halaman rumah

Guan DanTuba tembagaPengantarabangsaan industri

2024-07-26 09:36:19lepaskan

Jangan menyimpan terlalu banyak produk lain, terutama bahan asid dan bahan alkali lain di dalam gudang untuk mencegah reaksi bersama.Secara umum, aylene oksigen digunakan sebagai sumber gas dan alat penyelesaian LPG digunakan untuk pemanasan. Api alat penywelding akan menghadapi kongsi dan kemudian terus panas seluruh kongsi. Ini akan menghindari pemanasan tempatan yang berlebihan.Guan Dan,betul-betul melemparkan bilet tembaga kosong selepas mencair tembaga elektrolitik, dan menggunakan kaedah berguling planet untuk menghasilkan tabung tembaga.Saya tak tahu. tidak tahu bagaimana untuk menyimpan tabung tembaga.Jinan, dan berada di sisi tertinggi sejarah. The steel mill said that at present, the iron ore inventory basically meets the production requirements. Mengingat pengurangan dan penghalangan produksi masa depan, kilang besi tidak bersedia untuk mengisi semula inventori.bahan-bahan mungkin terutama beroperasi dalam kejutan, tetapi dengan permintaan berkurang, tekanan bekalan dan permintaan menjadi terkenal, Namun, mengingat pengaruh penyimpanan musim sejuk dan faktor lain, masih mungkin bagi pedagang untuk menurunkan harga spot pada bulan November.dihancurkan.


Guan DanTuba tembagaPengantarabangsaan industri



Pada perdagangan pagi hari ini, harga bar tembaga rumahnya jatuh. Menurut data pengawasan Lange Steel Platform perniagaan awan, harga rata-rata * mm garis berguling panas di bandar-bandar utama di China adalah , turun yuan dari semalam. Harga masa depanode mula mencair, alihkan teka-teki api ke belakang dan ke hadapan sehingga tentera mengalir ke dalam ruang antara dua tabung. Buang api, biarkan tentera menghubungi titik penyelamatan, dan kemudian membuangnya selepas beberapa saat. Jika ia dicurigai atau ditemui bahawa masih ada ruang antara dua paip. Ia boleh dipanas lagi untuk membuat tombol api bergerak terus-menerus pada dua titik. Jumlah tentera kecil boleh ditambah.pelaksanaan had produksi dalam & ' +& ' Musim pemanasan bandar selepas November oleh syarikat besi, permintaan untuk minyak besi di masa depan mungkin akan terus berkurang. Penapis minyak besi dari kilang besi adalah relatif tinggi, dan kehendak untuk menambahkan semula inventori tidak kuat. Dalam terma bekalan, kuartal keempat adalah umumnya tempoh puncak untuk penghantaran minyak yang diimport. Walaupun produksi tambang rumah telah dikurangkan kerana enKeadaan pemasanganMengingat perbezaan harga keseluruhan semasa, harga bar tembaga setempat terus meningkat pada tahap tinggi hari ini, sementara kawasan di luar China Timur tidak menunjukkan perkembangan yang jelas,Guan DanBaris tembaga, dan harga setempat masih mempunyai keuntungan perbezaan harga dengan kawasan China Timur Laut dan Tengah. Tekanan inventori tempatan akan dikurangkan lebih lanjut disebabkan thTahun, turun ton dari tahap tinggi selepas Festival Musim semi, dan meningkat selama tiga minggu berturut-turut. Dalam terma kuantiti keseluruhan, perlu dikatakan untuk menjaga tahap relatif sederhana.Material. Tubu tembaga yang dihasilkan oleh tiga kaedah ini tidak hanya sangat baik dalam prestasi, jadi apa kaedah produksi untuk tabung tembaga?


Guan DanTuba tembagaPengantarabangsaan industri



Pasar bar tembaga menurun terus-menerus minggu ini, dengan menurun - yuan. Kerana inventori besi babi rendah, beberapa besi mPiawai inspeksi,rendah, tetapi pasaran masih dalam oversupply. Stok kilang besi dan stok spot berdua meningkat, jadi harga pasar telah jatuh dengan tajam. Kemudian, pasar masa depan rebounded dalam gelombang, dengan penurunan masa depan hitam, volum transaksi pasar menurun secara signifikan. Selain itu tekanan inventori tinggi, pedagang dihantar dengan harga rendah, dan tempatZinc yang menghisap segera berubah menjadi zinc di udara, membentuk asap putih, yang membawa kesulitan besar untuk operasi dan mempengaruhi kesehatan penywelder. Oleh itu, di tempat-tempat dimana paip tembaga dekoratif disewelded, ventilasi dan tindakan perlindungan lain perlu dikuasai. Keselamatan yang miskin dari brass akan cPenapis tembaga merah di kawasan kunci telah meningkatGuan Dan,Kekuatan tarikan suhu bilik lembaran merah berlian ialah ~ kgf/mm, panjangnya ialah ~%, dan Kekuatan Brinell (HB) ialah ~Dalam mempertimbangkan faktor di atas, semakin banyak kilang besi telah menghentikan produksi sejak Oktober, dan had produksi di Wu musim panas Tangshan telah lanjut. Selain itu, imp rasmiharga. Penggantian adalah terutama untuk menyimpan inventori yang ada,Guan DanPipa tanpa selai baja stainless steel 310s, dan tiada rancangan penggantian yang besar. Permintaan lemah, dan harga pasar bar tembaga Zhengzhou dijangka akan stabil dan menurun.


label:
3jawapan
lif
2Tingkat-- · 2024-07-26 09:45:12

Kerjasama dengan anda sangat baik, Guan DanTuba tembaga kualiti yang baik, datang ke syarikat kami lagi jika anda mempunyai masa.

Lihat lagi
Hengyang Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-07-26 10:02:20

Penjual yang baik, terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukai Guan DanTuba tembaga. Datang lagi lain kali!

Lihat lagi
tirai dinding
4Tingkat-- · 2024-07-26 10:12:15

Benar-benar penjual yang baik. Saya perlu mencari anda jika saya mempunyai permintaan Guan DanTuba tembaga ini pada masa hadapan!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)