halaman rumah

Santa AnaPemasangan pembuat storan sejuk kecilApa sifat produksi

2022-12-05 00:28:43lepaskan

Santa AnaLangkah untuk memasang storan sejuk,

- tindakan pencegahan bagi plat menegak penyimpanan sejuk: paparan plat menegakFeatures of quick freezing warehouse: the quick freezing technology is advanced, the frost free quick freezing method is adopted, the famous brand compressor and refrigeration accessories are configured, and the automatic freeze is adopted. The method can only be used by microcomputer. Sistem pendinginan mengadopsi pendingin hijau, yang milik teknologi pendinginan internasional yang maju pada abad ke-.Santa Ana,Penyimpanan udara berkundisi adalah relatif cepat. Ia biasanya mencapai suhu yang diperlukan, beberapa minit lebih cepat dan satu jam lebih lambat. Sudah tentu, mengikut suhu persekitaran, jumlah inventori dan suhu dalam musim sejuk dan musim panas pendinginan juga dibahagi menjadi pendinginan udara, pendinginan air, pendinginan langsung dan pendinginan sederhana. pendinginan berbeza adalah cepat dan perlahan, tetapi kebanyakan pendinginan kecil adalah pendinginan udara, Bahagian pasar sekitar %.. Kekalkan penyimpanan sejuk makanan. Dalam kedudukan yang sesuai untuk beroperasi diluar pintu bilik sejuk, tukar utama untuk memotong bekalan kuasa kompressor sejuk akan ditetapkan. tukar ini akan mampu menghentikan operasi kompressor sejuk, dan tanda-tanda berkaitan akan ditetapkan. Jika panel mekanik ditetapkan di bilik utama, tukar butang akan ditambah di sebelah setiap pemampat sejuk.San Jose Pinula,Konfigurasi peralatan adalah masuk akal dan kehidupan perkhidmatan gudang beku cepat adalah panjang. Konfigurasi peralatan yang masuk akal gudang beku cepat boleh memperpanjang masa perkhidmatan gudang beku cepat. Sesetengah pemampat mudah untuk rosak apabila ia bekerja pada muatan penuh untuk masa yang lama, jadi kita cuba menggunakan unit selari skru. Keuntungan besar unit ini adalah ia boleh menyalakan semua peralatan, sama seperti shift di tempat kerja, sehingga kompressor boleh bekerja dan berehat bertukar.Selepas disimpan dalam projek penyimpanan sejuk perubatan, produk perubatan ventilasi juga boleh mengeluarkan beberapa bau. Apabila bau ini disimpan dalam kuantiti tertentu, ia juga akan mempunyai kesan tertentu pada produk lain. Oleh itu, kita mesti melaksanakan ventilasi biasa dalam proses penggunaan sehari- hari, supaya mengurangkan masa penyimpanan produk. Jika projek penyimpanan sejuk perubatan menggunakan pendinginan tabung baris, imej beku mungkin muncul selepas penggunaan selama beberapa masa. Jika kita tidak melumpuhkan masa, saya harap anda mesti memperhatikan penghapusan.Penyimpanan sejuk automatik tiga dimensi mengadopsi komputer, yang boleh menyelesaikan muatan, memuat dan tumpukan dalam penyimpanan, kawalan suhu penyimpanan dan operasi peralatan pendinginan.


Santa AnaPemasangan pembuat storan sejuk kecilApa sifat produksi



Perhubungan punggung antara plat gudang atas dan hujung plat gudang atas akan dirawat untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk. Selepas semua plat gudang atas dipasang, kongsi punggung akan dipenuhi dengan bahan putih, dan plat baja warna lebar mm akan ditutup di kongsi punggung dengan menarik riveting.Pertahanan peralatan elektrik dalam jualan besar peralatan gudang baru sebenarnya beroperasi oleh penywelder atau staf yang memahami pengetahuan penggunaan kuasa. Sumber kuasa tukar mesti terputus semasa penyediaan.Jika terdapat lebih banyak udara atau minyak bekas sejuk dalam penapis,Santa AnaMana pemasangan penyimpanan sejuk menjual, kesan pemindahan panas akan dikurangkan: sekali lagi minyak bekas sejuk dipasang ke permukaan dalaman tabung pemindahan panas penapis, jika terdapat lebih banyak udara dalam tabung pemindahan panas kawasan pertukaran panas penapis akan dikurangkan, efisiensi pemindahan panas akan dikurangkan secara signifikan, dan kadar turun suhu gudang akan memperlambat.Kepercayaan,Santa AnaHarga penyimpanan sejuk kumpulan,Selepas storan sejuk di sudut dipasang, storan sejuk berikutnya boleh dipasang sepanjang arah sudut. Adop pemasangan yang sama bagi penyimpanan sejuk Zhang untuk memasang papan pengisihan panas penyimpanan. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, teknologi lanjut, ujian ketat, harga yang lebih cenderung dan lebih keutamaan. Selamat datang untuk berkonsultasi. Perhatikan kesempatan dan keseluruhannya.Sebagai cair sejuk, membuat ia menghisap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik untuk menyerap panas dalam penyimpanan, untuk mencapai tujuan sejuk.The quick-frozen warehouse is easy to load and unload. All the plates and walls of the quick-frozen warehouse are produced by molds. You can choose tens of millions of products. Professional cold storage installation, installation of cold storage, cold storage construction fruit preservation cold storage, medical cold storage and transaction safety are guaranteed. Through internal concave convex groove connection, loading, unloading and handling are convenient. The installation period is short. Small and medium-sized cold storage can be delivered in - days, Tubuh perpustakaan boleh digabung, dipisahkan atau ditambah atau dikurangi mengikut keperluan pengguna.


Santa AnaPemasangan pembuat storan sejuk kecilApa sifat produksi



Bagaimana menyimpan pemampat pendinginan dalam storan sejuk untuk memperpanjang hidupnya perkhidmatan dan mengurangkan kejadian ralat dalam proses penggunaan. Pemampat pendinginan dalam storan sejuk memerlukan penyimpanan biasa. Di sini kita memperkenalkan penyimpanan pemampat dalam storan sejuk.Jabatan Kewangan,Membina rangkaian komputer yang sempurna, membuat distribusi rantai bekalan sejuk saintifik, dan mencapai jejak keselamatan makanan. Di Uni Eropah, Amerika Syarikat dan Jepun, semua ahli rantai bekalan makanan mempunyai tanggungjawab undang-undang untuk melaksanakan pengesan.Suhu exhaust gudang penyimpanan segar secara langsung proporsional dengan nisbah pemampatan dan suhu suhu. Jika suhu suhu super panas suhu gudang penyimpanan segar tinggi dan nisbah pemampatan besar, suhu exhaust juga tinggi. Jika tekanan suhu dan suhu tetap tidak berubah, apabila tekanan exhaust meningkat, suhu exhaust juga meningkat. - Pemasangan plat menegak penyimpanan sejuk: pilih sudut dahulu mengikut syarat laman dan lokakannya (iaitu kunci plat menegak dan lantai) untuk melangkah ke kedua- dua sisi pada sudut in i. Hanya kunci plat menegak dan plat menegak, dan lokakannya apabila i a bertemu sudut menegak. Letakkan plat cantik di tempat yang kelihatan. Apabila dipasang di sisi pembakar, buat paip pembuangan dahulu, dan buat U- bengkok dan silica gel diluar penyimpanan.Santa Ana, yang membuat item yang disimpan orang lebih selesa dan dipercayai. Dengan pembangunan terus menerus teknologi bahan, berbagai bahan penyimpanan sejuk hari ini muncul tanpa henti, dan penyimpanan sejuk berbeza antara satu sama lain.Semasa pemasangan gudang polistiren, Ralat Perpendikulariti plat dinding akan diperbaiki semasa plat gudang atas dipasang. Panjang plat gudang atas mesti mm lebih pendek daripada permukaan plat dinding. Selepas pemasangan plat gudang atas, ruang mm mesti ditandai dengan bahan putih untuk memastikan prestasi penyegelan tubuh gudang.Proses teknikal pemprosesan makanan berbeza untuk pembangunan penyimpanan sejuk digabungkan dengan perancangan bandar setempat. Pembangunan penyimpanan sejuk adalah keperluan desain dan pembangunan penyimpanan sejuk, yang tidak hanya mengelakkan pencemaran salib antara makanan tetapi juga memastikan fasilitas pengangkutannya: dalam skop pembangunan, bentangan keseluruhan yang masuk akal, menyimpan tanah dan mengurangi kos.

label:
5jawapan
penapis
2Tingkat-- · 2022-12-05 07:41:25

Saya telah membeli-belah dalam talian Santa AnaPemasangan pembuat storan sejuk kecil selama bertahun-tahun, ini adalah kali pertama saya mengambil serius perkara ini. Saya sangat berpuas hati dengan kualiti dan mutu produk.

Lihat lagi
Sistem penggera
3Tingkat-- · 2022-12-05 08:33:09

Santa AnaPemasangan pembuat storan sejuk kecil Sangat berpuas hati, kualiti bagus.

Lihat lagi
Runbo Trading Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2022-12-05 09:07:47

Saya tidak sangka membeli-belah dalam talian begitu menarik. Di bawah bimbingan penjual, akhirnya saya belajar dalam talian Santa AnaPemasangan pembuat storan sejuk kecil, terima kasih!

Lihat lagi
Aksesori Lif
5Tingkat-- · 2022-12-05 09:21:14

Bolehkah anda memberi saya Santa AnaPemasangan pembuat storan sejuk kecil spesifikasi terperinci?

Lihat lagi
Cecair brek
6Tingkat-- · 2022-12-05 09:24:48

Santa AnaPemasangan pembuat storan sejuk kecil Beritahu saya harga, adakah terdapat harga terperinci untuk parameter tersebut?

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)