halaman rumah

KingstonPengubah utama kilang kuasaApa yang perlu diberi perhatian semasa operasi

2022-12-06 21:28:44lepaskan

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:Kingston,Penukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.Boca Suno,Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis keringKawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.


KingstonPengubah utama kilang kuasaApa yang perlu diberi perhatian semasa operasi



Sebelum tiada kesan muatan ditutup, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.Ia dipahami bahawa di China, pengubah telah mengalami keseluruhan proses menggantikan banyak produk seri seperti sss. As early as the middle and late s S Series lossless distribution transformers were selected in China to replace the high energy consumption transformers of jb- and jb - Specifications operating in the power network at that time. Sejak abad ke-, grid tenaga bandar telah diubah di seluruh negara, dan pengubah distribusi S telah digunakan untuk menggantikan S Series. Pada tahun-tahun terakhir, komoditi S dan S dipilih secara perlahan-lahan dalam kuantiti besar dalam perubahan rangkaian kuasa bandar dan pedesaan di China, dan kerugian muatan penuh mereka adalah % - % kurang daripada yang perubahan S.Solusi bunyi pengubah jenis keringreform,Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.Solusi bunyi pengubah jenis keringkV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.


KingstonPengubah utama kilang kuasaApa yang perlu diberi perhatian semasa operasi



Penyebar bunyi pengubah jenis keringbiaya produksi,KingstonPengubah jenis kering 1250kva,Sebelum impuls tiada muatan ditutup penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.Penukar jenis kering, peralatan elektrik statik,KingstonPengubah penyesuaian distribusi, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.Kingston,Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong,KingstonFungsi pengubah utama dalam kilang kuasa, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paipKebocoran minyak dari radiator paip panas

label:
6jawapan
Hongcheng Stone Computer Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2022-12-06 21:45:28

Hebat KingstonPengubah utama kilang kuasa, perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih.

Lihat lagi
Fumanjia Wanhe Trading Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2022-12-06 21:49:55

Kelajuan penghantaran adalah sangat pantas, berikan syarikat anda thums up

Lihat lagi
Chengtuo Trading Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2022-12-06 22:15:16

KingstonPengubah utama kilang kuasa Sangat menjimatkan kos! Ia berbaloi untuk dibeli seperti semua orang! berbaloi untuk dimiliki!

Lihat lagi
Penyelenggaraan lori sederhana dan besar
5Tingkat-- · 2022-12-06 22:23:55

Saya sangat suka, saya sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan dalam KingstonPengubah utama kilang kuasa, saya sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, dan perkhidmatan syarikat logistik Sikapnya sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati dengan membeli-belah.

Lihat lagi
plat besi
6Tingkat-- · 2022-12-06 22:24:50

Setelah lama mencari milik anda KingstonPengubah utama kilang kuasa, saya mengumpulkan keberanian dan kualiti pemeriksaannya sangat baik.

Lihat lagi
Pembangunan teknologi tinggi pertanian
7Tingkat-- · 2022-12-06 22:25:44

Saya cukup berpuas hati, dan kualiti dan mutu kerja lebih teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)