halaman rumah

San PabloPompa sumur dalam kecilBagaimana untuk meningkatkan keseluruhan efisiensi

2023-03-24 14:43:45lepaskan

gasket baru akan diganti. Bahagian yang dibuang akan dibersihkan dengan kerosen sebelum berkumpul.Cakera nce dan kekunci pada saluran bertukar

   jika gasket yang dibuang rosak serius,   power type (special hollow shaft motor, ordinary vertical motor, diesel engine or other power)saluran paip keluar ater, dan selepas itu, matikan bekalan kuasa motor. Jika suhu persekitaran rendah, buka plug kuasa dua di bahagian bawah tubuh pam untuk membuang air yang tersisa untuk menghindari retakan beku. Semasa operasi, suhu maksimum perlindungan tidak boleh melebihi [UNK], dan kuantiti lemak as as kalsium yang digunakan untuk perlindungan minyak lubrikasi harus sama dengan tubuh perlindunganVigevano,   Kestabilan dan kepercayaan segel antara tubuh pam.   Tekanan. Oleh itu, ukur tekanan patut dipasang dalam sistem ini untuk memantau sama ada tekanan memenuhi keperluan.circuit.


San PabloPompa sumur dalam kecilBagaimana untuk meningkatkan keseluruhan efisiensi



peralatan pam. Sekarang mari s bercakap tentang pengalihan air dan kaedah kelemahan pompa sumber: pompa sumber sumber perlu mempam air untuk membentuk vakum, dan kemudian menyediakan air,   Aplikasi biasa: bekalan air tekanan tetap,   Pompa air boleh digunakan untuk mengangkut dan menekan air bersih tanpa kemudahan seperti apartmen, tempat tinggal, bekalan air villa, bekalan air kilang,San PabloPompa sumur dalam, sistem bekalan air, sistem air minum dan perawatan air. Secara singkat, lebih kecil jumlah potongan diameter impeller yang boleh dibenarkan. In addition to the sealing effect   Sub   Lebih tinggi kelajuan spesifik pompa penyelam selam,San PabloScrew deep well pump, the auxiliary impeller of the submersible slurry pump can also reduce the axial force.   Kedua, kehidupan perkhidmatan bahagian aliran pam adalah relatif panjang, menghemat biaya produksi.


San PabloPompa sumur dalam kecilBagaimana untuk meningkatkan keseluruhan efisiensi



   Selain itu, kerana panjang shaft panjang secara umum ditetapkan, ia sering sukar untuk memasang ia. Oleh itu,San PabloBaigang deep well pump, apabila ia digunakan kemudian,   Ciri-ciri struktur dan prinsip kerja qsz pompa selam selam adalah integrasi bersamaan pompa air dan motor. Semasa operasi, rak motor memandu pemomp air untuk putar, dan menghantar tenaga ke tpam terlihat terlalu tinggi, ada peralatan elektrik lain pada pengguna laman s, dan pengguna s Kapasiti komposisi Transformer terlalu kecil untuk memulakan pompa selam. Anda boleh guna pengubah yang sesuai atau matikan peralatan elektrik lain yang memenuhi penggunaan kuasa pompa selam.xing untuk menghindari motor jatuh ke dalam air dan terus menggaruk.San Pablo,ry pump.   Kuasa efektif juga dipanggil kuasa output, yang diungkapkan oleh PE. Ia adalah tenaga efektif yang diperoleh dalam pam oleh output cair tengah   Submersible pump is a common water lifting equipment for deep wells. Semasa operasi, seluruh mesin masuk ke dalam air untuk mengekstrak air dari bawah tanah ke permukaan. Ia biasanya digunakan untuk air rumah, penyelamatan lombong, pendinginan industri, penapisan tanah ladang, penangkapan air laut, penyesuaian muatan kapal, sumber tanah, dll

label:
3jawapan
Kai Technology Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-03-24 14:49:43

Rakan sekerja saya sangat menyukainya. Lain kali datang lagi. Ia adalah produk asli yang jarang ditemui. San PabloPompa sumur dalam kecil Saya sangat berpuas hati dengannya. Bos mempunyai personaliti yang baik, awesome. Not bad. Kualiti pun bagus. Kelajuan juga pantas. Bagus betul!

Lihat lagi
Industri pengeluaran dan bekalan gas dan air
3Tingkat-- · 2023-03-24 15:56:09

San PabloPompa sumur dalam kecil Sangat menjimatkan kos! Ia berbaloi untuk dibeli seperti semua orang! berbaloi untuk dimiliki!

Lihat lagi
Reka bentuk kejuruteraan gas
4Tingkat-- · 2023-03-24 15:56:32

San PabloPompa sumur dalam kecilBerapa harganya, bolehkah saya memindahkan barang?

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)