halaman rumah

Kentang manisPembuat pemasangan gudang sejukBahan mengisi untuk industri

2023-01-21 11:09:52lepaskan

Jumlah pelembusan akan menurun % pada darjah.Papan pengisihan poliuretan yang digunakan dalam pembangunan penyimpanan sejuk mesti integral dan terus menerus, dan tiada gabungan di tengah-tengah. Sambungan papan pengisihan poliuretan, piring atas dan tanah mesti dibuat ke dalam lengkung filet untuk pengalihan, yang boleh memenuhi keperluan kesehatan dengan baik.Kentang manis,Bagaimanapun, disebabkan kuasa kerja yang tinggi dan penghancuran tidak lengkap ia mempunyai keterangan.Semasa pemasangan gudang polistiren, Ralat Perpendikulariti plat dinding akan diperbaiki semasa plat gudang atas dipasang. Panjang plat gudang atas mesti mm lebih pendek daripada permukaan plat dinding. Selepas pemasangan plat gudang atas, ruang mm mesti ditandai dengan bahan putih untuk memastikan prestasi penyegelan tubuh gudang.Mukalla,Kentang manisWarna sayuran dan buah yang sejuk,Pangkalan penyimpanan sejuk disebabkan suhu rendah, dan air di tanah mudah untuk dibekukan. Kerana volum tanah beku, tanah akan rosak dan seluruh struktur bangunan akan rosak. Jika kerosakan itu serius, ia mungkin membuat penyimpanan sejuk tidak dapat digunakan. Oleh itu, selain lapisan insulasi panas, lantai penyimpanan sejuk suhu rendah mesti dirawat di bawah lapisan insulasi panas untuk mencegah beku tanah. Plat bawah penyimpanan sejuk akan mengumpulkan sejumlah barang dan melewati berbagai-bagai mesin dan peralatan muatan, muatan dan pengangkutan. Oleh itu, struktur plat penyimpanan sejuk akan tetap dan mempunyai kapasitas pengangkutan yang besar. Dalam persekitaran suhu rendah, terutama dalam proses pembekuan periodik dan siklus meluap, struktur bangunan rentan kepada. Oleh itu, kelajuan mesti dijamin secara ketat semasa membeli dan penghantaran produk. Jika suhu penyimpanan sejuk perubatan sekitar darjah, masa pembukaan mesti ketat dalam minit. Jika suhu penyimpanan sejuk perubatan adalah kiri dan kanan darjah, masa pembukaan tidak boleh terlalu tinggi, ketat dalam beberapa minit.Semasa pemasangan papan penyimpanan sejuk dalam penyimpanan sejuk kualiti pemasangan akan secara langsung mempengaruhi suhu penyimpanan sejuk. As an important structure used in the cold storage, the cold storage board should pay attention to the details of its installation, find out the problems that are easy to be ignored, and avoid the wrong installation, which will affect the use of the cold storage or the whole installation process, so as to waste resources and increase the cost.


Kentang manisPembuat pemasangan gudang sejukBahan mengisi untuk industri



Kedua, kerana pendinginan pemampat tidak terus menerus, operasi kerja berbilang pada malam boleh dipilih jika boleh. Apabila bekerja pada waktu malam, suhu luaran rendah, suhu air sejuk dikurangkan, dan tekanan kondensasi dan suhu kondensasi dikurangkan. Kapasiti sejuk sistem pengumpulan sampel, ditambah dengan peran yang sama papan penyimpanan sejuk mengurangkan operasi kuasa kompressor dan mencapai tujuan penyimpanan tenaga.Semasa penywelding paip pendinginan, pintu keluar letupan akan disimpan untuk letupan air dari tekanan tinggi dan rendah dengan nitrogen dalam seksyen. Selepas letupan seksional selesai, seluruh sistem akan letupan sehingga tiada tanah ditemui. Tekanan letupan adalah .MPa.Penyimpanan sejuk mempunyai kestabilan yang kuat. Teknologi bulu poliuretan membuatnya mempunyai prestasi ikatan yang lebih baik. Kombinasi kuat bulu poliuretan yang ketat dan lapisan pembawa adalah premis asas untuk memastikan kestabilan lapisan izolasi luaran. Ianya, ciri-ciri penyimpanan sejuk masih tidak terpisah dan jatuh dari lapisan pembawa dan tetap stabil dalam keadaan normal.pengurusan,Tubuh penyimpanan sejuk yang dikumpulkan sering mengadopsi plat besi warna dua sisi dari bahan pengisihan panas poliuretan,Kentang manisPemasangan penyimpanan sejuk sayuran dan buah, yang mempunyai prestasi pengisihan panas yang hebat, lebih penting adalah pilihan sistem pendinginan. Contohnya, pada masa ini, sistem pendinginan pendinginan fluor masih adalah aliran utama, tetapi apabila memilih jenis dan kuasa peralatan pendinginan,Kentang manisKesimpanan buah, perlu menghitung data untuk pemasangan penyimpanan pendinginan, dan kemudian membuat pilihan kualiti tinggi.Secara umum, pembangunan penyimpanan sejuk adalah untuk memastikan kualiti bangunan dengan isolasi panas ketat, penyegelan, ketepatan dan perlawanan beku.Sebelum penerimaan dan penghantaran projek, permukaan papan akan dipadam bersih. Jika terdapat sebarang goresan, ia akan dilakukan. Tiada goresan yang jelas di permukaan papan.


Kentang manisPembuat pemasangan gudang sejukBahan mengisi untuk industri



Penyimpanan sejuk perubatan telah digunakan secara luas dalam industri. Untuk penggunaan projek penyimpanan sejuk perubatan, kita mesti gabungkan prestasi produk dan menyimpannya mengikut suhu dan kelembapan yang diperlukan oleh produk. Kotak suhu automatik juga perlu digunakan diluar penyimpanan sejuk produk. Pada masa yang sama, pegawai pengurusan mesti akrab dengan langkah operasi projek penyimpanan sejuk perubatan.Rekomendasi maklumat,Penyimpanan sejuk kombinasi tidak sejuk atau kesan sejuk adalah lemah. Periksa sama ada kondensator peti sejuk kotor. Sama ada beku terlalu tebal pada penguap di gudang. Check whether the refrigerant is leaking (apply soapy water to the pipeline connection, and if bubbles are generated, dan kumpulkan semula pintu penyimpanan sejuk untuk pemasangan. Periksa sama ada pendingin dalam storan sejuk gagal dan gantikannya. Sama ada ada kebebasan yang cukup untuk menampung artikel di gudang dan menariknya.The fresh-keeping storehouse is generally composed of maintenance structure and refrigeration equipment. Ia kebanyakan dingin oleh kompressor, dan suhu gasifikasi sangat rendah sebagai pendingin, sehingga ia boleh menguap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik, dan menyerap panas di gudang penyimpanan, untuk mencapaiPenyimpanan beku dan sejuk mula berubah ke rak dan penyimpanan palet untuk menyelesaikan barang menurut & ldquo; Pertama dalam & rdquo; keluar pertama Ia membantu untuk meningkatkan kualiti penyimpanan komoditi dan mengurangi kerugian.Kentang manis,Apabila memasang papan pengisihan poliuretan, penyekapan antara panel papan pengisihan poliuretan dan bahan pengisihan panas adalah pendek dan sering tinggi.Polyurethan dengan perlahan api yang baik dan keterlaluan api adalah jenis bahan yang membakar dan memadam diri selepas menambahkan penerlaluan api. Dalam kes api, ia boleh dikarbonisasi, tidak seperti pembakaran aliran dan flashover seperti papan ekstrus yang dapat mengelakkan penyebaran api secara efektif. Secara khususnya, ia boleh ditutup sebagai keseluruhan selepas perawatan sistemik penghalang api untuk membentuk produk yang tidak terbakar.Keputusan ini telah mencapai hasil yang cukup baik. dibandingkan dengan beberapa storan sejuk pada pelanggan di Jining, storan sejuk menggunakan bahan putih mereka mempunyai konsumsi kuasa yang jauh lebih rendah daripada yang menggunakan bahan putih lain.

label:
6jawapan
Penyelenggaraan lori sederhana dan besar
2Tingkat-- · 2023-01-21 12:22:24

Kentang manisPembuat pemasangan gudang sejukSangat bagus, sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan oleh penjual, dan harganya murah

Lihat lagi
penjualan gas asli
3Tingkat-- · 2023-01-21 12:52:29

Ia masih mampu untuk membeli barangan dalam talian, Kentang manisPembuat pemasangan gudang sejuk Saya telah menandatangani dua hari lewat, tetapi perkara itu benar-benar baik, dan bosnya baik. Kelajuan pengangkutan juga sangat pantas.

Lihat lagi
Xinneng Trading Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-01-21 12:56:55

Kentang manisPembuat pemasangan gudang sejuk Ia telah disiarkan dengan sangat pantas, tepat pada masanya, sila berikan saya ibu jari

Lihat lagi
Shao Ke Catering Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2023-01-21 13:05:07

Kentang manisPembuat pemasangan gudang sejukKualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.

Lihat lagi
Kabinet fail
6Tingkat-- · 2023-01-21 13:05:34

Penjualnya sangat baik, Kentang manisPembuat pemasangan gudang sejuk sama seperti pengenalan, penjual jujur

Lihat lagi
Makanan dan penginapan
7Tingkat-- · 2023-01-21 13:05:48

Saya membeli banyak daripada anda Kentang manisPembuat pemasangan gudang sejuk dan saya sangat berpuas hati. Penjual yang sangat baik, saya akan datang selalu.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)