halaman rumah

WaregemKeuntungan pengubah tenggelam minyakCara melakukan penyelenggaraan dan penyelenggaraan harian

2023-03-09 09:05:32lepaskan

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasaIn order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.WaregemApabila minyak operasi dicampur dengan jenis-jenis minyak baru berbeza atau digunakan untuk minyak, selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campuran, ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur, dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah, jadi ia boleh diurus dan digunakan dengan cara campuran.Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.Angol,Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasaTerdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.


WaregemKeuntungan pengubah tenggelam minyakCara melakukan penyelenggaraan dan penyelenggaraan harian



Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;Keperlawanan mendarat,WaregemAdakah ada minyak dalam pengubah jenis kering,WaregemPengubah distribusi tenaga tinggi, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.Di mana saya boleh mencarinya?,Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;Dry type transformer factorySyarikat pengubah minyak terjun


WaregemKeuntungan pengubah tenggelam minyakCara melakukan penyelenggaraan dan penyelenggaraan harian



Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis keringPengurusan kualiti,Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;Apabila memeriksa inti hook,WaregemLangkah perubahan minyak pengubah minyak yang ditenggelamkan, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it's light, and it's short when it's heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.Waregem,Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak

label:
4jawapan
Yidian Electric Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-03-09 09:15:10

WaregemKeuntungan pengubah tenggelam minyak Kualiti sangat baik, transfer sudah diterima, bos bermasalah, terima kasih banyak!

Lihat lagi
Jentera Pelabuhan
3Tingkat-- · 2023-03-09 10:09:02

WaregemKeuntungan pengubah tenggelam minyak Beritahu saya harga, adakah terdapat harga terperinci untuk parameter tersebut?

Lihat lagi
tianye service co., ltd.
4Tingkat-- · 2023-03-09 11:02:54

Barangnya memang bagus, tetapi WaregemKeuntungan pengubah tenggelam minyak harganya agak mahal, tetapi masih berbaloi. Ini kali pertama saya datang membeli, terima kasih kepada panduan membeli-belah anda.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)