halaman rumah

BrechtPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyakPermintaan pasaran meningkat dengan pesat

2023-03-22 00:45:22lepaskan

Kebocoran minyak dari radiator paip panasDipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.Brecht,Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis keringBunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul,Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek,BrechtTanda pengubah terbenam minyak, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.


BrechtPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyakPermintaan pasaran meningkat dengan pesat



Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.Transformer adalahApabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?Di mana yang baik,Pembuat pengubah kuasaMod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama),BrechtPasar pengubah jenis kering, dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.Bunyi dalam kes kegagalan fasa


BrechtPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyakPermintaan pasaran meningkat dengan pesat



Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian pentingKepastian Kualiti,Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubahPenukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, yang boleh digunakan untuk menukar tenaga bertukar satu nilai piawai ke nilai piawai yang lain dengan frekuensi yang sama. Penukar jenis kering melangkah naik digunakan untuk menukar tenaga berganti grad rendah ke tenaga berganti grad tinggi yang lain dengan frekuensi yang sama. Ia digunakan secara luas dalam industri frekuensi tinggi,BrechtPengubah minyak terjun 2500kVA, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.Brecht,Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.Operasi pengubah tenggelam minyakApabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

label:
3jawapan
qiu shi trading co., ltd.
2Tingkat-- · 2023-03-22 07:59:17

BrechtPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyak Not bad, harga berbaloi-baloi, betul-betul.

Lihat lagi
Yangchun Landscaping Engineering Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-03-22 09:10:48

Saya akan membelinya pada masa hadapan BrechtPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyak dan saya akan datang kepada anda lagi. Terima kasih bos, berikan saya komen yang baik. Saya sayang awak bos. Terima kasih!

Lihat lagi
yingzhiqi struktur logam co., ltd.
4Tingkat-- · 2023-03-22 09:39:47

Jadi berikan pujian! Baru terima barang, sangat bagus, BrechtPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyak berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)