halaman rumah

San MarcosSyarikat pemasangan penyimpanan sejukBagaimana untuk menjaga kerja sehari-hari yang baik

2023-01-23 05:12:54lepaskan

Slight depression can be used. In order to prevent damage to the cold storage, foam and other soft materials should be padded at the floor groove of the cold storage when erecting the wall panel.Apabila penyimpanan sejuk digunakan untuk pertama kalinya atau ditutup untuk masa yang panjang, ia dilarang secara ketat untuk menampung barang di dalam gudang. Gudang mesti perlahan-lahan dikurangi kepada suhu yang diperlukan. Untuk gudang suhu rendah, ia perlu disejukkan dalam tahap untuk mengelakkan perubahan suhu secara tiba-tiba di dalam dan diluar gudang, yang menyebabkan tubuh gudang.San Marcos,Suhu lokasi, perbezaan suhu dan parameter utama lain bagi peralatan penyimpanan segar gudang besar-besaran akan ditetapkan mengikut situasi khusus gudang beku, dan parameter utama tidak boleh diubah sesuai kehendak. Semua jenis pemasangan penyimpanan sejuk, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan kualifikasi rasmi penyimpanan sejuk, selamat datang untuk penyelidikan telefon, sejujurnya mengundang kerjasama! Pembeku telah disesuaikan mengikut peraturan pelanggan di kilang asal. Selepas menguasai parameter prestasi pembeku, tetapkan berbagai parameter utama pada papan.Terlalu tebal beku atau terlalu banyak debu di permukaan pembakar akan mengurangi kesan pemindahan panas: satu lagi alasan penting untuk turun perlahan suhu penyimpanan panas ialah efisiensi pemindahan panas rendah pembakar, yang sebahagian besar disebabkan oleh lapisan beku terlalu tebal atau terlalu banyak debu di permukaan pembakar.Xining, yang tidak hanya mengelakkan pencemaran salib antara makanan, tetapi juga memastikan fasilitas pengangkutannya: dalam skop pembangunan bentangan keseluruhan yang masuk akal,San MarcosPemasangan penyimpanan sejuk profesional, menyimpan tanah dan mengurangi kos.Peralatan pendinginan dalam persekitaran penyimpanan segar gudang beku-cepat kebanyakan mengadopsi sistem pendinginan pemampatan tahap tunggal,San MarcosPembuat pemasangan penyimpanan sejuk, yang boleh menjadi jenis langit. Jika bilangan gudang kecil dan volum tidak melebihi meter kubik, mod pendinginan mesin gudang boleh dianggap. Jika terdapat bilangan besar gudang mod kepala berbilang secara paralel boleh dianggap.Ia diperlukan untuk menetapkan bilik penghitungan istimewa (kawasan), dan suhu kawalan penghitungan biasanya pada ~ + [UNK].


San MarcosSyarikat pemasangan penyimpanan sejukBagaimana untuk menjaga kerja sehari-hari yang baik



On the basis of cold storage and preservation, the quick-frozen warehouse increases the regulation of gas composition, inhibits the respiration of fruits and vegetables, delays their metabolic process,San MarcosPemasangan penyimpanan sejuk menyimpan buah, better maintains the freshness and commercial quality of fruits and vegetables, and prolongs the storage period and shelf life of fruits and vegetables. Secara umum, penyimpanan atmosfer terkawal buah boleh memperpanjang masa penyimpanan dengan & mdash; Tiga kali atau lebih. OK, apa piawai gudang beku cepat?Semasa penywelding paip pendinginan, pintu keluar letupan akan disimpan untuk letupan air dari tekanan tinggi dan rendah dengan nitrogen dalam seksyen. Selepas letupan seksional selesai, seluruh sistem akan letupan sehingga tiada tanah ditemui. Tekanan letupan adalah .MPa.Fenomen ralat: semasa tinggi atau tergesa-gesa semasa unit permulaan, dan masalah penyunting udara pengguna; Tengah masukan terlalu rendah; Selang penukaran sudut bintang terlalu pendek (sepatutnya ~ saat); Kegagalan silinder hidraulik (tiada reset); Kegagalan valv masuk (terbuka atau terperangkap terlalu besar); Loose wiring; Gagal hos; Ralat motor utama; Reli masa TR rosak (unit reli).Perbaikan kualiti,Binaan penyimpanan sejuk: yang mana yang sesuai untuk anda? Yang mana yang sesuai untuk anda?Aplikasi pemampat selari dalam storan sejuk: keperluan kapasitas pendinginan besar, dan pemampat pendinginan hingga dibawah Malige perlu digunakan pada hari minggu; Operasi jangka panjang, perbezaan maksimum muatan besar lembah dan muatan departemen yang signifikan; Objek beku dan sejuk adalah makanan baru yang mudah untuk dihancurkan dan dihancurkan, dan mempunyai keperluan ketat untuk suhu dan kelembapan.Menurut saiz dan sifat kawasan penyimpanan sejuk dan dalam kombinasi dengan peraturan setempat, bentuk pembangunan gudang penyimpanan sejuk makanan adalah untuk menentukan bentangan pesawat berdasarkan laman, sama ada ia adalah gudang satu lapisan atau dua lapisan, proses produksi, sejuk, tumpukan produk, suhu, dll. digunakan untuk menentukan saiz dan lokasi bilik penyimpanan sejuk, sehingga ia boleh menjadi keseluruhan.


San MarcosSyarikat pemasangan penyimpanan sejukBagaimana untuk menjaga kerja sehari-hari yang baik



Pemasangan kotak dan peranti operasi: desain kotak mesti masuk akal, dan kualiti penampilan mesti memenuhi keperluan keindahan dan praktikal. Semua butang, selamat dll. mesti dipercayai, pemasangan penyimpanan sejuk jangka panjang, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, marka lama, keuntungan harga dan jaminan kualiti! Mudah untuk dikenali dan beroperasi. Cahaya penunjuk akan mudah dan jelas. Peranti dan setiap suis akan dipasang di bahagian atas diluar pintu gudang, yang mudah beroperasi, baca data dan tidak mudah rosak, dan akan diperbaiki dengan selamat. Kotak peranti dipasang pada plat bingkai pintu di sisi pembukaan pintu. Garis tengah kotak meliputi garis tengah plat bingkai pintu. Bawah kotak adalah mm di atas tanah dan ditetapkan dengan yakin. Lampu pencahayaan dan tukar wayar bingkai pintu dalam gudang dipasang langsung di bawah peranti, dan tinggi pinggir bawah kotak tukar adalah kira-kira mm.produksi,Jika terdapat lebih banyak udara atau minyak bekas sejuk dalam penapis, kesan pemindahan panas akan dikurangkan: sekali lagi minyak bekas sejuk dipasang ke permukaan dalaman tabung pemindahan panas penapis, koeficien pemindahan panas akan dikurangkan. Sama seperti, jika terdapat lebih banyak udara dalam tabung pemindahan panas, kawasan pertukaran panas penapis akan dikurangkan, efisiensi pemindahan panas akan dikurangkan secara signifikan, dan kadar turun suhu gudang akan memperlambat.Bentangan keseluruhan unit adalah masuk akal dan warna adalah. Struktur pemasangan setiap jenis unit mesti konsisten.Dinding lebar, cahaya dan tipis mempunyai keuntungan berat ringan, span besar dan muatan tinggi kerana bulu ketat poliuretan bertindak sebagai bahan struktur pada masa yang sama. Plat sandwich poliuretan yang lebih tipis boleh memenuhi persediaan yang berkaitan dengan batas konsumsi tenaga bangunan, yang membolehkan penggunaan plat yang lebih tipis semasa bangunan dan menyimpan ruang bangunan.San MarcosTahap awal peralatan penyimpanan sejukPenyelesaian lantai anti bau harus ditetapkan di atas pelabuhan bilik sejuk dan bilik unit sejuk, dan nisbah lebar tinggi segel air penyesalan lantai tidak boleh kurang dari mm. Lubang lif, lubang elektronik dan tempat lain yang sesuai untuk pembuangan, harus disediakan dengan pembuangan dan peralatan untuk menghindari aliran balik air.Tidak peduli sama ada penyimpanan sejuk makanan atau penyimpanan beku cepat digunakan, ia tidak dapat dihindari bahawa akan ada beberapa kesalahan kecil. Jangan gugup apabila ada masalah. Anda boleh mencari atau menghapuskan masalah menurut pengetahuan yang diajarkan hari ini.

label:
5jawapan
Tuoyi Electronic Commerce Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-01-23 12:22:43

Selepas bertahun-tahun membeli-belah dalam talian, ini adalah kali pertama saya mengambil serius perkara ini. Saya memegang telefon saya dan merenung skrin dengan rasa cemas, dan saya tidak berani memulakan. Untuk menulis penilaian notari San MarcosSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk, hantar empat aksara, kualiti tinggi dan harga rendah. Ini adalah belanja dalam talian saya yang gembira, terima kasih!

Lihat lagi

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, pengesahan lambat, kualiti bagus, San MarcosSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk asli, berkualiti dan murah, haha.

Lihat lagi
Guangchang Trading Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-01-23 12:47:29

Sayang, San MarcosSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk Saya terima, saya sangat suka, mutu kerjanya tidak boleh dikatakan, haha, sikap layanan juga sangat baik, penjual yang sangat prihatin, saya akan sering melakukannya pada masa akan datang.

Lihat lagi
makanan pukal
5Tingkat-- · 2023-01-23 13:47:35

Saudara, dengan sokongan anda, model baharu ini San MarcosSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk sememangnya mencapai standard dan sangat bagus.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)