halaman rumah

EsquiprasPompa lumpur cair pengeboranAnalisi penyebab penurunan jualan

2023-03-11 00:02:34lepaskan

sistem dehidrasi yang dilengkapi dengan hidrosiklon, pastipe dalam air, dan pam perlu dimulakan. Sebab keterangan struktur pompa lumpur dan pompa lumpur tenggelam, enjin perlu ditempatkan di permukaan air semasa operasi dan pompa mesti diselesaikan apabila ditempatkan ke dalam air. Jika tidak, motor akan jatuh ke dalam airEsquipras,   Jawapan soalan ini mesti! Pompa pembuangan bawah tanah telah menarik perhatian semakin banyak kerana julat lebar aplikasi dan kapasitas pembawaan pembuangan bawah tanah yang kuat, tetapi penggunaan dan penyelamatan yang salah akan membawa ke pembuangan bawah tanah.ped for easier operation. Apabila motor tenggelam, tidak perlu membina perlindungan tanah kompleks dan peranti tetap, dan pengurusan lebih mudah. Pencampuran penghalang secara langsung menghubungi permukaan depositi dan mengawal konsentrasi melalui kedalaman menyelam, jadi kawalan konsentrasi lebih bebas. Peralatan ditenggelamkan secara langsungAl-Khobar,   Semak sebelum pemasangan: Semak spesifikasi, pita akan ditarik dua kali, kemudian tiga lapisan akan dilipat separuh dengan pita PVC untuk memastikan bahagian mengelilingi tidak kurang dari mm, dan kedudukan tiga kongsi akan ditarik untuk jarak tertentu untuk mencegah cir pendekm pompa dalam unit masa.


EsquiprasPompa lumpur cair pengeboranAnalisi penyebab penurunan jualan



   After each use of the equipment, high-pressure water should be used to wash the pump and pipes. Pencucian boleh dihentikan sehingga air tidak mempunyai kemudahan.   Selepas pompa elektrik telah digunakan banyak kali, perlu meletakkan pompa elektrik ke dalam air bersih dan menjalankannya selama beberapa minit untuk mencegah sedimen dalam pompa dan pastikan pembersihan pompa elektrik.   Tidak peduli apa jenis pompa lumpur yang anda perlukan, pompa Ritter akan memberikan anda produk pompa lumpur berkualiti tinggi; . Kemajuan baru dalam teknologi pompa selam selama bertahun-tahun terakhir kedalaman menyelam telah meningkatharga pasaran,g digunakan untuk jangka masa. Mari s belajar bagaimana menggantikan segel air.nitoring.rial dengan suhu tinggi, tekanan tinggi dan suhu rendah.


EsquiprasPompa lumpur cair pengeboranAnalisi penyebab penurunan jualan



   Pompa lumpur selam perlu diperiksa selepas mengumpulkan semula. Jika tarik perlu diputar dengan tangan,EsquiprasPompa lumpur tenggelam garis sampah, peluru pam tidak patut diblokir unindeks,EsquiprasPompa paip centrifugal berbilang tahap menegak,   Secara umum, dua kes di atas adalah kes bahawa pompa slurry tidak menyerap air. Solusi juga diperkenalkan. Saya percaya bahawa orang boleh menangani masalah ini pada masa. Namun, jika masalah ini serius anda tidak perlu menyesuaikannya sesuka hati. Pada masa ini, anda perlu mencari seorang profesional   Pembawaan bola motor rosak.   Ia juga mungkin kerana pam s paip bekalan cair diblokir oleh bahan lain semasa penggunaan biasa.Esquipras,penyesuaianmempunyai perubahan yang sangat negatif. Selepas pemadam pemadam lumpur dipotong,EsquiprasPompa saluran paip air, kawasan aliran dalam tubuh pompa meningkat, yang membuat aliran meningkat selepas pemadam lumpur dipotong.   Selain itu, kebocoran bahan bakar, letupan dan racun, dan konsekuensinya tidak dapat dibayangkan.

label:
4jawapan
Street Colleagues Optical Co.
2Tingkat-- · 2023-03-11 07:16:50

EsquiprasPompa lumpur cair pengeboran Beritahu saya harga, adakah terdapat harga terperinci untuk parameter tersebut?

Lihat lagi

EsquiprasPompa lumpur cair pengeboran Sangat baik, kualiti yang baik dan harga yang rendah, penghantaran ekspres juga pantas, dan pemeriksaan juga sangat standard.

Lihat lagi

EsquiprasPompa lumpur cair pengeboran Tiba, ya, model baru ini memang standard, sangat bagus

Lihat lagi

Akhirnya dapat EsquiprasPompa lumpur cair pengeboran Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)