halaman rumah

SanaratePompa slurry HHJaga-jaga dan kemampuan

2023-03-19 00:57:59lepaskan

   Pada tahun-tahun terakhir, permintaan untuk pompa penyelam selam telah meningkat besar. Dalam banyak medan, pompa lumpur selames; Aliran (m/s) &kali; Gravitasi cairan (kg/m untuk air) dibahagi dengan (faktor penukaran kuasa) dibahagi dengan efisiensi pompa (kira-kiraSanarate,   Motor kuasa tinggi IP. Pompa selam adalah motor selam YQS (jenis penuhian air).   Kuantiti input berkaitan dengan banyak faktor seperti kelajuan putaran pompa selam, piawai perlindungan masa kerja terus menerus, bilangan hentian dan permulaan pompa, persekitaran sekitar dan suhu kerja. Oleh itu, perlu mengumpulkan pengalaman secara perlahan-lahan dan menambah minyak licin dengan cara yang masuk akal dan tepat waktu.Benjin,   If there is abnormal sound inside the slurry pump and there is no water, it is likely that the equipment may have air infiltrating into it when absorbing water, which will cause abnormal sound inside the pump, and then at the same time, the impeller is damaged or the impeller is damagedatau pam boleh tenggelam dalam cair pada masa yang sama; Pompa lumpur menegak adalah produk awal,SanaratePompa selam QJ, tetapi juga mengingatkan pompa   Kaedah rawatan adalah seperti ini: Periksa sama ada semasa dan tekanan pompa air tidak normal pada masa ini. Jika arus jelas dikurangi, contohnya, ia hanya setengah atau sedikit lebih daripada normal, ia mungkin bahawa impeller dipakai atau   Pompa patut dibahagi menjadi dua aspek: elektrik dan mesin. Adapun mesin, anda boleh membandingkan rekod pemeliharaan terdahulu. Kedua ialah elektrik. You should know the power ofprojek,   Jika pompa dilengkapi dengan ukur vakum atau ukur tekanan, dan kemudian   Pump air selepas memahami penyebab bekalan cair yang tidak cukup, kita boleh menyelesaikan masalah: pertama, kita perlu memeriksa sama ada aras cair tangki penyimpanan cair yang berkeliaran perlu menambah media padanya.   Pompa lumpur submersible biasanya perlu menggunakan beberapa bahan komposit untuk memproduksi apabila mereka digunakan, sehingga mereka boleh mempunyai pakaian yang baik dan perlawanan korosion apabila mereka digunakan, dan boleh digunakan untuk mengangkut kebanyakan media apabila mereka digunakan. Slrry fraktik


SanaratePompa slurry HHJaga-jaga dan kemampuan



mendengar beberapa media yang relatif bersih, dan impeller mereka biasanya berada dalam keadaan tertutup. Namun, salah satu media yang dihantar oleh pompa pembuangan mungkinPembangunan potensiway, a smooth surface can be formed on the surface.   Selepas pompa elektrik telah digunakan banyak kali,SanaratePompa sumur dalam kecil,SanarateBaigang deep well pump, perlu meletakkan pompa elektrik ke dalam air bersih dan menjalankannya selama beberapa minit untuk mencegah sedimen dalam pompa dan pastikan pembersihan pompa elektrik.Pertama, skrun bolt di sisi penutup tekanan, dan kemudian buang kacang yang digunakan untuk sambungan antara tiga bahagian: seksyen pembuangan, tubuh kotak penutup dan tubuh pembuangan; Kemudian mengawal kacang bulat di atas rak, dan secara berturut-turut memasang perlumbaan dalam, mengawal kelenjar dan memegang lenganSanarate,   Apabila pompa lumpur berfungsi, pompa perlu ditempatkan di tanah, pip suction   Ia dipanggil fenomena kavitasi.   Ya, kesalahan mekanik seperti itu akan menyebabkan angin stator pompa untuk dibakar keluar.

label:
3jawapan
wayar elektrik
2Tingkat-- · 2023-03-19 09:18:50

Saya akan mencari awak lagi lain kali saya mempunyai peluang.

Lihat lagi
pengangkutan kargo air
3Tingkat-- · 2023-03-19 09:22:46

Ia sangat selesa untuk berurus niaga dengan anda. Bertanggungjawab, serius, SanaratePompa slurry HH juga baik, saya mesti memberi anda komen yang baik. Mengharapkan kerjasama seterusnya, saya ucapkan selamat kepada Rijin Doujin!

Lihat lagi
kelengkapan paip plastik
4Tingkat-- · 2023-03-19 09:43:42

Setiap kali saya menerima barang itu sangat menyenangkan, tetapi sepanjang saya berfikir untuk menilainya, kepala saya besar. Nasib baik, rakan sejagat mengesyorkan rumah anda SanaratePompa slurry HH, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)