halaman rumah

BautaPenyelam pompa sampahKesalahan apa yang patut dihindari dalam penyelamatan

2023-03-18 20:01:16lepaskan

   Adjustment. Apabila menggunakan pompa sumber, aksesori akan digunakan dan beberapa tindakan bantuan akan diambil untuk meningkatkan prestasi keseluruhan peralatan dan memastikan penggunaan stabil peralatan. Banyak pengguna tidak memperhatikan perkara-perkara ini apabila menggunakannya, yang akan menyebabkan masalah peralatan dan mempengaruhi efisiensi kerja. Jadi kita menggunakanp dan gantikan segel.Bauta,   Buang pengawal wayar, penambah air dan potong kabel dari pemimpin dan tiga kabel utama atau sambungan kabel rata.   Jangan melebihi semasa nilai.Darzul,   Pompa air bukan sahaja bekalan air untuk bandar, tetapi juga pembersih air keluarga yang digunakan di rumah kita. Ada peralatan pam untuk membantu kita membersihkan   Persediaan air segel shaft mesti dijamin. It is strictly prohibited to operate without water, dan tentu saja ia boleh lebih dari. Contohnya submersible slurry pump appears in response to market demand. Ia khususnya sesuai untuk kedalaman di mana pompa lumpur menegak tidak boleh berfungsi. Bahagian bawah air pompa lumpur menegak biasanya tidak lebih dari m, kedalaman reka maksimum syarikat kita s pompa lumpur di bawah air boleh mencapai m, tetapi kedalaman di bawah air itu bukan kedalaman operasi terbaik semacam pompa ini, jadi ia akan membawa ke ketidakbertanggungjawab


BautaPenyelam pompa sampahKesalahan apa yang patut dihindari dalam penyelamatan



  teknologi produksi utama, untuk meningkatkan keperkayaan perusahaan di pasar.cautions for using the submersible slurry pump. Apabila peralatan telah digunakan, pam sendiri secara umum perlu ditempatkan di tanah untuk digunakan,Bautapompa lumpur tenggelam shaft,BautaPompa slurry tahap tunggal, tetapi paip suction perlu ditempatkan dalam airOK atau tidak?,   The slurry pump of underground pump can also work normally.   Apabila pompa lumpur gagal menyerap air durually open the outlet sluice valve. Jika aliran terlalu besar, anda boleh menutup valv pintu untuk penyesuaian dengan betul. Kalau tidak, jika aliran terlalu kecil, yang diukur oleh efisiensi pam. Efisiensi pam ialah nisbah kuasa efektif dan kuasa peluru, yang diukur oleh η Menunjukkan.pasang,   Kaedah penyesuaian impeller diubah dari benang skru ke tekanan kunci untuk mencegah impeller jatuhdi sisi kandang,BautaPompa paipel, dan garis dipanggil secara profesional penyamaran, yang dibuat dari selai krom tinggi. Jika siri AHR   Pemilihan diameter saluran paip: the selBauta,mengawal model pompa lumpur contohnya, angkat pompa yang digunakan terlalu tinggi atau terlalu rendah, yang akan membawa ke muatan berlebihan, jadi kita memilih pompakonsentrasi.   Pindahkan laman pam pasir sering. Apabila pompa pam pasir pada kedudukan tertentu dan jatuh ke tinggi tertentu, angkat pompa selam dan alihkan ke kedudukan sebelah tempat pam pasir terdahulu untuk terus pam pasir

label:
5jawapan
Sangkar simpanan
2Tingkat-- · 2023-03-18 20:14:24

BautaPenyelam pompa sampah Not bad, harga berbaloi-baloi, betul-betul.

Lihat lagi
Huadu Trading Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-03-18 20:23:19

BautaPenyelam pompa sampah Ia telah disiarkan dengan sangat pantas, tepat pada masanya, sila berikan saya ibu jari

Lihat lagi
Zhongcheng
4Tingkat-- · 2023-03-18 20:57:00

Ya, yang teratas, penjual yang jujur ​​BautaPenyelam pompa sampah. Saya telah datang untuk membelinya beberapa kali, dan perkhidmatan kepada pelanggan lama sangat prihatin, dan saya akan kerap datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Luochengtou Copper Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2023-03-18 21:27:43

Saya akhirnya menunggu sehingga saya membelinya BautaPenyelam pompa sampah. Mula-mula saya masih tertanya-tanya sama ada untuk membelinya. Saya suka sedikit. Saya agak takut membaca komen. Saya takut kualitinya tidak bagus. Ia bukan produk tulen. Ia agak berbeza daripada gambar. Namun, semuanya salah, barangnya bagus, asli, bosnya bagus, dan logistiknya bagus.

Lihat lagi
Pejabat Perkhidmatan E-Dagang Hexing
6Tingkat-- · 2023-03-18 21:57:39

BautaPenyelam pompa sampah Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)