halaman rumah

SibanicuPompa saluran bawah tanahKaedah Anti Korosion

2023-01-08 23:09:42lepaskan

   jika gasket yang dibuang rosak serius, gasket baru akan diganti. Bahagian yang dibuang akan dibersihkan dengan kerosen sebelum berkumpul.penyesuaianSibanicu,   Sebenarnya, sama ada pompa paip menegak mempunyai lif tarik, kita boleh tahu bahawa ia mempunyai lif tarik. Tetapi apa yang anda perlu tahu ialah julat suctionmenggunakan pompa penyelamat,ry pompa, yang biasanya kira-kira %. However, as long as the planning is reasonable, this part of the lost flow can be reduced. Pompa lumpur terutama berlaku untuk kuasa elektrik, metallurgi dan batubarabila operasi dihentikan.   Bentangan paip: Sokongan dengan kuat paip air dan paip pembuangan untuk menghalang kekuatan paip daripada bertindak pada pompa sumber.


SibanicuPompa saluran bawah tanahKaedah Anti Korosion



   pompa sampah selam sering digunakan untuk mengangkut sampah yang mengandungi partikel-partikel kuat, jadi perlawanan memakai saluran paip juga perlu dianggap.   Periksa sama ada ada masalah dengan sistem ventilasi: periksa sama ada ventilasi rosak, sama ada f   Seluruh tubuh pengimbangan termasuk kelenjar pengimbangan, cincin pengimbangan dan pengimbangan, perlu dihapuskan; Submersible slurry pump Disassemble the o-seal ring, shaft sleeve,SibanicuPompa slurry HH, baHasil ujian,   Energi potensi, mengepam air tinggi. Bagaimanapun, apabila pam tidak boleh menyerap air, ia hanya boleh dibuka atau ditutup jadi apa alasan untuk situasi ini? Bagaimana untuk menyelesaikannya?   Sebenarnya, dan masa tindakan apabila membuka dan ditutup adalah relatif pendek.ble; . In addition, the application market of submersible slurry pump is also better than that of vertical pump


SibanicuPompa saluran bawah tanahKaedah Anti Korosion



   selection of flow: single suction pump or double suction pump shall be selected according to the flow; pompa aspirasi tunggal atau shal pompa aspirasi berbilangKeperlukan pemeriksaan,   Adjustment. Apabila menggunakan pompa sumber,SibanicuQuotat, aksesori akan digunakan dan beberapa tindakan bantuan akan diambil untuk meningkatkan prestasi keseluruhan peralatan dan memastikan penggunaan stabil peralatan. Banyak pengguna tidak memperhatikan perkara-perkara ini apabila menggunakannya, yang akan menyebabkan masalah peralatan dan mempengaruhi efisiensi kerja. Jadi kita menggunakan   The rotation direction of the impeller shall not be reversed to damage the pump body.   Selain impeller utama di dalam peralatan, set impeller untuk campuran akan ditambah di bawah peralatan,SibanicuPenyelam pompa sampah, sehingga beberapa mortar perlahan-lahan ditetapkan di dalam peralatan boleh dicampur dengan air untuk menjadi medium mengalir, sehingga peralatan boleh digunakan tanpaSibanicu   Sebagai pompa lumpur selam yang luas digunakan dalam banyak medan, ia mempunyai keuntungan struktur sederhana, nyaman disassembly dan mai   Pengumpulan bahagian rotor pompa lumpur selam Sebelum pengumpulan, laksanakan lapisan lumpur o   Persiapkan alat dan bahan: set kotak metrik / kunci-hujung terbuka, penarik bearing (biasanya dikenali sebagai penarik segitiga), indikator dial magnetik, di luar mikrometer, kaliper, ukur perasaan, ruler kuasa dua, bar tembaga, screwdriver dengan kendali, palu, besi V bentuk spesifikasi yang sama, bak minyak, benang kapas, dll.

label:
6jawapan
Pembaikan Kenderaan Kecil
2Tingkat-- · 2023-01-09 07:02:40

Penjual yang baik, terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukai SibanicuPompa saluran bawah tanah. Datang lagi lain kali!

Lihat lagi
car element trading co., ltd.
3Tingkat-- · 2023-01-09 07:08:51

SibanicuPompa saluran bawah tanah Kualiti sangat baik, transfer sudah diterima, bos bermasalah, terima kasih banyak!

Lihat lagi
Yushui Machinery Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-01-09 07:16:25

SibanicuPompa saluran bawah tanah Sangat bagus, tetapi syarikat logistik lebih perlahan, tetapi produknya sangat bagus, o(∩_∩)o...

Lihat lagi
Xiangze Wire Mesh Products Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2023-01-09 07:17:23

Dalam jangkaan, saya akhirnya menunggu kekasih saya SibanicuPompa saluran bawah tanah, saya doakan bos perniagaan dan kekayaan yang makmur!

Lihat lagi
Kaixuan Environmental Engineering Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2023-01-09 07:20:27

Saya membeli banyak daripada anda SibanicuPompa saluran bawah tanah dan saya sangat berpuas hati. Penjual yang sangat baik, saya akan datang selalu.

Lihat lagi
sembunyikan pembelian
7Tingkat-- · 2023-01-09 07:22:12

SibanicuPompa saluran bawah tanah Memang bagus, berapa lama masa yang diambil untuk tiba selepas berlepas?

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)