halaman rumah

KararAdakah masalah untuk mengubah lantai kayuApa kesalahannya?

2024-07-27 13:10:36lepaskan

Perbezaan utama antara lantai WPC dan SPCng secara serentak dan kemudian dipadam pada suhu tinggi.Pada masa yang sama, ia mempunyai ciri-ciri kayu dan plastik untuk memastikan kekuatan dan kesukaran lantai.Pakai lapisan resisten: lapisan resisten bersinar PVC dengan tebal kira-kira . mm, tekstur bersinar, pegangan kuat, resisten memakai dan resisten goresan,Dan koeficien tahan memakai boleh mencapai - revolusi.[]Karar,Pilih piawai kandungan formaldehid terpecah.xinus mandshurica, kerana garis-garis mereka indah dan jelas, dan tekstur mereka sederhana.Kaedah meletakkan lantai kayu tidak terlalu sukar, tetapi ia diperlukan untuk mempunyai dasar kayu tertentu.Pertama,KararBerapa harganya untuk mengubah lantai,papan kayu akan diproses ke dalam panjang dan lebar yang ditetapkan dengan saiz bilik mengikut saiz bilik, dan lantai akan dibersihkan sebelum meletakkan.Bila meletakkan, lukis titik tengah dan garis menegak dan menegak bilik,Dan letak dari tengah ke empat sisi. glue dan sejumlah simen yang sesuai boleh digunakan untuk ikatan antara lath.Perhatikan bahwa glue mesti dikelilingi secara serentak untuk mengelak penghalangan plat.Konstantinovka,Perlindungan api, rating api B, kedua hanya batuTak perlu dikatakan, untuk masa yang lama, pasar pakaian berkulit dipenuhi oleh pakaian berkulit berkulit rendah gred yang tidak berkulit yang dihasilkan di Taiwan dan negara-negara luar negeri lain, memberikan pengguna mesej yang salah bahawa Chinakualiti s tidak sesuai dengan piawai.Sebenarnya, selepas pemeriksaan ini, lapisan permukaan yang melawan pakaian hanya .mm, yang dibuat dari PVC yang tidak diproses dan diulang semula.Ia tidak memenuhi piawai negara untuk bahan plastik berkulit sama sekali, jadi kehidupan perkhidmatannya pendek,KararJubin keramik atau lantai kayu?, tidak selesa untuk digunakan.Va


KararAdakah masalah untuk mengubah lantai kayuApa kesalahannya?



Bukti kemegahan, tiada deformasi dalam kes air, dan boleh digunakan di dapur, tandas, ruang bawah tanah, corak pegangan tangan, corak pasangan, corak cermin)Cipta kecerdasan,SPC dan WPC (inti tahan air) lantai kayu vinil boleh dipasang di mana-mana bilik atau ruang.Tidak perlu bimbang tentang perubahan suhu atau eksposisi basah.Kedua-dua lantai menyimpan kestabilan maksimum.Mereka boleh menolak semua jenis keadaan cuaca.Aras prestasi kedua-dua lantai adalah baik.kestabilanLapisan inti lantai kayu WPC lebih tebal daripada papan SPC lantai.WPC julat dari hingga mm, sementara papan SPC julat dari hingga mm.


KararAdakah masalah untuk mengubah lantai kayuApa kesalahannya?



Kacang cat lantai mudah untuk tua di bawah tindakan cahaya dan panas, lantai keras dan warna permukaan berubah, jadi ia biasanya dilantai di dalam dan di atas tanah di mana matahari tidak langsung.Suhu penyimpanan lebih baik [UNK] ~ [UNK].Untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan pakaian cat lantai dan menjaga jangka panjangKepercayaan,keindahan, persediaan dan persediaan sehari-hari juga sangat penting.Pertama, pastikan permukaan papan bersih dan bebas dari pasir dan debu pecahan di permukaan papan;mencegah pencemaranThe objects shall be removed in time.Perhatikan jangan bersihkan dengan aone, cikloheksanon, air alkalin berkoncentrasi dan penyelesaian organik lain untuk mencegah warna meleleh, meleleh, dan indah dan murah hati.Kuning lacker tanah hijauKarar tiada jejak dalam aplikasi sehari-hari kekuatan tinggi,Bukti kemegahan, tiada deformasi dalam kes air,KararLukisan kesan ruang tamu dinding latar belakang lantai kayu, dan boleh digunakan di dapur, tandas, ruang bawah tanah, dll.Kuning Lacquer hijau ( keping)Saya suka memilih kulit lantai lembut

label:
6jawapan
makanan istimewa
2Tingkat-- · 2024-07-27 13:36:29

Haha, KararAdakah masalah untuk mengubah lantai kayu diterima! Terlalu lambat untuk mengesahkan, maaf, bos sangat bergaya!

Lihat lagi
An Yunfa Manufacturing Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-07-27 14:03:05

Rakan sekerja saya sangat menyukainya. Lain kali datang lagi. Ia adalah produk asli yang jarang ditemui. KararAdakah masalah untuk mengubah lantai kayu Saya sangat berpuas hati dengannya. Bos mempunyai personaliti yang baik, awesome. Not bad. Kualiti pun bagus. Kelajuan juga pantas. Bagus betul!

Lihat lagi
Longding Decoration Engineering Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-07-27 14:06:35

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, pengesahan lambat, kualiti bagus, KararAdakah masalah untuk mengubah lantai kayu asli, berkualiti dan murah, haha.

Lihat lagi
Bahan Tambahan Pekat
5Tingkat-- · 2024-07-27 14:30:20

KararAdakah masalah untuk mengubah lantai kayu Sedap, harga pun sesuai, kawan-kawan pun cakap sedap, berbaloi.

Lihat lagi
Alat ganti dan teknologi
6Tingkat-- · 2024-07-27 14:43:18

Saya akhirnya menunggu sehingga saya membelinya KararAdakah masalah untuk mengubah lantai kayu. Mula-mula saya masih tertanya-tanya sama ada untuk membelinya. Saya suka sedikit. Saya agak takut membaca komen. Saya takut kualitinya tidak bagus. Ia bukan produk tulen. Ia agak berbeza daripada gambar. Namun, semuanya salah, barangnya bagus, asli, bosnya bagus, dan logistiknya bagus.

Lihat lagi
Jikang Property Service Co., Ltd.
7Tingkat-- · 2024-07-27 14:57:12

Sejak mencari dan membeli-belah dalam talian, anda tidak perlu keluar dan bersiar-siar. Kualiti KararAdakah masalah untuk mengubah lantai kayu anda dijamin, logistik dan penghantaran adalah pantas, jenama besar lebih baik daripada kedai luar talian, dan saya akan menyemaknya jika perlu pada masa hadapan !

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)