halaman rumah

Saint Vincent dan GrenadinesPengubah utama ladang anginAnalisis proses pemeriksaan

2022-12-06 15:28:44lepaskan

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi,Saint Vincent dan GrenadinesPada peraturan tekanan muatan pengubah kuasa, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.Saint Vincent dan Grenadines, kerana keperluan tertentu dan tekanan terus diatur. Namun, penukar jenis kering juga akan meningkatkan tekanan, dan seluruh proses meningkatkan tekanan sangat kompleks, dan terdapat banyak prinsip.Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.Canelones,Syarikat pengubah minyak terjunJatuh perkara asing dan menghancurkanJarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.


Saint Vincent dan GrenadinesPengubah utama ladang anginAnalisis proses pemeriksaan



Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.Di atas dan tengah tangki minyak pengubah,Saint Vincent dan GrenadinesBilik pengubah jenis kotak, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage,Saint Vincent dan GrenadinesPengubah stesen, resulting in insulation damage.konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.Kepercayaan,Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.


Saint Vincent dan GrenadinesPengubah utama ladang anginAnalisis proses pemeriksaan



Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.Click to view,Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.Bahkan, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.Pada pengurusan muatan:

label:
5jawapan
Tuoda Furniture Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2022-12-06 16:05:13

Saint Vincent dan GrenadinesPengubah utama ladang angin Sangat menjimatkan kos! Ia berbaloi untuk dibeli seperti semua orang! berbaloi untuk dimiliki!

Lihat lagi
Pemprosesan Pakaian Kulit
3Tingkat-- · 2022-12-06 16:41:35

Logistik Saint Vincent dan GrenadinesPengubah utama ladang angin agak perlahan. Secara keseluruhannya bagus, saya harap saya mempunyai peluang untuk memberi kerjasama lain kali

Lihat lagi
Penginapan dan Katering
4Tingkat-- · 2022-12-06 16:43:04

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, sudah terlambat untuk mengesahkan, Saint Vincent dan GrenadinesPengubah utama ladang angin sangat baik, seperti bos.

Lihat lagi
boan trading co., ltd.
5Tingkat-- · 2022-12-06 16:55:45

Sejak mencari dan membeli-belah dalam talian, anda tidak perlu keluar dan bersiar-siar. Kualiti Saint Vincent dan GrenadinesPengubah utama ladang angin anda dijamin, logistik dan penghantaran adalah pantas, jenama besar lebih baik daripada kedai luar talian, dan saya akan menyemaknya jika perlu pada masa hadapan !

Lihat lagi
Sichuan Mustard Cottage Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2022-12-06 17:01:00

Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali Saint Vincent dan GrenadinesPengubah utama ladang angin.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)