halaman rumah

Santa Maria de JesusScrew deep well pumpApa unsur kimia mempengaruhi kualiti

2023-03-20 01:30:15lepaskan

Santa Maria de JesusPompa saluran paip air,

bergabung untuk operasi, tanpa bunyi dan getaran, kerana jika peralatan sedang digunakan, ia akan mempunyai kesan besar pada efisiensi operasi. Walaupun masa kavitasi panjang ia juga akan mempunyai certaiSanta Maria de Jesus,   Pipeline satu-tahap pompa suction tunggal. Ia adalah produk ideal pompa minyak tradisional. It is applicable to oil refineries, oil depots, chemical industry and power departments of enterprises and institutions to transport oil products and flammable and explosive liquids. Suhu operasi juga sepatutnya berada dalam .   Jadi ia mempunyai proses pengalihan air dan penghabisan. Biasanya ada dua cara untuk menyuntik air ke dalam peralatan. Satu adalah untuk menyuntik air secara langsung ke dalam bilik pam, dan yang lain adalah untuk pam keluar gas dalam pam untuk menetapkan vakum tertentu dan memperkenalkan air souSubaykhan,   Tiada perlukan peralatan campuran atau semburan bantuan, dan operasi lebih mudah. Peralatan adalah langsung sub   Oleh sebab itu, pemilihan yang betul segel shaft boleh memastikan operasi selamat dan stabil pompa slurry.   Jadi ia dipanggil: pompa penyelam.


Santa Maria de JesusScrew deep well pumpApa unsur kimia mempengaruhi kualiti



Transportasi ringan dan berat medium dalam kilang cuci batubara batubara, penarik sungai,Santa Maria de JesusCarbon steel explosion-proof pipeline pump, penarik sungai, dll. Dalam industri kimia   Pompa paip juga dipanggil pompa sentrifugal paip. Menurut struktur, pompa paip boleh dibahagi menjadi pompa paip menegak dan pompa paip menegak. Boleh pompa paip menghisap air? Baru-baru ini, make sure that the liquid in the submersible slurry pump is completely discharged. Jika rotor disassembled, mengeluarkan minyak lubricating di rumah rotor bearing. Jika minyak baru ditambah disimpan, ia patut terus digunakan selepas penyimpanan. Jangan membuangnya secara langsungKurs kerja,   Kuantiti input berkaitan dengan banyak faktor seperti kelajuan putaran pompa selam, piawai perlindungan, masa kerja terus menerus, bilangan hentian dan permulaan pompa, persekitaran sekitar dan suhu kerja. Oleh itu, perlu mengumpulkan pengalaman secara perlahan-lahan dan menambah minyak licin dengan cara yang masuk akal dan tepat waktu.   Adjustment. Apabila menggunakan pompa sumber,Santa Maria de JesusPompa selam QJ, aksesori akan digunakan dan beberapa tindakan bantuan akan diambil untuk meningkatkan prestasi keseluruhan peralatan dan memastikan penggunaan stabil peralatan. Banyak pengguna tidak memperhatikan perkara-perkara ini apabila menggunakannya, yang akan menyebabkan masalah peralatan dan mempengaruhi efisiensi kerja. Jadi kita menggunakansemua dipilih mengikut angkat.


Santa Maria de JesusScrew deep well pumpApa unsur kimia mempengaruhi kualiti



   Semak sebelum pemasangan: Semak spesifikasi, saiz dan kualiti aksesori tebal dan tipis.Perkhidmatan jujur,   Submersible slurry pump Use ultrasonic method to detect whether there is cavitation in the   semasa operasi, pam sumur dalam akan berputar dengan lancar tanpa getaran dan bunyi yang tidak normal. Perhatikan sama ada terdapat perubahan jelas dalam motor berjalan semasa dan tekanan baris sebelum dan selepas permulaan. Perubahan aras air dalam sumur akan diawasi sering. Motor tidak boleh terkena permukaan air atau tenggelam ke dalam slu   Selepas itu, pompa sekunder dan tertiary boleh dimulakan secara berturut-turut sehingga pompa tahap akhir. Selepas semua pompa siri dimulakan, valv keluar pompa tahap terakhir boleh dibuka secara perlahan-lahan. TheSanta Maria de Jesusy minyak lubricating atau cat campuran pada kongsi selepas disambung, dan ketat skru.   Pompa patut dibahagi menjadi dua aspek: elektrik dan mesin. Adapun mesin, anda boleh membandingkan rekod pemeliharaan terdahulu. Kedua ialah elektrik. You should know the power of   Selain itu, penggunaan ° dan bengkok S patut dikurangkan sebanyak mungkin semasa pemasangan dan desain saluran paip.

label:
3jawapan
Chongjiu Decoration Engineering Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-03-20 08:37:59

Haha, saya sangat suka, suka dan bersorak untuk bos Santa Maria de JesusScrew deep well pump

Lihat lagi
Shituo Catering Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-03-20 09:10:47

Santa Maria de JesusScrew deep well pump Sangat menjimatkan kos! Ia berbaloi untuk dibeli seperti semua orang! berbaloi untuk dimiliki!

Lihat lagi

Saya sangat suka, saya sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan dalam Santa Maria de JesusScrew deep well pump, saya sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, dan perkhidmatan syarikat logistik Sikapnya sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati dengan membeli-belah.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)