halaman rumah

sudutPemasangan storan sejuk kilangBeberapa alasan utama untuk penghalangan

2022-12-30 17:03:34lepaskan

Teknologi bulu poliuretan dengan kestabilan kuat membuatnya mempunyai prestasi ikatan yang lebih baik. Kombinasi kuat bulu poliuretan yang ketat dan lapisan pembawa adalah premis asas untuk memastikan kestabilan lapisan izolasi luaran. Ianya, dalam keadaan suhu setempat dan kelembapan yang tidak baik, ia boleh mengandungi berbagai muatan dalaman dan luaran bergabung seperti tenaga angin, berat badan diri dan kolasi normal, dan lapisan izolasi masih tidak berpisah dan jatuh dari lapisan pembawa dan tetap stabil dalam keadaan.Sistem pendinginan: sistem pendinginan adalah bahagian utama desain penyimpanan sejuk. Ia adalah kunci untuk menentukan ekonomi, perlindungan persekitaran dan prestasi penyimpanan sejuk.sudut,Dalam penggunaan, gudang penyimpanan segar mesti disimpan pada masa dan secara saintifik. Oleh itu, gudang penyimpanan segar juga perlu disimpan secara peribadi setiap tahun, untuk memastikan operasinya stabil.Beberapa tindakan pencegahan jambatan sejuk akan diambil di pergerakan antara papan pengisihan poliuretan.Mopti,Kedua, operasi kerja berbilang pada malam boleh dipilih jika boleh. Apabila bekerja pada waktu malam, suhu luaran rendah, suhu air sejuk dikurangkan, dan tekanan kondensasi dan suhu kondensasi dikurangkan. Kapasiti sejuk sistem pengumpulan sampel, ditambah dengan peran yang sama papan penyimpanan sejuk, mengurangkan operasi kuasa kompressor dan mencapai tujuan penyimpanan tenaga.Untuk paip pemadam air (mencair) dalam bilik sejuk dengan suhu yang berbeza, peralatan valv exhaust mesti ditetapkan sebelum menyambung paip pemadam air (mencair).Penyimpanan sejuk automatik tiga dimensi mengadopsi komputer, yang boleh menyelesaikan muatan,sudutStoran segar penyimpanan sejuk, memuat dan tumpukan dalam penyimpanan, kawalan suhu penyimpanan dan operasi peralatan pendinginan.


sudutPemasangan storan sejuk kilangBeberapa alasan utama untuk penghalangan



Semasa pemasangan, piring akan dikendalikan dengan hati-hati. Operasi keras dilarang. Burrs akan dibuang pada pembukaan potongan untuk mencegah goresan permukaan piring dan pekerja.Petunjuk untuk penjagaan penyimpanan segar wholesale: ciri-ciri fungsi khusus mesin makanan laut dalam penjagaan penyimpanan segar wholesale adalah mudah untuk beroperasi,sudutNarkoba beku, dan sistem mikrokomputer diadopsi, dan suhu boleh disesuaikan sesuai kehendak; Unit mesin makanan laut mempunyai struktur kompak dan prestasi stabil. Pengguna hanya perlu menyambungkan bekalan kuasa dan saluran paip air sejuk untuk memasukkannya ke dalam operasi; Pembekal mesin makanan laut besar-besaran di gudang penyimpanan segar mengadopsi paip tembaga dengan benang dalaman. Kesan pertukaran panas yang baik; Mesin makanan laut mengadopsi penapis tabung titanium yang bersih, yang mempunyai kesan pendinginan yang baik dan prestasi yang kuat; Unit mesin makanan laut jual besar di gudang penyimpanan segar mempunyai ujian penutup tekanan yang luar biasa, dan prestasi setiap komponen sangat baik; Unit mesin makanan laut mempunyai keuntungan bunyi rendah, getaran rendah sejuk pantas, hidup layanan panjang, peranti perlindungan kualiti berbilang, prestasi biaya tinggi dan kualiti yang baik. Mesin makanan laut boleh disesuaikan mengikut keperluan pelanggan; Banyak penjual buah besar akan mengubah gudang asal menjadi gudang penjagaan buah untuk menyimpan buah untuk masa yang lebih lama. Kerana perbezaan besar antara gudang ia memerlukan banyak perhatian untuk mengubah gudang menjadi gudang penjagaan buah yang memelihara tenaga.Penyimpanan sejuk mempunyai kebakaran dan perlawanan api yang baik. After adding flame retardant,sudutRancangan penyimpanan sejuk kecil, polyurethane is a kind of flame retardant and self extinguishing material. If it is burned by fire, it can be carbonized, unlike flow burning and flashover like extruded board, which can effectively prevent fire spread. In particular, - tindakan pencegahan untuk pemasangan lantai penyimpanan sejuk: lantai akan dipasang rata, bahagian yang tidak sama akan dipasang dengan bahan-bahan, dan hook kunci antara plat akan dikunci untuk memastikan permukaan gudang adalah rata tanpa perasaan kosong. (Perhatikan bahawa jika sistem pembuangan ini dipasang di luar di utara paip pembuangan akan diasingkan).Jarak garis tarik di sudut dalaman dan luar adalah mm dan mm respectively; Selepas perpustakaan polystyrene dipasang, kongsi panel dinding akan disegel secara bersamaan dan dihiasi dengan penyegelan silikon.Isolasi panas polyuretan yang ketat mempunyai konduktiviti panas rendah dan prestasi panas yang baik. Apabila densiti poliuretan yang ketat adalah ~ kg / m, konduktiviti panas hanya . ~ .w / (m.k), yang paling rendah di antara semua bahan pengisihan panas pada masa ini.


sudutPemasangan storan sejuk kilangBeberapa alasan utama untuk penghalangan



Segmen reka storan sejuk: beberapa sekatan yang berbeza akan dirancang secara rasional dan dibahagi mengikut tujuan dan suhu. Contohnya: bilik pemprosesan, bilik pengisihan, bilik beku cepat, bilik sejuk, saluran, platform pembuatan, dll.Interpretasi dan pengamatan,Fenomen ralat: semasa tinggi atau tergesa-gesa semasa unit permulaan, dan masalah penyunting udara pengguna; Tengah masukan terlalu rendah; Selang penukaran sudut bintang terlalu pendek (sepatutnya ~ saat); Kegagalan silinder hidraulik (tiada reset); Kegagalan valv masuk (terbuka atau terperangkap terlalu besar); Loose wiring; Gagal hos; Ralat motor utama; Reli masa TR rosak (unit reli).Pompa panas air panas, sejuk dan ladang lain. Suportan produk turun termasuk: pengkondisi udara rumah tangga, berbilang dalam talian, mesin modular, pompa panas sumber tanah air kecil, dll. Pada masa ini, satu unit pendinginan scroll boleh mencapai ~ HP.Penyelesaian lantai anti bau harus ditetapkan di atas pelabuhan bilik sejuk dan bilik unit sejuk, dan nisbah lebar tinggi segel air penyesalan lantai tidak boleh kurang dari mm. Lubang lif, lubang elektronik dan tempat lain yang sesuai untuk pembuangan, harus disediakan dengan pembuangan dan peralatan untuk menghindari aliran balik air.sudut,Pengeluaran di pintu keluar ventilator pendinginan, pengeluaran pendingin volatil dan pengeluaran jalan gudang pendinginan yang menyimpan makanan atau minuman tidak boleh secara segera tersambung dengan perisian sistem saluran saluran air hujan dan pipa sampah, tetapi pengeluaran langsung akan diterima. Untuk pembuangan air (mencair) setiap lapisan dalam penyimpanan sejuk lapisan ganda, dan kebanyakan orang memilih untuk menggunakan penyimpanan sejuk untuk membina penyimpanan sejuk. Mengapa? Mengapa orang memilih penyimpanan sejuk untuk pembinaan? Apa keuntungan penyimpanan sejuk? Berikut adalah perkenalan terperinci.Kedai-kedai yang cepat-beku umum kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan, untuk menyerap panas di gudang, untuk mencapai tujuan pendinginan dan pengurangan.

label:
5jawapan
benih
2Tingkat-- · 2022-12-30 17:32:50

Hebat sudutPemasangan storan sejuk kilang, perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih.

Lihat lagi

Ya, sudutPemasangan storan sejuk kilang kualiti yang baik dan berbaloi untuk wang

Lihat lagi
Pemasangan peralatan penyejukan
4Tingkat-- · 2022-12-30 17:50:55

Jadi berikan pujian! Baru terima barang, sangat bagus, sudutPemasangan storan sejuk kilang berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
pagar rantai
5Tingkat-- · 2022-12-30 18:29:35

Saya mendengar pengenalan rakan sekerja untuk membeli sudutPemasangan storan sejuk kilang, dan mereka semua berkata kualitinya bagus, dan saya akan datang ke rumah anda lain kali. Ha ha.

Lihat lagi
Pembungkusan dan percetakan hiasan
6Tingkat-- · 2022-12-30 18:57:26

Sejak mencari dan membeli-belah dalam talian, anda tidak perlu keluar dan bersiar-siar. Kualiti sudutPemasangan storan sejuk kilang anda dijamin, logistik dan penghantaran adalah pantas, jenama besar lebih baik daripada kedai luar talian, dan saya akan menyemaknya jika perlu pada masa hadapan !

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)