halaman rumah

Jaguey GrandeLoindustrialisasi

2022-12-19 00:57:43lepaskan

   Kemudian pasang semula peralatan pada enjin dan pasang selang karet.kedudukan pompa lumpur menegak berbeza. Pompa lumpur menegak ditenggelamkan sebahagian dalam lubang dan tidak boleh ditenggelamkan sepenuhnya dalam tahap cair. Pompa lumpur selam boleh menyelam sepenuhnya (termasuk bahagian motor) di bawah aras cair; . Penggunaan enjin untuk pompa lumpur menegakJaguey Grande,n berat pompa selam, dan cukup ruang akan disimpan. Sebuah kayu yang diikat pada kepala sumur dengan tali   Pindahkan laman pam pasir sering. Apabila pompa pam pasir pada kedudukan tertentu dan jatuh ke tinggi tertentu, angkat pompa selam dan alihkan ke kedudukan sebelah tempat pam pasir terdahulu untuk terus pam pasirMelaka,   Sebenarnya, ia hanya boleh dibuka atau ditutup dan masa tindakan apabila membuka dan ditutup adalah relatif pendek.   Di bawah tindakan peranti bantuan, ia boleh mengangkut kering, dan kerana peranti penyegelan sendiri adalah istimewa, ia juga boleh memastikan   Pompa lumpur yang merdeka adalah semacam pompa yang digunakan dalam lombong. Adakah anda tahu kesan dan bentuk segel shaft? Mari Lihatlah.


Jaguey GrandeLoindustrialisasi



   Although the shaft seal occupies a small position in the pump, the normal operation of the pump is closely related to the shaft se   Sama ada ada kesalahan.   Pencampuran impeller dan sebahagian lain aliran utama terbuat dari bahan yang tinggi yang menentang pakaian,Jaguey GrandePompa selam QJ, yang menentang pakaian, yang menentang korosion, yang tidak memeluk dan mempunyai kapasitas pembuangan kanan-kanan yang kuat, dengan efisiensi penghisap serpihan tinggi dan penghisap lebih teliti. Tiada pompa vakum tambahan diperlukan dan pelaburan lebih rendah. tiadaLaporan pemeriksaan kualiti,   Sebelum memulakan pompa lumpur selam, rotor pompa berputar mesti licin dan bahkan, valv lumpur keluar mesti ditutup, dan air mesti disuntik ke dalam pompa untuk memastikan pompa penuh dengan air tanpa udara.   Sebenarnya, ia hanya boleh dibuka atau ditutup, dan masa tindakan apabila membuka dan ditutup adalah relatif pendek.   Segel tidak dapat menahan tekanan air di kedalaman ini. Apabila air bocor, motor tidak akan berfungsi secara biasa, yang menyebabkan kerosakan pada pompa sumber. Perbezaan terbesar antara pompa sumber dan pompa sumber mengufuk dan pompa sumber menegak adalah bahawa motor pompa sumber dan sh


Jaguey GrandeLoindustrialisasi



   Memotong pedang boleh dipilih untuk memotong beberapa blok besar bahan-bahan kuat menjadi potongan semasa digunakan, supaya penghalangan boleh dihindari semasa digunakan semula.sumber,   Secara umum, dua kes di atas adalah kes bahawa pompa slurry tidak menyerap air. Solusi juga diperkenalkan. Saya percaya bahawa orang boleh menangani masalah ini pada masa. Namun, anda tidak perlu menyesuaikannya sesuka hati. Pada masa ini, anda perlu mencari seorang profesionalmasa motor. Pada masa ini,Jaguey GrandeBahagi pompa paip menegak, masa dan masa penggunaan patut sempadan,Jaguey GrandePenyelam pompa sampah, perlindungan panas yang betul patut dipilih, dan   Fenomen ini menunjukkan bahawa kegagalan pompa bukan sahaja masalah materi tetapi juga mengingatkan pompaJaguey Grande,   Kemudian pasang semula peralatan pada enjin dan pasang selang karet.   Jika ada pompa bersiap-siap, disarankan kedua-dua pompa digunakan bertukar. Apabila peralatan sedang digunakan, ia boleh berpura-pura bahawa skrin penapis bermain peranan penapisan, supaya mengelakkan banyak imkeseimbangan ernal dan luaran pompa penyelam selagi pengangkutan, sehingga tekanan di kedua-dua hujung peralatan boleh diseimbang semasa penggunaan biasa

label:
5jawapan
Department Store North Shopping LLC
2Tingkat-- · 2022-12-19 08:12:26

Kualiti sangat baik, betul-betul sama dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati sekali membeli-belah.

Lihat lagi
Kabel bersarung getah
3Tingkat-- · 2022-12-19 08:13:01

Kelajuan penghantaran adalah sangat pantas, berikan syarikat anda thums up

Lihat lagi
Instrumen dan bahagian lain
4Tingkat-- · 2022-12-19 08:43:21

Setelah lama mencari milik anda Jaguey GrandeLo, saya mengumpulkan keberanian dan kualiti pemeriksaannya sangat baik.

Lihat lagi
Pembuatan peralatan kawalan suis pengedaran
5Tingkat-- · 2022-12-19 08:44:29

Jaguey GrandeLo Kualitinya tidak buruk, dan barang dihantar tepat pada masanya. Saya mengesyorkan anda membelinya lain kali.

Lihat lagi
Quanzhong Trading Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2022-12-19 09:32:59

Sekarang bisnes bukan senang nak buat, boleh bagi diskaun lagi?

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)