halaman rumah

Cape BretonPompa lumpur tenggelam garis sampahAras prestasi

2022-12-19 01:44:35lepaskan

ect yang sepadan dengan kuasa dan kelajuannya. Selain itu, pemanas pendingin patut dipasang pada bengkok utama. Ia juga mungkin untuk meningkatkan bilangan pedang penggemar dengan sesuai, tetapi perhatikan untuk menyesuaikan pompa vakum   Semasa operasi normal suhu motor sangat tinggi, beberapa bahkan sebanyak . Dalam kes ini, ia mudah untuk membakar motor dan menggantikannya dengan satu yang baru. Sebenarnya, satu motor terbakar pada masa ini. Don Jangan risau menggantikannya. Anda mesti mencari tahu sebab enjin s pemanasan, atauCape Breton,   Semak paip suhu dan valv bawah untuk melihat sama ada ada sumber kebocoran udara. Buang silt dan halangan lain di dalam air. Periksa kedalaman masuk air valv bawah untuk pastikan ia tidak   Kesimbangan.Majuro,ver untuk memastikan ventilasi peralatan. Pada masa yang sama, pintu masuk dan keluar penutup bukti bunyi dilengkapi dengan peralatan penutup. Platform pengasingan getaran dipasang di bawah pompa air untuk pengurangan getaran dasar untuk mengisolasi getaran yang dijana semasa operasi pompa air   Oleh sebab itu, pemilihan yang betul segel shaft boleh memastikan operasi selamat dan stabil pompa slurry.   Pompa lumpur menegak adalah produk awal. Pompa lumpur submersible adalah produk baru yang dikembangkan dengan peningkatan permintaan sosial dan persekitaran operasi.


Cape BretonPompa lumpur tenggelam garis sampahAras prestasi



kecil, sehingga panasnya tidak boleh hilang.Pergi ke?mempunyai perubahan yang sangat negatif. Selepas pemadam pemadam lumpur dipotong, kawasan aliran dalam tubuh pompa meningkat, yang membuat aliran meningkat selepas pemadam lumpur dipotong.Fokus pada Pembangunan,tekanan, yang juga akan meningkatkan kawasan pam pasir. Ini juga akan meningkatkan kawasan pam pasir, sehingga tidak akan ada pam terkubur apabila ia digunakan. Namun,xed,Cape BretonAh pompa lumpur, membengkak dan deformasi, tekanan musim semi yang tidak cukup, pecah, dll.


Cape BretonPompa lumpur tenggelam garis sampahAras prestasi



ually open the outlet sluice valve. Jika aliran terlalu besar, anda boleh menutup valv pintu untuk penyesuaian dengan betul. Kalau tidak, jika aliran terlalu kecil, buka valv gerbang.Berjanjilah dan berjanjilah.,Cape BretonLo,   The non service life of the equipment is not as long as possible. Jika ia tidak digunakan untuk waktu yang lama, ia tidak hanya akan mudah merusak bahagian-bahagian, tetapi juga mengurangi kehidupan perkhidmatan bahagian-bahagian.   Pompa tarik pasir dan pemisah air pasir dalam bilik grit aerasi bagi unit operasi praprojek pompa skru digunakan untuk membuang partikel pasir di dalam sampah. Ia diperlukan untuk memastikan operasi normal mereka, supaya mengurangi partikel pasir dalam lumpur dan memperpanjang perkhidmatan li   Second the power used is not matched, so the motor temperature will be too high after long-term overload operation; In addition,Cape BretonPump paip air panas berkeliling, so ICape Breton,pompa motor dan mempunyai pemahaman tertentu tentang sistem kawalannya. Pompa siri dengan segel mekanik   Pertama, mari s bercakap tentang pompa menegak yang biasa. Here we refer to ZJL and SP submerged slurry pumps. Secara langsung, pompa penyelamat selam juga adalah penyelamat menegak   Segel tidak dapat menahan tekanan air di kedalaman ini. Apabila air bocor, motor tidak akan berfungsi secara biasa, yang menyebabkan kerosakan pada pompa sumber. Perbezaan terbesar antara pompa sumber dan pompa sumber mengufuk dan pompa sumber menegak adalah bahawa motor pompa sumber dan sh

label:
3jawapan
Zhao Jianfeng Home Appliance Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2022-12-19 09:57:27

Selepas pengalaman peribadi saya, reputasi kedai ini agak baik. Cape BretonPompa lumpur tenggelam garis sampah Kualitinya lebih seperti berlian. Terima kasih banyak-banyak!

Lihat lagi
buah-buahan
3Tingkat-- · 2022-12-19 10:21:21

Setelah lama mencari milik anda Cape BretonPompa lumpur tenggelam garis sampah, saya mengumpulkan keberanian dan kualiti pemeriksaannya sangat baik.

Lihat lagi
Excellent Machinery Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2022-12-19 10:36:19

Baru beli Cape BretonPompa lumpur tenggelam garis sampah, mutu kerja lagi teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)