halaman rumah

CorovodeKabinet distribusi terintegrasi pengubah distribusiApakah kriteria pemilihan

2022-12-01 02:19:33lepaskan

Pembuat pengubah kuasaMod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.Corovode,Kehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan,CorovodePengubah distribusi minyak tenggelam 10kV, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, melepaskan tenaga dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).Puerto Tejada,Jatuh perkara asing dan menghancurkanProses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, Kementerian Kewangan, Kementerian industri dan teknologi maklumat dan Komisi Pembangunan Negara dan Reform bersama-sama mempromosikan peraturan terperinci untuk pelaksanaan pengubah distribusi penyimpanan tenaga produk penyimpanan tenaga yang bermanfaat bagi projek rakyat sejak , menyediakan subvenci - yuan / KVA untuk pengubah penyimpanan tenaga.Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.Perbaikan kualitiKawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.Dry type transformer factoryIsolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah,CorovodeBagaimana untuk memilih pengubah kuasa, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.


CorovodeKabinet distribusi terintegrasi pengubah distribusiApakah kriteria pemilihan



Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis keringRakomendasi dan konsultasi,CorovodePengubah yang ditenggelamkan minyak besar,Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasaPeranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.Corovode,Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.Jatuh perkara asing dan menghancurkanPenukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

label:
6jawapan
Sistem pemantauan dan pengurusan berpusat jauh
2Tingkat-- · 2022-12-01 09:23:18

Syarikat anda CorovodeKabinet distribusi terintegrasi pengubah distribusi mempunyai sikap perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih, dan menyukai anda.

Lihat lagi
Qianlong Vehicle Industry Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2022-12-01 09:43:55

CorovodeKabinet distribusi terintegrasi pengubah distribusi Sedap, harga pun sesuai, kawan-kawan pun cakap sedap, berbaloi.

Lihat lagi
Syarikat Perkhidmatan Teknologi Budaya Wuhuan
4Tingkat-- · 2022-12-01 09:57:05

Hebat CorovodeKabinet distribusi terintegrasi pengubah distribusi, perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih.

Lihat lagi

Selepas bertahun-tahun membeli-belah dalam talian, ini adalah kali pertama saya mengambil serius perkara ini. Saya memegang telefon saya dan merenung skrin dengan rasa cemas, dan saya tidak berani memulakan. Untuk menulis penilaian notari CorovodeKabinet distribusi terintegrasi pengubah distribusi, hantar empat aksara, kualiti tinggi dan harga rendah. Ini adalah belanja dalam talian saya yang gembira, terima kasih!

Lihat lagi

CorovodeKabinet distribusi terintegrasi pengubah distribusi Sangat berpuas hati, kualiti bagus.

Lihat lagi
Guangye Xinjin Food Co., Ltd.
7Tingkat-- · 2022-12-01 11:19:02

Penjual yang baik, walaupun orang baru, banyak CorovodeKabinet distribusi terintegrasi pengubah distribusi tidak faham. Nasib baik, penjual mempunyai bimbingan pesakit di hujung komputer yang lain, dan saya mempunyai rasa pencapaian, dan akhirnya mengetahui masalahnya yang saya tidak faham.^- ^Ketahui lebih lanjut pada masa hadapan!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)