halaman rumah

NahualaPump paip air panas berkelilingApa maksud buruk yang perlu dicegah

2023-03-03 14:06:28lepaskan

   Persiapkan alat dan bahan: set kotak metrik / kunci-hujung terbuka, penarik bearing (biasanya dikenali sebagai penarik segitiga) indikator dial magnetik, kaliper, ukur perasaan, ruler kuasa dua, bar tembaga, screwdriver dengan kendali, palu, besi V bentuk spesifikasi yang sama, kerosen bersih, bak minyak,NahualaPompa lumpur centrifugal, benang kapas, dll.Saya di permukaan pemasangan untuk melindungi lubang peluru dari kerosakan.Nahuala,Keadaan pompa self-priming,NahualaPenyelam pompa sampah,NahualaScrew deep well pump, beberapa orang akan memasang peranti ini untuk pompa paip menegak.   Dengan pembangunan terus menerus teknologi pompaMoncao,way, a smooth surface can be formed on the surface.   Apabila pompa lumpur gagal menyerap air durpompa yang kelihatan boleh ditutup apabila digunakan pada masa biasa. Secara khususnya, beberapa peralatan sering digunakan pada masa biasa, tetapi kerja penyelamatan tidak dilakukan dengan baik apabila ia digunakan, jadi ia akan diblokir selepas digunakan untuk beberapa masa


NahualaPump paip air panas berkelilingApa maksud buruk yang perlu dicegah



     Pada tahun-tahun terakhir, produk pam saluran paip baja stainless domestik telah meningkatkan tingkat teknik mereka dengan besar melalui perkenalan, pemulihan, terutama produk sokongan beberapa peralatan teknik utama telah mencapai atau mendekati tingkat maju produk yang sama.   Segel mekanik yang lain adalah segel terpecah, yang boleh diganti tanpa melepaskan sluHonesty is the foundation,penyesuaian   Selain itu, kebocoran bahan bakar, letupan dan cairan beracun akan menyebabkan api, letupan dan racun, dan konsekuensinya tidak dapat dibayangkan.   Lapisan lumpur keras runtuh selepas lembut, menghindari fenomena mengubur pam semasa digunakan.


NahualaPump paip air panas berkelilingApa maksud buruk yang perlu dicegah



   Ciri-ciri utamanya adalah seperti ini: seluruh mesin adalah struktur pompa motor jenis kering. Motor dilindungi oleh segel mekanik, yang dapat mencegah air tekanan tinggi dan kemudahan memasuki lubang motor. Selain impeller utama, ia juga dilengkapi dengan impeller campuran, yang boleh pam keluar slag ditetapkan di bawah selepas bergerak ke dalam turbulKualiti yang baik,   Apabila digunakan, ia boleh memandu impeller untuk berputar supaya memandunya untuk mengalir.   Pegawai penyelenggaran harus periksa ketat kabel menyelam secara terus menerus, sama ada tali wayar besi atau panduan   Untuk memastikan permintaan air dan elektrik untuk proNahuala   Yang di atas ialah urutan yang betul untuk pengumpulan impeller pompa lumpur selam. Kerana jenis pompa berbeza hav   Jika tekanan pada tempatan a   sahkan sama ada kapasitas tekanan saluran paip memenuhi keperluan, dan melakukan ujian hidrostatik jika perlu.

label:
3jawapan
Hongpulin Products Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-03-03 14:12:30

Kenalan lama, semuanya baik seperti biasa, tulen NahualaPump paip air panas berkeliling, prestasi kos yang cemerlang

Lihat lagi
Kabel dan wayar dan bahan mentah kabel
3Tingkat-- · 2023-03-03 14:20:37

NahualaPump paip air panas berkelilingBerapa harganya dan bagaimana saya boleh menjualnya?

Lihat lagi
kabel marin
4Tingkat-- · 2023-03-03 15:21:01

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, sudah terlambat untuk mengesahkan, NahualaPump paip air panas berkeliling sangat baik, seperti bos.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)