Cipta kecerdasan,Manufacturing process and steps of dry-type transformerPenukar jenis kering, peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ,IambolUjian minyak pengubah kuasa yang mengisolasi, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:Iambol,Operasi pengubah tenggelam minyakApa peranan penting pengubah kuasaMenghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

label:
5jawapan
Jiayi Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-03-29 17:00:07

Saya membeli banyak daripada anda IambolPengubah udara-sejuk tenggelam minyak dan saya sangat berpuas hati. Penjual yang sangat baik, saya akan datang selalu.

Lihat lagi
Xiongan Bishuiyuan Shunze Technology Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-03-29 17:17:38

Sekarang bisnes bukan senang nak buat, boleh bagi diskaun lagi?

Lihat lagi
Dufu Furniture Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-03-29 17:39:31

Saya akan membelinya pada masa hadapan IambolPengubah udara-sejuk tenggelam minyak dan saya akan datang kepada anda lagi. Terima kasih bos, berikan saya komen yang baik. Saya sayang awak bos. Terima kasih!

Lihat lagi
Perundingan Maklumat Bangunan
5Tingkat-- · 2023-03-29 17:52:11

Syarikat anda IambolPengubah udara-sejuk tenggelam minyak mempunyai sikap perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih, dan menyukai anda.

Lihat lagi
Yuchen Metal Products Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2023-03-29 18:07:49

IambolPengubah udara-sejuk tenggelam minyak Beri saya diskaun lain kali, saya doakan anda banyak wang

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)