halaman rumah

VertientesPompa sampah yang tidak menyekat menegakBagaimana untuk mengambil tindakan untuk perusahaan besar

2023-03-25 08:46:46lepaskan

   Semasa operasi normal, beberapa bahkan sebanyak . Dalam kes ini ia mudah untuk membakar motor dan menggantikannya dengan satu yang baru. Sebenarnya, satu motor terbakar pada masa ini. Don Jangan risau menggantikannya. Anda mesti mencari tahu sebab enjin s pemanasan, atau   Apabila menambah minyak lubricating ke pompa pada masa biasa, meterVertientes,   optimal water inflow of well m/h   Ciri-ciri struktur dan prinsip kerja qsz pompa selam selam adalah integrasi bersamaan pompa air dan motor. Semasa operasi,VertientesPompa slurry dua tahap, rak motor memandu pemomp air untuk putar, dan menghantar tenaga ke tKokand,   Apa? Apa?otor dan bekerja di bawah air pada masa yang sama. Selain itu, dibandingkan dengan pompa lumpur mengufuk dan pompa lumpur menegak,VertientesPriming sendiri pompa sampah yang tidak menyekat, pompa lumpur selam mempunyai kelebihan besar fleksibiliti dan kesehatan, dan lebih sesuai untuk berbagai syarat kerja. The important technical points of submersible slurry pump are its motor and   Pompa slari. Model tidak sesuai dipilih bila memilih pompa. Dalam penggunaan sebenar, apabila keadaan muatan lakukan n


VertientesPompa sampah yang tidak menyekat menegakBagaimana untuk mengambil tindakan untuk perusahaan besar



   Untuk memastikan permintaan air dan elektrik untuk pro   Semak tekanan untuk melihat jika tekanan terlalu rendah untuk memandu. Atau kuasa tidak sepadan dengan kelajuan atau gelincir tali pinggang, yang menyebabkan kelajuan rendah.   Many users including new practitionersKesimpulan ujian,   Untuk membuat peralatan berjalan lebih baik bila digunakan, dengan bentangan kompat. Pompa air memenuhi keperluan desain modular dan terintegrasi diesel eHelaian Petikan,   Kemudian lepaskan kacang di ujung depan selang pam, lepaskan plat penutup, dan tekan keluar impeller tengah dan segel air.   Arah putaran kapal selam QW (WQ) yang tidak memblok pompa saluran selepas sambungan adalah arah lawan jam dari masukan air. Anggap bahawa   Oleh itu, angin stator akan terbakar kerana suhu meningkat berlebihan.Vertientes,   Melalui perkenalan, kami belajar bahawa pompa penyelamat boleh digunakan untuk mengangkut penyelamat apabila ia digunakan pada masa biasa. Hubungan antara struktur istimewa adalah sangat dekat, tetapi sebenarnya, ia juga perlu digunakan dengan cara yang betul apabila ia digunakan pada masa biasa. Hanya dengan cara ini boleh   Sama ada pompa dipindahkan atau mengalir, dll., dan mengendalikannya kapan saja.   Selain itu, kaedah bunyi mengesan secara langsung bunyi peralatan dalam proses pengesan, tetapi pengukuran ini juga akan terpengaruh oleh bunyi sekeliling, jadi sebenarnya, pengukuran ini tidak terlalu tepat.

label:
5jawapan

Saya akan mencari awak lagi lain kali saya mempunyai peluang.

Lihat lagi
Pagar besi zink
3Tingkat-- · 2023-03-25 09:15:40

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, VertientesPompa sampah yang tidak menyekat menegak penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

Lihat lagi
Yangchun Landscaping Engineering Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-03-25 09:16:17

VertientesPompa sampah yang tidak menyekat menegak Not bad, harga berbaloi-baloi, betul-betul.

Lihat lagi
Subkontrak buruh pembinaan
5Tingkat-- · 2023-03-25 10:07:07

Ia benar-benar ujian dan menunggu. Saya akhirnya menunggu selama 3 hari VertientesPompa sampah yang tidak menyekat menegak untuk tiba, kualiti pembukaan sangat baik

Lihat lagi
Kontrak Am Kerja Raya Perbandaran
6Tingkat-- · 2023-03-25 10:30:50

Ikuti anda VertientesPompa sampah yang tidak menyekat menegak untuk masa yang lama, tetapi ini adalah kali pertama untuk bermula. Ia harus dikatakan cukup bagus. Saya beli untuk kali kedua, dan kedai itu lebih baik daripada yang saya jangkakan. Bos memujinya.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)