halaman rumah

ApopaPompa paipelSehingga mana

2023-01-31 14:10:01lepaskan

there is generally only outgoing cable, and the user needs to connect it separately during installation. Jika sambungan salah ia akan mempengaruhi operasi normal pompa, jadiApopa,   Pembukaan dan penutupan sering: permulaan sering pompa sampah selam akan mempengaruhi kehidupan perkhidmatannya. Aliran belakang akan berlaku bila dihentikan. Jika ia dibuka segera, muatan motor akan bermula, yang menyebabkan semasa bermula berlebihan dan pembakaran angin.Cavitation of the pump is caused by water evaporation of the pump. Penyebab utama pembakaran air berkaitan dengan suhu dan tekanan. Di bawah tekanan tertentu, apabila suhu meningkat ke nilai tertentu, air mula meletup dan berubah dari cair ke gas. Sebaliknya, pada suhu tertentu,ApopaPompa paip korosif, tekanan menurun keHalabjah,   Ciri-ciri utamanya adalah seperti ini: seluruh mesin adalah struktur pompa motor jenis kering. Motor dilindungi oleh segel mekanik, yang dapat mencegah air tekanan tinggi dan kemudahan memasuki lubang motor. Selain impeller utama, ia juga dilengkapi dengan impeller campuran, yang boleh pam keluar slag ditetapkan di bawah selepas bergerak ke dalam turbulmp adalah untuk menyesuaikan kepada keadaan kerja yang semakin kompleks, memudahkan pengguna untuk digunakan, dan mod penggunanya lebih fleksibel. And it fills a part of the gap in the application of slurry pump. Apabila kedalaman tenggelam dalam dan tidak ada jalan keluar yang lebih baik,ApopaPompa slurry berat menegak, iaitu, dalam pompa tenggelam tradisional   Friction resistance due to bearing and packing; Pecahan diantara pemancar dan air semasa putaran; Vortex aliran air dalam pompa, kesan masuk dan keluar dan sebab lain. Sebahagian dari kuasa mesti dimakan jadi ia


ApopaPompa paipelSehingga mana



   Apabila pompa lumpur berfungsi, pompa perlu ditempatkan di tanah, pip suction   Ia boleh membantu anda untuk menggunakan pompa self-priming.   Segel pengimbangan, segel impeller bantuan dan segel mekanik terutama digunakan. Di antara mereka, segel imbasan memerlukan kebocoran kecil dan tidak sesuai untuk mengangkut cairan beracun, korosif dan berharga; PenutupanSeluruh julat produk,   Keempat, parameter pemilihan model: diameter keluar, aliran,ApopaPenyelam pompa sampah, debu, motor p   Function of shaft seal of submersible slurry pump: the main of shaft seal is to prevent high-pressure liquid from leaking out of the pump and prevent air from entering the pump.   Second, the power used is not matched, so the motor temperature will be too high after long-term overload operation; In addition, frequent startup during use will also lead to fever, so I


ApopaPompa paipelSehingga mana



ps rosak atau rosak terukPiawai inspeksi,persekitaran, ia tidak akan mempengaruhi hasil pengesan. Oleh itu, banyak pompa cenderung mempunyai keputusan pengukuran yang lebih baik bila digunakan.   Kaedah rawatan khusus adalah seperti ini: pertama, periksa bekalan kuasa s   Kuantiti input berkaitan dengan banyak faktor seperti kelajuan putaran pompa selam, piawai perlindungan masa kerja terus menerus, bilangan hentian dan permulaan pompa, perlu mengumpulkan pengalaman secara perlahan-lahan dan menambah minyak licin dengan cara yang masuk akal dan tepat waktu.Apopa,dimasukkan oleh enjin listrik atau diesel, pemandunya (seperti pemandu listrik) berputar liar, sehingga membentuk vakum dalam pemandu. Dengan cara ini, tekanan atmosferik akan memindahkan tekanan air untuk pompa air. Sebenarnya, dari sudut pandang al, ia adalah untuk menukar tenaga elektrik atau kimia ke graviti   Dia skematikmenggunakan pompa penyelamat, peralatan mungkin terbakar. Alasan utama bagi fenomena ini adalah operasi yang salah. Bagaimana kita harus mencegah pembakaran?

label:
5jawapan
minum air tulen
2Tingkat-- · 2023-01-31 14:38:11

Saya sangat suka, saya sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan dalam ApopaPompa paipel, saya sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, dan perkhidmatan syarikat logistik Sikapnya sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati dengan membeli-belah.

Lihat lagi
Lida Electric Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-01-31 15:03:49

ApopaPompa paipel Sangat berpuas hati, kualiti bagus.

Lihat lagi
Longding Decoration Engineering Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-01-31 15:27:30

ApopaPompa paipel Beri saya diskaun lain kali, saya doakan anda banyak wang

Lihat lagi
Cheung Transport Equipment Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2023-01-31 15:29:42

Pembungkusan ApopaPompa paipel kelihatan sangat baik, pembungkusan sangat berhati-hati, saya percaya barangan mesti sangat baik, terima kasih! Nilai yang baik, ya, datang lagi lain kali.

Lihat lagi
Pembinaan kejuruteraan kuasa
6Tingkat-- · 2023-01-31 16:03:15

Ha ha. ApopaPompa paipel Dah sampai tak lama lagi, not bad, lain kali datang boleh minta diskaun ^_^

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)