halaman rumah

DelgadoSyarikat pemasangan penyimpanan sejukSkop aplikasi bagi piawai bahan

2022-12-07 06:28:44lepaskan

Polyurethan dengan perlahan api yang baik dan keterlaluan api adalah jenis bahan yang membakar dan memadam diri selepas menambahkan penerlaluan api. Dalam kes api, ia boleh dikarbonisasi, tidak seperti pembakaran aliran dan flashover seperti papan ekstrus, yang dapat mengelakkan penyebaran api secara efektif. Secara khususnya, ia boleh ditutup sebagai keseluruhan selepas perawatan sistemik penghalang api untuk membentuk produk yang tidak terbakar.Perkaraan untuk masa penyimpanan sejuk peranti: penyimpanan sejuk sistem pendinginan menggunakan ammonia sebagai pendingin akan disokong di tempat dengan densiti populasi rendah sekitar.Delgado,Fungsi pendingin adalah & amp; amp; ldquo_; & amp; storan suhu rendah amp; rdquo_; Perkenalan & amp; amp; ldquo_; Jenis loop & amp; amp; ldquo_; Logistik rantai sejuk & amp; amp; rdquo_;Produk yang disimpan dalam projek penyimpanan sejuk perubatan mesti dikendalikan dengan kod warna, supaya mengelakkan masalah ralat pembelian. Dalam proses pengendalian, juga perlu mengikut arahan yang ketat.Tekeli,Berbagai bahan pembangunan, seperti sijil bahan, laporan ujian dan rekod penerimaan tahap, akan dilakukan secara bersamaan dengan pembangunan projek, dengan hati-hati, tepat waktu, tepat dan meliputi keseluruhan proses pembangunan dan pembangunan, dan secara aktif bekerja sama dengan pemilik dalam perubahan rancangan dan negosiasi teknik.Semasa pemasangan plat gudang atas jangkauan panjang, jika sinar besi sokongan telah dipasang dalam gudang, plat gudang atas dan sinar besi sokongan akan dipasang dengan garis tarik semasa pemasangan setiap plat gudang, dan setiap plat gudang atas akan dipasang dalam dua baris; Jika jenis titik angkat diterima, pemasangan dan pembangunan bentangan angkat akan diselesaikan sebelum pemasangan dan pembangunan plat silo at as, supaya memastikan setiap titik angkat boleh dipasang pada masa yang sama semasa pemasangan plat silo atas; Titik angkat akan memastikan sekurang-kurangnya ada dua titik sepanjang arah lebar setiap plat gudang.Perhatian untuk membeli dan penghantaran bila menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan, kelajuan mesti dijamin secara ketat semasa membeli dan penghantaran produk. Jika suhu penyimpanan sejuk perubatan sekitar darjah, masa pembukaan mesti ketat dalam minit. Jika suhu penyimpanan sejuk perubatan adalah kiri dan kanan darjah, ketat dalam beberapa minit.


DelgadoSyarikat pemasangan penyimpanan sejukSkop aplikasi bagi piawai bahan



Pemampatan pendingin biasanya digunakan, yang sebahagian besar terdiri dari pemampatan, kondensator, valv throttle dan paip penipu. Menurut cara peranti paip penipu, ia akan secara langsung menyerap panas di gudang dan sejuk.Penyimpanan udara berkundisi adalah relatif cepat. Ia biasanya mencapai suhu yang diperlukan, beberapa minit lebih cepat dan satu jam lebih lambat. Sudah tentu, mengikut suhu persekitaran, jumlah inventori dan suhu dalam musim sejuk dan musim panas, pendinginan juga dibahagi menjadi pendinginan udara, pendinginan air, pendinginan langsung dan pendinginan sederhana. pendinginan berbeza adalah cepat dan perlahan, Bahagian pasar sekitar %.Penyimpanan sejuk adalah kebakaran,DelgadoHarga penyimpanan sejuk menyimpan segar,DelgadoPenyimpanan sejuk perubatan, penghalang api dan perlawanan tinggi. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk,DelgadoPenjagaan benih penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan dan produk khas lain, tanda lama keuntungan harga dan kualiti yang dijamin. Polyurethane adalah bahan penghalang api yang memadamkan diri selepas menambah penyimpanan api. Titik lembut boleh mencapai lebih dari darjah Celsius dan hanya akan hancur pada suhu yang lebih tinggi: tambahan, abu yang terbentuk di permukaan poliuretan akan berada dalam putih, dan lapisan abu ini membantu untuk mengisolasi putih di bawah. Ia boleh mencegah penyebaran api secara efektif. Selain itu, poliuretan tidak akan menghasilkan gas yang berbahaya pada suhu tinggi.Pelanggan pertama,Biasanya perhatikan keadaan operasi pemampat jantung peralatan penyimpanan sejuk dan suhu exhaust. Semasa operasi perubahan musim, perhatikan keadaan operasi sistem dan menyesuaikan bekalan cair dan suhu kondensasi sistem pada masa.Pintu penyimpanan sejuk kombinasi tidak ditutup dengan ketat. Sila tetapkan jarak antara tali pintu dan kunci pintu dan tubuh penyimpanan.Dalam persekitaran suhu rendah, terutama dalam siklus pendinginan dan meluap periodik, struktur bangunan juga rentan. Oleh itu bahan bangunan penyimpanan sejuk dan struktur setiap bahagian penyimpanan sejuk sepatutnya mempunyai kekebalan beku yang cukup.


DelgadoSyarikat pemasangan penyimpanan sejukSkop aplikasi bagi piawai bahan



Papan pendinginan poliuretan menggunakan poliuretan cahaya sebagai bahan dalaman papan pendinginan. Keuntungan poliuretan adalah pengisihan panas yang sangat baik. Luar simpanan sejuk terdiri dari piring baja SII, kerana perbezaan suhu di dalam dan di luar papan adalah besar PVC warna dan piring baja tidak bersih. Keuntungannya ialah ia boleh mencegah pendinginan, dan suhu akan berpecah, yang membuat pendinginan lebih menghemat tenaga dan meningkatkan efisiensi kerja pendinginan.Berapa harganya?,Untuk memastikan keselamatan pembangunan dan operasi penyimpanan sejuk, jangkauan antara papan penyimpanan atas menyokong (titik angkat) mesti sesuai dengan persediaan berikut: papan penyimpanan atas polistyren (tebal mm) mempunyai jangkauan yang sangat besar M, dan papan penyimpanan atas poliuretan (tebal mm) mempunyai jangkauan m.Pengukur tekanan tinggi akan dipasang pada pembukaan valv tangki cair.Ciri-ciri fizik papan pengisihan poliuretan adalah relatif baik, dan perkhidmatan. Ia telah lama dipilih dalam pemasangan penyimpanan sejuk, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah dan penyimpanan sejuk perubatan. Ia meningkatkan prestasi keseluruhan papan pengisihan poliuretan dan membolehkan papan pengisihan poliuretan bekerja untuk masa yang lama, Papan pengisihan poliuretan telah juga menjadi salah satu bahan dinding luar utama.Delgado,Ini adalah beberapa bahan penyimpanan sejuk yang biasa. penggunaan bahan-bahan ini telah meningkatkan jauh pengisihan panas dan prestasi pendinginan penyimpanan sejuk, yang membuat item yang disimpan orang lebih selesa dan dipercayai. Dengan pembangunan terus menerus teknologi bahan, berbagai bahan penyimpanan sejuk hari ini muncul tanpa henti, dan penyimpanan sejuk berbeza antara satu sama lain.Perhatikan penyimpanan tenaga sistem pencahayaan: pencahayaan penyimpanan sejuk patut dianggap secara keseluruhan mengikut kawasan, tinggi dan suhu gudang penyimpanan sejuk berdasarkan keselamatan, sains dan racionaliti dari perspektif penyimpanan tenaga dan perlindungan persekitaran. Pencahayaan di gudang sejuk berkonsentrasi di kawasan kerja.Semasa pemasangan, piring akan dikendalikan dengan hati-hati. Operasi keras dilarang. Burrs akan dibuang pada pembukaan potongan untuk mencegah goresan permukaan piring dan pekerja.

label:
4jawapan
Leijie Steel Pipe Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2022-12-07 07:20:30

DelgadoSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk Sangat bagus, tetapi syarikat logistik lebih perlahan, tetapi produknya sangat bagus, o(∩_∩)o...

Lihat lagi
Hengding Trading Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2022-12-07 08:12:00

Sokong satu sama lain! Sampai jumpa DelgadoSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk, kami sedang bersedia untuk membuat pesanan dan berharap dapat menghantar tepat pada masanya.

Lihat lagi
Kejuruteraan anti-karat dan penebat haba
4Tingkat-- · 2022-12-07 13:37:11

DelgadoSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk Sangat berpuas hati, kualiti bagus.

Lihat lagi

saya betul-betul minta maaf.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)