halaman rumah

Fushe-KrujePengubah bekalanKesan perlindungan yang baik

2022-12-03 02:13:14lepaskan

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasaFushe-Kruje,Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis keringJarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.Capelle aan den IJssel,kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik,Fushe-KrujeModel kemampuan pengubah tenggelam minyak,Fushe-KrujeProses produksi pengubah tenggelam minyak, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan,Fushe-KrujePengubah jenis kering 630kVA, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.


Fushe-KrujePengubah bekalanKesan perlindungan yang baik



Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.Konsultasi terakhir,Syarikat pengubah minyak terjunBunyi pengubah jenis kering berasal dariPengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:


Fushe-KrujePengubah bekalanKesan perlindungan yang baik



Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?Rakomendasi dan konsultasi,Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi) terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.Fushe-Kruje,Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang dan D (atau D) adalah kawat segitiga.Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks

label:
6jawapan
Pembinaan kejuruteraan kuasa
2Tingkat-- · 2022-12-03 09:28:15

Selepas menerima barang, saya merasakan kualiti Fushe-KrujePengubah bekalan masih agak baik, konsisten dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, kelajuan penghantaran agak cepat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, dan kelajuan penghantaran adalah sangat cepat Secara umumnya, ini Ini adalah belanja yang sangat memuaskan, terima kasih kepada penjual.

Lihat lagi
Xinxin Bailin Trading Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2022-12-03 10:07:14

Fushe-KrujePengubah bekalan Sangat bagus, tetapi syarikat logistik lebih perlahan, tetapi produknya sangat bagus, o(∩_∩)o...

Lihat lagi
Benda Construction Engineering Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2022-12-03 10:47:05

Biar saya bercakap tentang kualiti barang dahulu: Fushe-KrujePengubah bekalan Secara keseluruhannya bagus, dan pembungkusannya ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka. Ulasan terakhir ekspres: penghantaran adalah pantas. Yang lain adalah berterima kasih kepada kedai untuk diskaun, lagipun, produk yang murah dan bagus adalah lebih nyata. Saya berharap kedai akan memberikan lebih banyak diskaun dan memberitahu pelanggan lama dalam masa untuk mempromosikan pembelian semula. Saya doakan perniagaan berjaya.

Lihat lagi
Longhai New Business Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2022-12-03 10:50:18

Setiap kali saya menerima barang itu sangat menyenangkan, tetapi sepanjang saya berfikir untuk menilainya, kepala saya besar. Nasib baik, rakan sejagat mengesyorkan rumah anda Fushe-KrujePengubah bekalan, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

Lihat lagi

Pembeli yang sangat baik. Terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukainya Fushe-KrujePengubah bekalan. Datang lagi lain kali

Lihat lagi
Avenue Packaging Materials Co., Ltd.
7Tingkat-- · 2022-12-03 11:10:03

Dalam jangkaan, saya akhirnya menunggu kekasih saya Fushe-KrujePengubah bekalan, saya doakan bos perniagaan dan kekayaan yang makmur!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)