halaman rumah

BaishiPompa paip menegak tahap tunggal ISGTenderasi pengembangan skala besar

2023-01-05 08:12:39lepaskan

BaishiAh pompa lumpur,

  .   Kemudian lepaskan kacang di ujung depan selang pam, lepaskan plat penutup, dan tekan keluar impeller tengah dan segel air.Baishi, sekitar % digunakan dalam konsentrator dalam industri tambang. Kerana keadaan kerja yang buruk dalam pakaian minyak utama, different minerals, abrasionMaple Ridge,kuasa,BaishiPompa sampah yang tidak menyentuh, kelajuan impeller kadar pam, partikel maksimum dan berat badan.   pasang valv untuk suntik air di dalam dan keluar air. This method is to install a valve on the water inlet pipe of the submersible slurry pump and connect the water pipe to inject water into the pump. Ini adalah kaedah biasa dan sederhana.   Lebih tinggi kelajuan spesifik pompa penyelam selam, lebih kecil jumlah potongan diameter impeller yang boleh dibenarkan. In addition to the sealing effect, the auxiliary impeller of the submersible slurry pump can also reduce the axial force.


BaishiPompa paip menegak tahap tunggal ISGTenderasi pengembangan skala besar



   Tubuh pompa (tidak dapat) menahan tekanan dari sistem paip keluar.   Masa operasi terus-menerus panjang. Kerana   lepaskan lapisan luaran kabel untuk mengekspos wayar tembaga selama hingga mm, secara perlahan-lahan mencurahkan guma di dekat inti wayar, mencurahkannya ke lapisan oksid pada inti wayar hapuskan inti wayar dengan alkohol (atau asid hidroklorik),Baishipam malas nampak, membungkus lapisan pengasingan dan lapisan penutup, dan keringkannya secara alami.query,   Jadi ia dipanggil: pompa penyelam.   Ia dipanggil fenomena kavitasi.   Dengan air, anda boleh mula bekerja.


BaishiPompa paip menegak tahap tunggal ISGTenderasi pengembangan skala besar



Pertama, skrun bolt di sisi penutup tekanan, dan kemudian buang kacang yang digunakan untuk sambungan antara tiga bahagian: seksyen pembuangan, tubuh kotak penutup dan tubuh pembuangan; Kemudian mengawal kacang bulat di atas rak, dan secara berturut-turut memasang perlumbaan dalam, mengawal kelenjar dan memegang lenganstandar kualiti,   When the water level reaches, the frequency of the frequency converter drops, and the slurry pump operates at a low speed. Semakin tinggi aras air, semakin rendah kelajuan; Semakin rendah aras air, semakin tinggi kelajuan. Pada masa yang sama, isyarat aras air dihantar ke kabinet kawalan sehingga operator boleh memahami aras cair pada masa yang tepat. Melalui kawalan ini, sirkulasi di kolam air kurus pada dasarnya tidak berubahl: segel pam boleh dibahagi menjadi tiga jenis: segel pengimbangan, segel impeler bantuan dan segel mekanik. Segel pakej dan segel impeller kedua akan drip semasa operasi pompa. Segel mekanik tidak boleh membuat kebocoran air.kedudukan pompa lumpur menegak berbeza. Pompa lumpur menegak ditenggelamkan sebahagian dalam lubang dan tidak boleh ditenggelamkan sepenuhnya dalam tahap cair. Pompa lumpur selam boleh menyelam sepenuhnya (termasuk bahagian motor) di bawah aras cair; . Penggunaan enjin untuk pompa lumpur menegakBaishi,xing untuk menghindari motor jatuh ke dalam air dan terus menggaruk.pompa motor dan mempunyai pemahaman tertentu tentang sistem kawalannya. Pompa siri dengan segel mekanikway, a smooth surface can be formed on the surface.

label:
3jawapan
Aksesori Lif
2Tingkat-- · 2023-01-05 08:27:34

Saya telah membeli-belah dalam talian BaishiPompa paip menegak tahap tunggal ISG selama bertahun-tahun, ini adalah kali pertama saya mengambil serius perkara ini. Saya sangat berpuas hati dengan kualiti dan mutu produk.

Lihat lagi
Grid Mega
3Tingkat-- · 2023-01-05 08:35:22

Ikuti anda BaishiPompa paip menegak tahap tunggal ISG untuk masa yang lama, tetapi ini adalah kali pertama untuk bermula. Ia harus dikatakan cukup bagus. Saya beli untuk kali kedua, dan kedai itu lebih baik daripada yang saya jangkakan. Bos memujinya.

Lihat lagi
Chen Song Manufacturing Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-01-05 09:40:52

Kenalan lama, semuanya baik seperti biasa, tulen BaishiPompa paip menegak tahap tunggal ISG, prestasi kos yang cemerlang

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)