halaman rumah

salmonHarga pemasangan penyimpanan sejuk buah-buahan dan sayuranJaga-jaga dalam pengendalian dan Aplikasi

2023-01-01 05:12:35lepaskan

Pembangunan penyimpanan sejuk dalam pemilihan lokasi mengandungi sirkulasi barang suhu rendah. Oleh itu, seperti dekat ke jalan, keretapi, dll. Pada masa yang sama, lokasi penyimpanan sejuk seharusnya menghindari sumber pencemaran besar dan cahaya matahari langsung, dan pembangunan penyimpanan sejuk seharusnya mempunyai keadaan pembuangan dan ventilasi yang baik.Konfigurasi peralatan adalah masuk akal dan kehidupan perkhidmatan gudang beku cepat adalah panjang. Konfigurasi peralatan yang masuk akal gudang beku cepat boleh memperpanjang masa perkhidmatan gudang beku cepat. Sesetengah pemampat mudah untuk rosak apabila ia bekerja pada muatan penuh untuk masa yang lama, jadi kita cuba menggunakan unit selari skru. Keuntungan besar unit ini adalah ia boleh menyalakan semua peralatan sama seperti shift di tempat kerja, sehingga kompressor boleh bekerja dan berehat bertukar.salmon,Sebelum gudang ini ditetapkan dengan aluminum sudut, ia akan ditutup dengan lem kaca dan ditetapkan dengan aluminum sudut dengan menarik kuat Mao. Jarak antara garis tarik ialah mm. Jarak antara sisi atas dan bawah pintu adalah mm.Pendingin pemampatan biasanya digunakan. Ia terdiri terutama dari pemampat, kondensator, valv throttle dan paip penghapusan. Pipa penghapusan dipasang dalam gudang pendingin. Apabila penenang sejuk melewati paip penghapusan,salmonHarga penyimpanan segar penyimpanan sejuk sayuran,salmonPerusahaan pemasangan penyimpanan sejuk kecil,salmonMana pemasangan penyimpanan sejuk menjual, ia secara langsung menyerap panas dalam gudang dan sejuk.Katerini,Pertahanan kemegahan relatif gudang beku cepat: pelembusan gudang beku cepat sangat penting, dari pelembusan sentrifugal hingga pelembusan kabut mikro tekanan tinggi, pelembusan gas-air bercampur, hingga pelembusan ultrasonik semasa. Model utiliti mempunyai keuntungan partikel kecil, pelembusan seragam, tiada beku dan penghalangan, dan tiada penghalangan kotor. Pengumit udara yang kita hasilkan dirancang khusus untuk semua jenis gudang beku sayuran dan buah, yang pada dasarnya berbeza dari pembumit lain di pasar: sirkulasi penuh ditutup, iaitu, mengambil gas di gudang, kembali ke gudang melalui pembumit dan mengisolasinya dari udara luar.Slight depression can be used. In order to prevent damage to the cold storage, foam and other soft materials should be padded at the floor groove of the cold storage when erecting the wall panel.Apabila memasang papan pengisihan poliuretan, pastikan permukaannya licin dan rata tanpa scratch dan warpage.


salmonHarga pemasangan penyimpanan sejuk buah-buahan dan sayuranJaga-jaga dalam pengendalian dan Aplikasi



- tindakan pencegahan bagi plat menegak penyimpanan sejuk: paparan plat menegakApabila gudang penyimpanan segar dikumpulkan secara keseluruhan, ruang akan disimpan dengan dinding dan bumbung, tanah atau tembakan bawah mesti mengufuk, dan persekitaran pembinaan mesti bersih.Tempat kedai beku cepat sayuran dan buah tidak sesuai untuk menggunakan pendinginan exhaust, kerana gas di tempat kedai beku cepat perlu disebarkan dan dispersyen secara biasa untuk menghindari racun oksid karbon disebabkan oleh konsentrasi tinggi oksid karbon di kawasan tempatan. Oleh itu, dalam gudang beku cepat, peralatan beku perlu digunakan bersama dengan peralatan pengkondisi udara. Pemilihan peralatan beku berbeza dari peralatan beku suhu rendah dan gudang beku cepat biasa.Dokumen kualiti,Ia dilengkapi dengan kompensasi suhu untuk secara automatik menyesuaikan suhu air. The water temperature of ultrasonic atomization is - degrees. If our humidifier is connected with the warehouse there is no temperature compensation, even in the work, the water temperature is lowTempat kedai beku cepat sayuran dan buah tidak sesuai untuk menggunakan pendinginan exhaust, tetapi menggunakan penggemar untuk menyediakan udara untuk pendinginan, kerana gas di tempat kedai beku cepat perlu disebarkan dan dispersyen secara biasa untuk menghindari racun oksid karbon disebabkan oleh konsentrasi tinggi oksid karbon di kawasan tempatan. Oleh itu, dalam gudang beku cepat, peralatan beku perlu digunakan bersama dengan peralatan pengkondisi udara. Pemilihan peralatan beku berbeza dari peralatan beku suhu rendah dan gudang beku cepat biasa.Semua kabel harus bersih. Semua penukar dan kekunci akan dibuka dan ditutup dengan sensitif, dipercayai dan tepat. Sambungan istimewa akan digunakan untuk kawat, dan perlindungan kuasa akan disediakan untuk kotak dan setiap cabang kuasa.


salmonHarga pemasangan penyimpanan sejuk buah-buahan dan sayuranJaga-jaga dalam pengendalian dan Aplikasi



Dengan meningkat penggunaan penyimpanan sejuk, papan penyimpanan sejuk, sebagai struktur penting penyimpanan sejuk, juga meningkat. Kerana penyimpanan sejuk berbeza dari penyimpanan sejuk biasa lain, ia penting untuk persekitaran pemasangan dan suhu. Oleh itu, beberapa masalah kecil mungkin diabaikan semasa pemasangan. Menurut pemahaman berikut.Jabatan Pengurusan, kongsi panel dinding akan disegel secara bersamaan dan dihiasi dengan penyegelan silikon.Suhu tinggi dan tekanan tinggi kompressor kondensator wholesale gudang segar sebagai sink panas dan penukar panas perlu dihapus dan panas ditukar melalui kondensator, terutama untuk kondensasi ais. Suhu tekanan tinggi boleh mencapai Baidu, dan suhu akan jatuh ke darjah selepas kondensasi.Dalam proses menyadari impian anda, anda mesti menghapuskan semua pengaruh. Sangat penting untuk mengenali bahawa apabila peti sejuk yang indah ini dibangun di bilik villa, lubang koleksi (kolam) untuk flushing (thawing) dan drainage seharusnya mengadopsi Countermeasures untuk menghindari beku dan membersihkan dan menghindari aliran balik air.salmon,Kegagalan penyimpanan sejuk satu lapisan: besar; Kawasan permukaan struktur penyimpanan luar penyimpanan sejuk adalah besar, jadi jumlah bahan pengisihan panas adalah besar dan konsumsi kering makanan sejuk juga besar; Untuk gudang suhu rendah, rawatan anti beku lantai memerlukan banyak kerja. Apabila penyimpanan sejuk dibina pada tahap air, ia mustahil untuk menanganinya, yang mudah untuk menyebabkan beku mengufuk dan membengkak.Proses teknikal pemprosesan makanan berbeza untuk pembangunan penyimpanan sejuk digabungkan dengan perancangan bandar setempat. Pembangunan penyimpanan sejuk adalah keperluan desain dan pembangunan penyimpanan sejuk, yang tidak hanya mengelakkan pencemaran salib antara makanan, tetapi juga memastikan fasilitas pengangkutannya: dalam skop pembangunan bentangan keseluruhan yang masuk akal, tambah beku sejuk yang cukup.

label:
5jawapan
Manulife Hardware Manufacturing Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-01-01 07:09:34

salmonHarga pemasangan penyimpanan sejuk buah-buahan dan sayuranYa, berikan anda komen yang baik

Lihat lagi
Wellson Technology Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-01-01 07:11:51

Selepas bertahun-tahun membeli-belah dalam talian, ini adalah kali pertama saya mengambil serius perkara ini. Saya memegang telefon saya dan merenung skrin dengan rasa cemas, dan saya tidak berani memulakan. Untuk menulis penilaian notari salmonHarga pemasangan penyimpanan sejuk buah-buahan dan sayuran, hantar empat aksara, kualiti tinggi dan harga rendah. Ini adalah belanja dalam talian saya yang gembira, terima kasih!

Lihat lagi
Kejuruteraan anti-karat dan penebat haba
4Tingkat-- · 2023-01-01 12:53:55

Saya mendengar pengenalan rakan sekerja untuk membeli salmonHarga pemasangan penyimpanan sejuk buah-buahan dan sayuran, dan mereka semua berkata kualitinya bagus, dan saya akan datang ke rumah anda lain kali. Ha ha.

Lihat lagi
Kelengkapan Beralur
5Tingkat-- · 2023-01-01 13:00:07

Ia masih mampu untuk membeli barangan dalam talian, salmonHarga pemasangan penyimpanan sejuk buah-buahan dan sayuran Saya telah menandatangani dua hari lewat, tetapi perkara itu benar-benar baik, dan bosnya baik. Kelajuan pengangkutan juga sangat pantas.

Lihat lagi
Yurui Qixiang Electronic Commerce Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2023-01-01 13:25:15

Anda salmonHarga pemasangan penyimpanan sejuk buah-buahan dan sayuran bagus, adakah senang untuk membuat pesanan?

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)