halaman rumah

DabasLukisan pemasangan pengubah tenggelam minyakApa kategori

2024-07-26 00:43:09lepaskan

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.Dabas,Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.Nzega,Syarikat pengubah minyak terjunKebocoran minyak dari radiator paip panasAnalisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:


DabasLukisan pemasangan pengubah tenggelam minyakApa kategori



Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.Isolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemahBerjanjilah dan berjanjilah.,Sesetengah diikat dengan pita plastik dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.Selepas memegang bolt longgar, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.


DabasLukisan pemasangan pengubah tenggelam minyakApa kategori



Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;konsum,Pasukan pengubah kuasaPeralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, reli kenderaan, AC, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi 'buzzing and buzzing' dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan 'crackling' dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.Dabas,Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api,DabasPenukar jenis kering 2500kVA, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

label:
6jawapan
penjualan gas asli
2Tingkat-- · 2024-07-26 07:58:06

Saya cukup berpuas hati, dan kualiti dan mutu kerja lebih teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

Lihat lagi
Metastatic Network Technology Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-07-26 08:22:35

Anda DabasLukisan pemasangan pengubah tenggelam minyak bagus, adakah senang untuk membuat pesanan?

Lihat lagi
boan trading co., ltd.
4Tingkat-- · 2024-07-26 08:24:32

Saya tidak sangka membeli-belah dalam talian begitu menarik. Di bawah bimbingan penjual, akhirnya saya belajar dalam talian DabasLukisan pemasangan pengubah tenggelam minyak, terima kasih!

Lihat lagi
Kapeng Electric Technology Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-07-26 09:02:14

Sudah tentu, anda mendapat apa yang anda bayar, DabasLukisan pemasangan pengubah tenggelam minyak sangat bagus, kualitinya sangat baik, terima kasih!

Lihat lagi
kelengkapan bekalan air
6Tingkat-- · 2024-07-26 09:39:26

Penjual yang baik, DabasLukisan pemasangan pengubah tenggelam minyak barangnya sangat bagus. Kembali pada masa hadapan. Anda boleh membeli dengan yakin.

Lihat lagi
Pembinaan kejuruteraan komunikasi
7Tingkat-- · 2024-07-26 09:40:13

DabasLukisan pemasangan pengubah tenggelam minyak Tiba, ya, model baru ini memang standard, sangat bagus

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)