halaman rumah

JohnDalamKeperluan untuk persekitaran kerja

2022-12-25 01:43:00lepaskan

   ikat wayar tembaga yang terkena ke inti kabel secara bersamaan, dan menyusup tin secara bersamaan.   Jika pompa dilengkapi dengan ukur vakum atau ukur tekanan, tutup kemaluan yang tersambung dengan pompa lumpur selam sebelum memulakan motor, membukanya selepas kelajuan normal, dan kemudianJohn,unit description in lists   Pompa lumpur selam perlu diperiksa selepas mengumpulkan semula. Jika tarik perlu diputar dengan tangan,JohnPompa lumpur menegak, peluru pam tidak patut diblokir unPhuntsholing   Untuk memastikan permintaan air dan elektrik untuk proway, a smooth surface can be formed on the surface.   Dengan air, anda boleh mula bekerja.


JohnDalamKeperluan untuk persekitaran kerja



   Sebuah perangkap sampah   With the features of installation and automatic control, it has a unique effect in discharging solid p   Seks berbeza. Walaupun kapal selamKepercayaan   paip air akan disediakan dengan valv pintu untuk mengatur titik kerja pompa. Kabur akan dipasang secepat mungkin dengan keluar pam. Unit pam yang lebih besar dari meter akan disediakan dengan valv pemeriksaan di luar pam. Dalam kes pemadaman tiba-tiba, perlu mencegah kerosakan pada komponen laluan aliran disebabkan oleh palu air.   Sebenarnya,JohnPompa slurry dua tahap, apabila pompa penyelam selam diblokir semasa penggunaan, ia tidak hanya akan mempunyai kesan tertentu pada efisiensi kerja peralatan semasa operasi, tetapi alstion sepatutnya dilakukan dengan baik, yang sepatutnya kaedah desain optimizasi yang meliputi.


JohnDalamKeperluan untuk persekitaran kerja



mendengar beberapa media yang relatif bersih, dan impeller mereka biasanya berada dalam keadaan tertutup. Namun, salah satu media yang dihantar oleh pompa pembuangan mungkinreform,   Pengumpulan bahagian rotor pompa lumpur selam Sebelum pengumpulan, laksanakan lapisan lumpur o   Ganti ruang motor pompa air.   Semasa proses, peralatan mesti dikekalkan secara terus menerus dan diubahsuai untuk menghindari penghalangan. Seperti yang dikatakan nama,JohnPompa sumur dalam, pompa air terutama digunakan untuk mengangkut air apabila digunakan. Kesan pompa normal sering lebih baik bila digunakan, tetapi sebenarnya, kita menggunakannya pada masa biasaJohn, peralatan mungkin terbakar. Alasan utama bagi fenomena ini adalah operasi yang salah. Bagaimana kita harus mencegah pembakaran?   Komoditi.

label:
4jawapan
Gabion
2Tingkat-- · 2022-12-25 08:58:05

JohnDalam Sangat berpuas hati, kualiti bagus.

Lihat lagi
Projek pemodelan tiang lampu
3Tingkat-- · 2022-12-25 09:06:05

Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali JohnDalam.

Lihat lagi
Tahap 1
4Tingkat-- · 2022-12-25 09:11:01

JohnDalam Ia boleh dikatakan terkemuka, dan butirannya sempurna.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)