halaman rumah

DendelmondMonitor pengubah minyak tertenggelamPengenalan langkah perlindungan

2023-03-04 20:09:28lepaskan

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis keringGuna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.Dendelmond,Pasar pengubah dalaman lambatManufacturing process and steps of dry-type transformerBaitulmuqaddis,Pembuat pengubah kuasaGuna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), tujuan rawatan boleh dicapai.Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel,DendelmondPeralatan distribusi pengubah, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.pengetahuan,Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin,DendelmondPenukar Sampah, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?


DendelmondMonitor pengubah minyak tertenggelamPengenalan langkah perlindungan



Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupanservis teknikal,Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.Kehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, melepaskan tenaga, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik,DendelmondPerformance of dry type transformer, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.Dendelmond,Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it's light, and it's short when it's heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

label:
6jawapan
Tuoyi Electronic Commerce Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-03-04 20:19:43

Kedai ini sangat bagus, dengan kualiti yang baik dan harga yang rendah, pemiliknya sangat pemurah, dan perkhidmatan pelanggan juga sangat sabar. Saya tidak faham ini DendelmondMonitor pengubah minyak tertenggelam. Mereka menerangkan kepada saya dengan sabar. Ia benar-benar hati nurani industri.Saya ingin mengesyorkan kedai ini kepada rakan-rakan saya dan biarkan mereka semua datang ke kedai ini untuk membeli pakaian!

Lihat lagi
industri baru co., ltd.
3Tingkat-- · 2023-03-04 20:31:39

Selepas menerima barang, saya merasakan kualiti DendelmondMonitor pengubah minyak tertenggelam masih agak baik, konsisten dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, kelajuan penghantaran agak cepat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, dan kelajuan penghantaran adalah sangat cepat Secara umumnya, ini Ini adalah belanja yang sangat memuaskan, terima kasih kepada penjual.

Lihat lagi

Pembelian dalam talian pertama DendelmondMonitor pengubah minyak tertenggelam. Saya menggunakan pengalaman peribadi saya untuk memberitahu semua orang bahawa sikap perkhidmatan anda sangat baik. Kualiti barang juga sangat baik. Saya suka awak!

Lihat lagi
Xintuo Stainless Steel Trading Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2023-03-04 21:35:11

DendelmondMonitor pengubah minyak tertenggelam Beri saya diskaun lain kali, saya doakan anda banyak wang

Lihat lagi
Perisian pengurusan perusahaan
6Tingkat-- · 2023-03-04 21:37:24

Kenalan lama, semuanya baik seperti biasa, tulen DendelmondMonitor pengubah minyak tertenggelam, prestasi kos yang cemerlang

Lihat lagi
mesin pertanian
7Tingkat-- · 2023-03-04 21:40:23

Saya baru menerimanya pagi ini dan saya sangat menyukainya. Lain kali saya datang, boleh kenalkan kawan untuk beli DendelmondMonitor pengubah minyak tertenggelam bagi diskaun?

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)