halaman rumah

ConstanzaBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk per meter kuasa duaApa yang unik

2022-12-21 01:25:43lepaskan

ConstanzaPenjagaan buah penyimpanan sejuk,

Apabila pemindahan ammonia panas atau pemindahan elektrik dipilih sebagai peminat pendinginan, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan keselamatan, perlindungan persekitaran dan ekonomi! Produk ini dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai. Penjejakan dan pengisihan panas elektrik boleh dipilih untuk saluran paip pemotong dan pembuangan lokasi gudang.Struktur sel tertutup dan bahan permukaan dari bulu poliuretan yang ketat dengan ketat basah yang baik, ketat air dan perlawanan korosion membuatnya mempunyai perlawanan udara yang lebih baik dan perlawanan paru air, dan ia boleh dibuat menjadi struktur sambungan dalam semasa membentuk, yang mudah untuk dikumpulkan. It does not need additional insulating layer to prevent moisture and saves a lot of trouble in laying insulating layer.Constanza, sejuk dan ladang lain. Suportan produk turun termasuk: pengkondisi udara rumah tangga, berbilang dalam talian mesin modular, pompa panas sumber tanah air kecil,ConstanzaPenjagaan beku, dll. Pada masa ini, apabila uap air dengan suhu dalam tinggi migrasi di luar, mustahil untuk kondensasi di dinding disebabkan penghalangan penyimpanan sejuk.Perico,Pasang fasilitas pencahayaan sementara di gudang, pasang dan mengatur peralatan elektrik pembinaan, dan melakukan pekerjaan yang baik dalam bukti hujan, bukti basah anti-kejadian, anti-ikatan dan perlindungan keselamatan lain.Kehidupan perkhidmatan rata-rata struktur pengisihan poliuretan yang ketat dengan kualiti stabil, kehidupan perkhidmatan panjang dan prestasi kost komprensif tinggi boleh mencapai lebih dari tahun dalam syarat penggunaan dan penyelenggaran biasa. Dalam keadaan perkhidmatan biasa selama kehidupan perkhidmatan struktur, ia tidak akan terpengaruh oleh kering, atau kerosakan elektrokimia, serta pertumbuhan serangga, jamur atau alga atau tikus.Features of quick freezing warehouse: the quick freezing technology is advanced, the frost free quick freezing method is adopted, the famous brand compressor and refrigeration accessories are configured, yang milik teknologi pendinginan internasional yang maju pada abad ke-.


ConstanzaBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk per meter kuasa duaApa yang unik



Pemasangan peralatan pendinginan. Sistem pendinginan penyimpanan sejuk termasuk penguap dan unit diluar penyimpanan sejuk. Semua peralatan akan dipasang sesuai dengan spesifikasi pembinaan, dan tindakan perlindungan yang sesuai akan diambil untuk peralatan yang dipasang.Struktur bangunan penyimpanan sejuk struktur boleh menjadi struktur beton batu bata atau struktur besi, yang boleh ditentukan mengikut anggaran sendiri dan keperluan sebenar. At present, most cold storages adopt single-layer steel structure, and are equipped with combined thermal insulation warehouse body, unloading platform, refrigeration system, system, pipeline system, etc. according to the actual needs of cold storage circulation.Kedua, kerana pendinginan pemampat tidak terus menerus, operasi kerja berbilang pada malam boleh dipilih jika boleh. Apabila bekerja pada waktu malam, suhu luaran rendah, suhu air sejuk dikurangkan, dan tekanan kondensasi dan suhu kondensasi dikurangkan. Kapasiti sejuk sistem pengumpulan sampel, mengurangkan operasi kuasa kompressor dan mencapai tujuan penyimpanan tenaga.Jabatan Pengurusan,Tahap awal peralatan penyimpanan sejukTindakan kecemasan semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan, ia juga boleh menghadapi kegagalan kuasa atau kegagalan kuasa. Sebenarnya,ConstanzaPembuat pendingin, kebanyakan projek penyimpanan sejuk perubatan akan dilengkapi dengan peralatan kecemasan, sehingga projek penyimpanan sejuk perubatan boleh mencapai kesan bekalan kuasa normal. Bila suhu automatik atau sistem pengawasan kemanusiaan tidak normal, pintu penyimpanan sejuk sepatutnya ditutup pada masa, Jadi untuk tidak mengekspos lebih banyak pengkondisi udara, yang menyebabkan masalah yang sepadan dalam kualiti produk yang disimpan. Projek penyimpanan sejuk perubatan juga mempunyai sistem penyelamatan diri dalam masa. Jika suhu penyimpanan sejuk melebihi had, sistem penyejukan sistem juga akan diaktifkan. Apabila suhu kembali kepada normal, ia akan dimatikan secara automatik.Dalam projek penyimpanan sejuk, pemilihan penyimpanan sejuk berkaitan dengan operasi keseluruhan penyimpanan sejuk di masa depan. Pemilihan penyimpanan sejuk kualiti tinggi menyebabkan penggunaan dan penyimpanan penyimpanan sejuk. Ini memerlukan kita untuk bertanya lebih mengenai papan gudang untuk rekayasa penyimpanan sejuk. Sebelum membangun projek penyimpanan sejuk, kita perlu pertama-tama sedar keperluan suhu penyimpanan sejuk dan kepentingan penyimpanan sejuk ke penyimpanan sejuk. Kerana projek penyimpanan sejuk mempunyai keperluan persekitaran tinggi seperti suhu, perhatian patut diberikan kepada prestasi dan bahan papan penyimpanan sejuk bila memilih papan penyimpanan sejuk.


ConstanzaBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk per meter kuasa duaApa yang unik



Penyimpanan sejuk perubatan telah digunakan secara luas dalam industri. Untuk penggunaan projek penyimpanan sejuk perubatan, kita mesti gabungkan prestasi produk dan menyimpannya mengikut suhu dan kelembapan yang diperlukan oleh produk. Kotak suhu automatik juga perlu digunakan diluar penyimpanan sejuk produk. Pada masa yang sama, pegawai pengurusan mesti akrab dengan langkah operasi projek penyimpanan sejuk perubatan.pakej,Penyelesaian lantai anti bau harus ditetapkan di atas pelabuhan bilik sejuk dan bilik unit sejuk, dan nisbah lebar tinggi segel air penyesalan lantai tidak boleh kurang dari mm. Lubang lif, lubang elektronik dan tempat lain yang sesuai untuk pembuangan, harus disediakan dengan pembuangan dan peralatan untuk menghindari aliran balik air.Jika aliran relatif berubah sedikit, terdapat sedikit perbezaan dalam konsumsi kuasa di antara beberapa mod peraturan iaitu, mod peraturan mempunyai sedikit kesan pada kesan penyimpanan tenaga, atau bahkan tidak menyimpan tenaga, tetapi mengkonsumsi lebih kuasa disebabkan wujud peranti peraturan, dan kurva peraturan kelajuan pembolehubah dekat dengan kurva ideal. Oleh itu, mod peraturan kelajuan pembolehubah adalah lebih baik, terutama skema penyimpanan tenaga peraturan kelajuan motor frekuensi pembolehubah dicadangkan, tetapi peranti pertukaran frekuensi perlu ditambah. Ia dicadangkan untuk mencuba secara aktif peraturan kelajuan frekuensi pembolehubah kapasitas kecil dan tengah. Oleh kerana kapasitas tinggi dan peranti peraturan kelajuan pembolehubah tenaga tinggi, ia patut digabung dengan situasi khusus dan perbandingan yang meliputi. Secara umum, semakin mendalam peraturan, semakin signifikaTip utama: dalam projek penyimpanan sejuk, hanya dengan keterampilan pemasangan penyimpanan sejuk yang cukup boleh kita pastikan penyimpanan sejuk lebih menyimpan tenaga dan penyimpanan tenaga selepas pemasangan, dan tidak cenderung untuk gagal, penggunaan dan pengurusan yang sesuai dan kehidupan perkhidmatan panjang.Constanza, - tindakan pencegahan bagi plat menegak penyimpanan sejuk: paparan plat menegakSama ada pompa air berfungsi secara biasa dan sama ada suis moldy berfungsi. Dalam kes ketidaknormaliti, mengendalikan pemampat pendinginan dalam penyimpanan sejuk secara tepat waktu: umumnya minyak pendinginan dan penapis kering akan diganti kali selepas operasi peralatan penyimpanan sejuk. Penggantian selepas setengah tahun. Bergantung pada keadaan.Pengeluaran di pintu keluar ventilator pendinginan, pengeluaran pendingin volatil dan pengeluaran jalan gudang pendinginan yang menyimpan makanan atau minuman tidak boleh secara segera tersambung dengan perisian sistem saluran saluran air hujan dan pipa sampah, tetapi pengeluaran langsung akan diterima. Untuk pembuangan air (mencair) setiap lapisan dalam penyimpanan sejuk lapisan ganda, peralatan valv exhaust akan ditetapkan di hadapan pengangkat utama untuk pembuangan air (mencair).

label:
4jawapan
Chenyuan Trading Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2022-12-21 08:56:24

Apabila ConstanzaBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk per meter kuasa dua menawarkan mata diskaun untuk aktiviti, hubungi saya apabila ada diskaun

Lihat lagi
Peralatan Jahit Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2022-12-21 09:47:36

Selepas pengalaman peribadi saya, reputasi kedai ini agak baik. ConstanzaBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk per meter kuasa dua Kualitinya lebih seperti berlian. Terima kasih banyak-banyak!

Lihat lagi
latihan ketenteraan rekreasi
4Tingkat-- · 2022-12-21 09:51:26

Saya telah membeli-belah dalam talian ConstanzaBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk per meter kuasa dua selama bertahun-tahun, ini adalah kali pertama saya mengambil serius perkara ini. Saya sangat berpuas hati dengan kualiti dan mutu produk.

Lihat lagi
Pei Qi Trading Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2022-12-21 09:56:16

Sejak kali terakhir saya membeli ConstanzaBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk per meter kuasa dua anda, model baharu ini sememangnya memenuhi piawaian dan sangat bagus, memberikan anda ulasan yang baik.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)