halaman rumah

Tanduk AmesGrid Negara TransformerKemahiran pemasangan dan penyelenggaraan

2023-01-09 08:09:42lepaskan

Oil leakage of cast iron partsDry type transformer factoryTanduk Ames,Formula pengiraan penyimpanan kuasa yang sesuai patut ditambah dari proses berikut: kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas besar: - muatan pengubah kapasitas besar; PDK - kerugian ralat sirkuit pendek bagi pengubah kapasitas besar, kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam, dua pam dimulakan secara tambahan, dan setiap pam dipandu oleh motor kW,Tanduk AmesPengubah jenis kotak, jadi muatan biasa ialah kW, CST = Satu pengubah kva telah dikonfigur awalnya, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.Yendi,Tanduk AmesPengubah terkubur kotak,Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti sila matikan bekalan kuasa penukaran input.Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.


Tanduk AmesGrid Negara TransformerKemahiran pemasangan dan penyelenggaraan



Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,Analisis penyimpanan kuasa pengubahPengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupanpengurusan,Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.Berapa banyak pengubah kuasa


Tanduk AmesGrid Negara TransformerKemahiran pemasangan dan penyelenggaraan



Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.di mana,Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:Melangkah proses pengubah jenis kering?Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?Tanduk Ames,Tanduk AmesPenukar jenis kering 10 / 0.4kV,Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

label:
4jawapan
Pembuatan dan penjualan keluli
2Tingkat-- · 2023-01-09 08:17:57

Tanya, boleh saya hantar Tanduk AmesGrid Negara Transformer spesifikasi khusus, izinkan saya menghubungi anda.

Lihat lagi
Projek dinding tirai bangunan
3Tingkat-- · 2023-01-09 08:30:10

Saya membeli banyak daripada anda Tanduk AmesGrid Negara Transformer dan saya sangat berpuas hati. Penjual yang sangat baik, saya akan datang selalu.

Lihat lagi
projek lampu awam
4Tingkat-- · 2023-01-09 09:10:44

Haha, Tanduk AmesGrid Negara Transformer diterima! Terlalu lambat untuk mengesahkan, maaf, bos sangat bergaya!

Lihat lagi
Chengrui Machinery Equipment Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2023-01-09 09:15:41

Tanduk AmesGrid Negara TransformerBagaimana kualitinya? Adakah anda mempunyai stok?

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)