halaman rumah

Melon daun SabanaBerapa banyak biaya penyimpanan sejuk kecil untuk dipasangEnam tindakan pencegahan untuk festival musim

2023-01-09 05:12:42lepaskan

Kedua kerana pendinginan pemampat tidak terus menerus, operasi kerja berbilang pada malam boleh dipilih jika boleh. Apabila bekerja pada waktu malam, suhu luaran rendah, suhu air sejuk dikurangkan, dan tekanan kondensasi dan suhu kondensasi dikurangkan. Kapasiti sejuk sistem pengumpulan sampel, ditambah dengan peran yang sama papan penyimpanan sejuk,Melon daun SabanaPemasangan storan sejuk, mengurangkan operasi kuasa kompressor dan mencapai tujuan penyimpanan tenaga.Operasi unit: sentiasa mengamati aras minyak dan kembali minyak pemampat dan bersih minyak. Jika minyak kotor atau aras minyak jatuh, ia akan diselesaikan pada masa untuk menghindari kesan negatif.Melon daun Sabana,Oleh itu penyimpanan sejuk juga memerlukan penyimpanan biasa setiap tahun, untuk memastikan operasinya stabil.Untuk pengisihan tanah penyimpanan sejuk besar, kita boleh bahawa pengisihan tanah penyimpanan sejuk ukuran tengah lebih kompleks daripada penyimpanan sejuk kecil, dan operasi pengisihan tanah penyimpanan sejuk besar dengan kawasan penyimpanan sejuk yang lebih besar akan lebih kompleks. Operasi umum adalah sebagai berikut: pertama letakkan paip ventilasi untuk mencegah tanah daripada membeku retak drum, kemudian letakkan plat ekstrus XPS (letakkan tertentu diperlukan apabila letakkan plat ekstrus), kemudian letakkan penghalang kelembapan dan vapor pada sisi at as dan bawah plat ekstrus,Melon daun SabanaInstallation price of refrigeration warehouse, kemudian menuangkan beton yang dikuasai (biasanya sekurang-kurangnya cm tebal), dan kemudian membuat lantai emeri atau lantai epoksi sesuai dengan keperluan. Di antara mereka, plat ekstrus XPS juga ditetapkan mengikut suhu gudang. Contohnya, plat ekstrus XPS dengan tebal ~ mm perlu ditetapkan dalam storan sejuk suhu rendah umum,Kebanyakan penyimpanan sejuk digunakan untuk pemprosesan beku dan penyimpanan makananPenyelamatan tenaga dan simpanan tenaga: biaya desain gudang beku cepat yang disebut di atas sangat rendah tetapi ia mempunyai kesan besar pada biaya gudang beku cepat dan kemudian biaya penggunaan. Bil elektrik sering merupakan item pembelanjaan penting dalam tahap kemudian. Skema desain pertunjukan boleh mengurangkan konsumsi kuasa gudang beku cepat. Pemilihan sisi matahari belakang gudang beku cepat, pemilihan tebal papan izolasi suhu sepatutnya sesuai, ketat pintu gudang beku cepat, dan perbezaan suhu antara bilik gudang sejuk sebelah tidak sepatutnya terlalu besar adalah semua isu yang perlu kita pertimbangkan. Terdapat juga beberapa tip, seperti penggunaan mesin tirai udara di pintu gudang beku cepat. Kami mengingatkan pengguna untuk menggunakan unit selari dalam gudang beku secepat mungkin dan memulakannya secara rasional.Masa ini, tambah beku sejuk yang cukup.


Melon daun SabanaBerapa banyak biaya penyimpanan sejuk kecil untuk dipasangEnam tindakan pencegahan untuk festival musim



Kebanyakan penyimpanan sejuk digunakan untuk pemprosesan beku dan penyimpanan makananKita juga perlu menyimpan gudang besar-besaran gudang segar secara peribadi. Contohnya, dalam penggunaan sehari-hari dalam penyimpanan besar gudang segar, kita patut menghindari goresan atau kerosakan disebabkan oleh objek di papan gudang. Tujuan ini adalah untuk menghindari gigi dan kerosakan selepas papan gudang besar gudang segar terkesan. Dalam kes-kes serius, ia juga boleh mempengaruhi kesan pendinginan dari penyimpanan besar gudang segar, yang menyebabkan pengurangan kesan kawalan suhu setempat penyimpanan sejuk.Sebagai cair sejuk, membuat ia menghisap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik untuk menyerap panas dalam penyimpanan,Jika terdapat lebih banyak udara atau minyak bekas sejuk dalam penapis, kesan pemindahan panas akan dikurangkan: sekali lagi minyak bekas sejuk dipasang ke permukaan dalaman tabung pemindahan panas penapis, koeficien pemindahan panas akan dikurangkan. Sama seperti, jika terdapat lebih banyak udara dalam tabung pemindahan panas, kawasan pertukaran panas penapis akan dikurangkan, efisiensi pemindahan panas akan dikurangkan secara signifikan, dan kadar turun suhu gudang akan memperlambat.Penahan api, penyahan api dan poliuretan yang tahan suhu tinggi adalah jenis penyahan api bahan memadam diri selepas menambahkan penyahan api. Titik lembut boleh mencapai lebih dari , dan ia akan hancur hanya pada suhu yang lebih tinggi. Selain itu, poliuretan akan membentuk deposit karbon pada permukaan foam apabila, yang membantu untuk mengisolasi foam yang didasarkan. Ia boleh menghalang api menyebar secara efektif.Tombol panas Danfoss diterima untuk tombol panas penyimpanan sejuk, dengan kualiti yang dijamin; Sebab keperluan suhu tinggi penyimpanan sejuk dan darjah tinggi automati dan peraturan suhu, tidak memerlukan orang khas untuk beroperasi, dan boleh dikawal jauh. Apabila suhu melebihi julat tertentu, ia akan automatik penggera, yang merupakan penting besar untuk penyimpanan yang betul penyimpanan sejuk.


Melon daun SabanaBerapa banyak biaya penyimpanan sejuk kecil untuk dipasangEnam tindakan pencegahan untuk festival musim



Penyimpanan sejuk, muatan berlebihan kompressor, kekurangan pendingin, tekanan rendah terlalu rendah, penerimaan udara berlebihan penghalangan kompressor.Asas pemeriksaan, - pemasangan lantai penyimpanan sejuk: tingkat pertama lantai, kemudian memasang lantai, pilih lantai yang indah dan meletakkannya di tempat yang kelihatan, dan melakukan pekerjaan yang baik di lantai dan sistem penyembus evaporator.Pembeku pembakar akan meningkatkan resistensi panas dan mengurangi koeficien pemindahan panas. Untuk pemanas pendinginan, kawasan segi-segi sirkulasi udara dikurangkan, resistensi sirkulasi meningkat, dan konsumsi kuasa meningkat. Oleh sebab itu, hancur pada masa. Pay attention to the maintenance of the evaporator of the controlled atmosphere storage system. If the evaporator freezes, it will affect the normal use of the controlled atmosphere storage. How to defrost in time? The current scheme of the controlled atmosphere storage includes: manual defrosting, which is simple and easy, and has little impact on the storage temperatureKadar ruang besar gudang beku cepat: untuk gudang beku cepat saiz yang sama, bagaimana untuk merancangnya untuk maksimumkan kadar ruang itu sering menjadi masalah penting yang dianggap oleh perancang kita. Dalam skema rancangan gudang perubatan Lukang yang dibekukan cepat, kami merancang untuk mengembangkan kapasitas penyimpanan asal kotak kepada kotak, yang meningkatkan ruang banyak.Melon daun Sabana,Kg hingga kg/m, dan tebal plat besi biasanya perlu lebih dari . mm untuk memenuhi piawai. Pada pasaran, bahan-bahan mentah utama papan penyimpanan sejuk khas untuk projek penyimpanan sejuk adalah polyphenylene, polyethylene dan polyphenylene lemak. Setelah nisbah tertentu polyethylene, ia boleh melumpuhkan bahan pengisihan penyimpanan sejuk dengan ketepatan yang sesuai dan kesan pengisihan panas yang baik, dan mempunyai kapasitas pembawa muatan yang tinggi; resin polifenilen mempunyai penyorban air yang kuat, tetapi pengisihan panas yang lemah. Oleh itu papan sandwich poliuretan dengan prestasi yang sangat baik milik papan sandwich poliuretan. Walaupun ia sedikit lebih tinggi, papan poliuretan mempunyai prestasi pengisihan panas yang sangat baik dan tidak menyerap kelembapan.Perhubungan punggung antara plat gudang atas dan hujung plat gudang atas akan dirawat untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk. Selepas semua plat gudang atas dipasang, kongsi punggung akan dipenuhi dengan bahan putih, dan plat baja warna lebar mm akan ditutup di kongsi punggung dengan menarik riveting.Aspekt lain: dalam proses desain penyimpanan sejuk makanan, juga diperlukan untuk mempertimbangkan kerjasama antara penyimpanan sejuk dan pembakaran api di lokasi,Melon daun SabanaFabrik penyimpanan sejuk farmaceutik, ventilasi, air dan sistem elektrik. Ia sepatutnya memenuhi keperluan keselamatan, masalah pembuangan mesti dipertimbangkan, dan titik berikut mesti dipertimbangkan semasa merancang semula dan pemasangan.

label:
5jawapan
Perundingan Bekalan Gas Baharu
2Tingkat-- · 2023-01-09 12:44:36

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, sudah terlambat untuk mengesahkan, Melon daun SabanaBerapa banyak biaya penyimpanan sejuk kecil untuk dipasang sangat baik, seperti bos.

Lihat lagi
Zanyan Technology Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-01-09 12:55:40

Melon daun SabanaBerapa banyak biaya penyimpanan sejuk kecil untuk dipasangBagaimana kualitinya? Adakah anda mempunyai stok?

Lihat lagi
Pejabat Perkhidmatan E-Dagang Hexing
4Tingkat-- · 2023-01-09 13:15:28

Setelah lama mencari milik anda Melon daun SabanaBerapa banyak biaya penyimpanan sejuk kecil untuk dipasang, saya mengumpulkan keberanian dan kualiti pemeriksaannya sangat baik.

Lihat lagi
bahan kabel
5Tingkat-- · 2023-01-09 13:45:49

Melon daun SabanaBerapa banyak biaya penyimpanan sejuk kecil untuk dipasangYa, berikan anda komen yang baik

Lihat lagi

Melon daun SabanaBerapa banyak biaya penyimpanan sejuk kecil untuk dipasang Sedap, harga pun sesuai, kawan-kawan pun cakap sedap, berbaloi.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)