halaman rumah

Port bariosPasang penyimpanan buah penyimpanan sejukApa yang patut saya perhatikan bila menggunakan

2023-01-16 02:09:48lepaskan

Dalam proses menyadari impian anda, anda mesti menghapuskan semua pengaruh. Sangat penting untuk mengenali bahawa apabila peti sejuk yang indah ini dibangun di bilik villa, lubang koleksi (kolam) untuk flushing (thawing) dan drainage seharusnya mengadopsi Countermeasures untuk menghindari beku dan membersihkan dan menghindari aliran balik air.Ciri-ciri papan penyimpanan sejuk: prestasi pengisihan panas yang baik, berat ringan, kekuatan tinggi, perlawanan kerosakan, perlawanan penuaan dan penampilan indah.Port bariosPemilihan unit pendinginan dalam penyimpanan sejuk: pemilihan perisian sistem penyimpanan sejuk adalah kebanyakan penggunaan pemampat pendinginan dan penghapus udara dalam penyimpanan sejuk.Pemasangan plat gudang atas sepatutnya dilakukan secara alternatif dengan pemasangan plat dinding, dan plat dinding sepatutnya meninggalkan ruang untuk menarik peralatan pembinaan; Semasa pemasangan plat gudang atas, helaian besi akhir yang meliputi dengan plat dinding akan terputus selama mm untuk menghalang jambatan sejuk berjalan sejuk; Two layers of foaming materials shall be evenly and continuously punched on the joint surface between each top warehouse plate. Rivets shall be pulled and fixed at the internal and external lap joints of the steel plate, and the rivet spacing shall be mm; Menurut lukisan rancangan, jika terdapat sinar sokongan, lajur dan bingkai besi sokongan dalam gudang, pengaturan dan posisi akan dilakukan dan tanda yang tepat dan jelas akan dibuat menurut keperluan lukisan rancangan; Menweld atau pasang sinar sokongan, lajur, bingkai besi sokongan, dll., dan persatuan penyweld mestilah melawan kelembapan dan diperlakukan mengikut keperluan lukisan.Chita,Tubuh penyimpanan sejuk yang dikumpulkan sering mengadopsi plat besi warna dua sisi dari bahan pengisihan panas poliuretan, yang mempunyai prestasi pengisihan panas yang hebat,Port bariosPemasangan penyimpanan sejuk perubatan, kesan penyimpanan dan sirkulasi dan mengurangkan penggunaan tenaga operasi. Sudah tentu, lebih penting adalah pilihan sistem pendinginan. Contohnya, pada masa ini, sistem pendinginan pendinginan fluor masih adalah aliran utama, perlu menghitung data untuk pemasangan penyimpanan pendinginan, dan kemudian membuat pilihan kualiti tinggi.Semua kabel harus bersih. Semua penukar dan kekunci akan dibuka dan ditutup dengan sensitif, dipercayai dan tepat. Sambungan istimewa akan digunakan untuk kawat, dan perlindungan kuasa akan disediakan untuk kotak dan setiap cabang kuasa.Ia dilarang meletakkan artikel dengan pencemaran dan bau pelik di sekitar penyimpanan sejuk. Persekitaran sekitar penyimpanan sejuk mesti dibersihkan dan disinfeksi secara peribadi setiap hari, dan pintu penyimpanan sejuk mesti dikunci.


Port bariosPasang penyimpanan buah penyimpanan sejukApa yang patut saya perhatikan bila menggunakan



Tindakan kecemasan semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan, ia juga boleh menghadapi kegagalan kuasa atau kegagalan kuasa. Sebenarnya kebanyakan projek penyimpanan sejuk perubatan akan dilengkapi dengan peralatan kecemasan, sehingga projek penyimpanan sejuk perubatan boleh mencapai kesan bekalan kuasa normal. Bila suhu automatik atau sistem pengawasan kemanusiaan tidak normal, Jadi untuk tidak mengekspos lebih banyak pengkondisi udara, yang menyebabkan masalah yang sepadan dalam kualiti produk yang disimpan. Projek penyimpanan sejuk perubatan juga mempunyai sistem penyelamatan diri dalam masa. Jika suhu penyimpanan sejuk melebihi had, sistem penyejukan sistem juga akan diaktifkan. Apabila suhu kembali kepada normal, ia akan dimatikan secara automatik.Pemulaan unit sejuk udara akan bergantung pada sama ada arah putaran pemantau betul. Jika putaran maju boleh dimulakan untuk operasi, putaran terbalik menunjukkan bahawa kawat kuasa telah terbalik, dan jujukan fasa mesti diganti sebelum permulaan.Suhu exhaust peralatan pemampat sering. Apabila musim berubah dan perbezaan suhu berubah besar,Port bariosRancangan dan pemasangan penyimpanan sejuk sayuran, perhatikan ia. Jika mesin tidak normal, ia perlu diperiksa pada masa.Berapa harganya?,Jarak garis tarik di sudut dalaman dan luar adalah mm dan mm respectively; Selepas perpustakaan polystyrene dipasang kongsi panel dinding akan disegel secara bersamaan dan dihiasi dengan penyegelan silikon.Kadar ruang besar gudang beku cepat: untuk gudang beku cepat saiz yang sama, skema rancangan yang masuk akal menyimpan lebih banyak barang daripada yang tidak masuk akal. Untuk gudang beku cepat saiz tertentu, bagaimana untuk merancangnya untuk maksimumkan kadar ruang itu sering menjadi masalah penting yang dianggap oleh perancang kita. Dalam skema rancangan gudang perubatan Lukang yang dibekukan cepat, kami merancang untuk mengembangkan kapasitas penyimpanan asal kotak kepada kotak, pengeluaran pendingin volatil dan pengeluaran jalan gudang pendinginan yang menyimpan makanan atau minuman tidak boleh secara segera tersambung dengan perisian sistem saluran saluran air hujan dan pipa sampah, tetapi pengeluaran langsung akan diterima. Untuk pembuangan air (mencair) setiap lapisan dalam penyimpanan sejuk lapisan ganda, peralatan valv exhaust akan ditetapkan di hadapan pengangkat utama untuk pembuangan air (mencair).


Port bariosPasang penyimpanan buah penyimpanan sejukApa yang patut saya perhatikan bila menggunakan



Produk yang disimpan dalam projek penyimpanan sejuk perubatan mesti dikendalikan dengan kod warna, supaya mengelakkan masalah ralat pembelian. Dalam proses pengendalian, juga perlu mengikut arahan yang ketat.Hasil ujian,Papan Cork: papan Cork boleh dikatakan sebagai jenis simpanan sejuk yang relatif primitif. Konduktiviti panas papan Cork relatif rendah, dan ia mudah untuk dicapai, jadi ia tidak sukar untuk diproses, jadi ia biasanya digunakan sebagai papan pengisihan dalam beberapa simpanan sejuk biasa. Jika anda mahu mengejar prestasi pengisihan panas yang lebih baik,Port bariosPetikan penyimpanan sejuk, anda perlu melihat bahan berikut.Ujian kebocoran mengisi ammonia: pengesan kebocoran mengisi ammonia boleh dilakukan selepas ujian kebocoran sistem dan kebocoran tekanan. Tujuan adalah untuk meningkatkan ketat udara sistem gudang segar menyimpan dan meletakkan dasar yang baik untuk sistem untuk mengisi ammonia dan membungkus bahan isolasi panas.Pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk buah dan penyimpanan sejuk perubatan mempunyai prestasi yang stabil, selamat, dipercayai dan percuma penyimpanan. Aras teknikal telah mencapai aras rumah dan aras maju produk antarabangsa yang serupa. Jika ada sejumlah besar a is dan air, ia mesti dibersihkan pada masa, dan ia mesti tidak diketuk semasa membersihkan, supaya tidak merusak tanah dan mempengaruhi kehidupan perkhidmatan penyimpanan sejuk.Port barios,Ini adalah beberapa bahan penyimpanan sejuk yang biasa. penggunaan bahan-bahan ini telah meningkatkan jauh pengisihan panas dan prestasi pendinginan penyimpanan sejuk, yang membuat item yang disimpan orang lebih selesa dan dipercayai. Dengan pembangunan terus menerus teknologi bahan, berbagai bahan penyimpanan sejuk hari ini muncul tanpa henti, dan penyimpanan sejuk berbeza antara satu sama lain.Pengeluaran di pintu keluar ventilator pendinginan, pengeluaran pendingin volatil dan pengeluaran jalan gudang pendinginan yang menyimpan makanan atau minuman tidak boleh secara segera tersambung dengan perisian sistem saluran saluran air hujan dan pipa sampah, peralatan valv exhaust akan ditetapkan di hadapan pengangkat utama untuk pembuangan air (mencair).Jumlah pelembusan akan menurun % pada darjah.

label:
3jawapan
Chengtian Technology Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-01-16 09:38:18

Port bariosPasang penyimpanan buah penyimpanan sejuk Ia boleh dikatakan terkemuka, dan butirannya sempurna.

Lihat lagi
Guangye Xinjin Food Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-01-16 10:34:54

Port bariosPasang penyimpanan buah penyimpanan sejuk Bagaimanakah arah aliran pasaran baru-baru ini, adakah anda tahu apa-apa?

Lihat lagi
Yunjia Information Technology Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-01-16 10:39:36

Pembeli yang sangat baik. Terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukainya Port bariosPasang penyimpanan buah penyimpanan sejuk. Datang lagi lain kali

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)