halaman rumah

San LorenzoPenjagaan buah-buahan dalam penyimpanan sejukKeperlukan piawai

2023-03-27 11:44:47lepaskan

Tidak peduli sama ada penyimpanan sejuk makanan atau penyimpanan beku cepat digunakan, ia tidak dapat dihindari bahawa akan ada beberapa kesalahan kecil. Jangan gugup apabila ada masalah. Anda boleh mencari atau menghapuskan masalah menurut pengetahuan yang diajarkan hari ini.Seharusnya terdapat piawai paip pembuangan yang baik di sekitar gudang, suhu tanah seharusnya rendah, seharusnya ada antar lapisan di bawah gudang sejuk, sebelum pembangunan penyimpanan sejuk, elektrik fasa volum relatif akan dibina mengikut kuasa output unit pendinginan. Jika penyimpanan sejuk adalah sejuk air-sejuk dan radiasi, saluran paip air tap akan dipanjang dan menara pendinginan FRP akan dibina.San Lorenzo, kita patut menghindari goresan atau kerosakan disebabkan oleh objek di papan gudang. Tujuan ini adalah untuk menghindari gigi dan kerosakan selepas papan gudang besar gudang segar terkesan. Dalam kes-kes serius dalam penggunaan sehari-hari dalam penyimpanan besar gudang segar, ia juga boleh mempengaruhi kesan pendinginan dari penyimpanan besar gudang segar yang menyebabkan pengurangan kesan kawalan suhu setempat penyimpanan sejuk.Proses teknikal pemprosesan makanan berbeza untuk pembangunan penyimpanan sejuk digabungkan dengan perancangan bandar setempat. Pembangunan penyimpanan sejuk adalah keperluan desain dan pembangunan penyimpanan sejuk, yang tidak hanya mengelakkan pencemaran salib antara makanan, tetapi juga memastikan fasilitas pengangkutannya: dalam skop pembangunan, bentangan keseluruhan yang masuk akal, menyimpan tanah dan mengurangi kos.`Irbin, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, kuantiti besar, kualiti yang baik dan harga rendah, perlahan api - Waterproof - perlahan suhu tinggi, kuat dan kekal, selamat dan dipercayai, ia sangat umum dalam produksi dan kehidupan kita. penyimpanan sejuk sangat penting untuk pembekuan dan penyimpanan makanan, tetapi konsumsi tenaga ia sangat besar dalam penggunaan penyimpanan sejuk. Bagaimana kita boleh menyelesaikan masalah ini?


San LorenzoPenjagaan buah-buahan dalam penyimpanan sejukKeperlukan piawai



Bagi unit sejuk air turbiditi air sejuk akan sering, air sejuk akan sering diganti, dan sama ada sistem penyediaan air berjalan, mengeluarkan, mengeluarkan, bocor dan syarat lain wujud.Suhu lokasi, perbezaan suhu dan parameter utama lain bagi peralatan penyimpanan segar gudang besar-besaran akan ditetapkan mengikut situasi khusus gudang beku, dan parameter utama tidak boleh diubah sesuai kehendak. Semua jenis pemasangan penyimpanan sejuk, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan kualifikasi rasmi penyimpanan sejuk, selamat datang untuk penyelidikan telefon, sejujurnya mengundang kerjasama! Pembeku telah disesuaikan mengikut peraturan pelanggan di kilang asal. Selepas menguasai parameter prestasi pembeku, tetapkan berbagai parameter utama pada papan.Dinding lebar, cahaya dan tipis mempunyai keuntungan berat ringan, span besar dan muatan tinggi kerana bulu ketat poliuretan bertindak sebagai bahan struktur pada masa yang sama. Plat sandwich poliuretan yang lebih tipis boleh memenuhi persediaan yang berkaitan dengan batas konsumsi tenaga bangunan, yang membolehkan penggunaan plat yang lebih tipis semasa bangunan dan menyimpan ruang bangunan.pelaburan,Penyimpanan sejuk mempunyai kebakaran dan perlawanan api yang baik. After adding flame retardant, polyurethane is a kind of flame retardant and self extinguishing material. If it is burned by fire, it can be carbonized, unlike flow burning and flashover like extruded board, which can effectively prevent fire spread. In particular, it can be closed as a whole after fire prevention treatment to form non combustible products.Apabila penyimpanan sejuk digunakan untuk pertama kalinya atau ditutup untuk masa yang panjang, ia dilarang secara ketat untuk menampung barang di dalam gudang. Gudang mesti perlahan-lahan dikurangi kepada suhu yang diperlukan. Untuk gudang suhu rendah, ia perlu disejukkan dalam tahap untuk mengelakkan perubahan suhu secara tiba-tiba di dalam dan diluar gudang yang menyebabkan tubuh gudang.Pertahanan kemegahan relatif gudang beku cepat: pelembusan gudang beku cepat sangat penting, dari pelembusan sentrifugal hingga pelembusan kabut mikro tekanan tinggi, pelembusan gas-air bercampur, hingga pelembusan ultrasonik semasa. Model utiliti mempunyai keuntungan partikel kecil, pelembusan seragam, tiada beku dan penghalangan, dan tiada penghalangan kotor. Pengumit udara yang kita hasilkan dirancang khusus untuk semua jenis gudang beku sayuran dan buah, yang pada dasarnya berbeza dari pembumit lain di pasar: sirkulasi penuh ditutup, iaitu, mengambil gas di gudang, kembali ke gudang melalui pembumit dan mengisolasinya dari udara luar.


San LorenzoPenjagaan buah-buahan dalam penyimpanan sejukKeperlukan piawai



Isolasi tanah penyimpanan sejuk kecil, tengah dan besar berbeza, yang berkaitan dengan tujuan, produk penyimpanan dan saiz penyimpanan sejuk. Kuhua mengingatkan: pengisihan tanah mesti dilakukan, apa perbezaan antara pengisihan tanah penyimpanan sejuk kecil yang mempengaruhi kualiti barang yang disimpan. Jadi,San LorenzoPembuat pendingin, tengah-tengah dan besar? Bagaimana untuk melakukan lebih baik?market,Pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah dan penyimpanan sejuk perubatan mempunyai prestasi yang stabil, selamat, dipercayai dan percuma penyimpanan. Aras teknikal telah mencapai aras rumah dan aras maju produk antarabangsa yang serupa. Jika ada sejumlah besar a is dan air, ia mesti dibersihkan pada masa, dan ia mesti tidak diketuk semasa membersihkan, supaya tidak merusak tanah dan mempengaruhi kehidupan perkhidmatan penyimpanan sejuk.Sistem kawalan elektronik besar-besaran gudang penyimpanan segar adalah komponen utama sistem pintar besar-besaran gudang segar-penyimpanan. Kawalan elektronik pintar mempunyai fungsi sejuk automatik, penyimpanan panas, berhenti, defrosting, lambat dan fungsi lain yang berkaitan. Mod kawalan elektronik yang dihumanizasikan menyimpan kerja rumit operasi manual. Mesin makanan laut besar-besaran gudang penyimpanan segar digunakan untuk pembuatan makanan laut dan sistem suhu lain. Prinsip adalah sama dengan yang pengkondisi udara. Komponen utama ialah tong titanium, fan, kondensator kompressor, kawal suhu, melalui valv dan komponen lain. Seterusnya, jualan besar gudang segar diperkenalkan secara terperinciSemasa pemasangan plat gudang atas jangkauan panjang, jika sinar besi sokongan telah dipasang dalam gudang, plat gudang atas dan sinar besi sokongan akan dipasang dengan garis tarik semasa pemasangan setiap plat gudang, dan setiap plat gudang atas akan dipasang dalam dua baris; Jika jenis titik angkat diterima, pemasangan dan pembangunan bentangan angkat akan diselesaikan sebelum pemasangan dan pembangunan plat silo at as,Isolasi lantai penyimpanan sejuk kecil struktur penyimpanan sejuk kecil biasanya dipanggil permukaan, iaitu, atas, dinding dan tanah dibuat dari plat baja warna / baja tidak stainless dengan tebal poliuretan yang sesuai dan bahan isolasi lain, kerana muatan dan lepaskan penyimpanan sejuk kecil sering dikendalikan secara manual daripada forklift. Of course, if the height of the warehouse is high and the forklift is required for warehousing, loading and unloading, the insulation board is not recommended for ground insulation, but the ground needs to be insulated separately like the ground insulation sample of medium-sized cold storage.Kepentingan pembuangan minyak biasa, pembuangan dan pembuangan udara dalam sistem pendinginan gudang.Perkaraan untuk masa penyimpanan sejuk peranti: penyimpanan sejuk sistem pendinginan menggunakan ammonia sebagai pendingin akan disokong di tempat dengan densiti populasi rendah sekitar.

label:
3jawapan
Tianrui Electromechanical Equipment Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-03-27 12:37:20

Kualiti sangat baik, betul-betul sama dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati sekali membeli-belah.

Lihat lagi
uyian trading co., ltd.
3Tingkat-- · 2023-03-27 12:58:27

Ia benar-benar ujian dan menunggu. Saya akhirnya menunggu selama 3 hari San LorenzoPenjagaan buah-buahan dalam penyimpanan sejuk untuk tiba, kualiti pembukaan sangat baik

Lihat lagi
Lin Yong Lathe Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-03-27 13:23:57

Saya hampir tidak pernah serius menilainya sebelum ini. Saya membeli milik anda San LorenzoPenjagaan buah-buahan dalam penyimpanan sejuk dan akan melawatnya pada masa akan datang. Ia sangat mudah sehingga saya tidak boleh berhenti sama sekali. Ia adalah produk tulen dengan logistik yang pantas. Saya menyukainya untuk anda .

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)