halaman rumah

XinjiangPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerCara penyelenggaraan dan penyimpanan selepas digunakan

2024-07-26 00:12:03lepaskan

XinjiangPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak,

The wear rate is fast, and due to factors such as processing, and adjustment of new machine components, the friction surface is rough, the mating surface area is small, and the surface pressure condition is uneven. Semasa operasi mesin, bahagian kongkav dan konveksi di permukaan bahagian-bahagian saling bergantung dan menggosok satu sama lain. Sampah logam yang jatuh dari proses menggosok, bertukar, bertindak sebagai abrasif dan terus berpartisipasi dalam pecahan, mempercepat lagi memakai permukaan pasangan bahagian-bahagian. Therefore, during the running-in period, it is easy to cause wear on components (especially the mating surface), with a fast wear rate. Pada titik ini, jika dimuatkan berlebihan, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan, lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.Xinjiang,Lif kargo mengangkat mempunyai prestasi keselamatan yang sangat tinggi. rantai tunggal mempunyai tenagan besar ton, dan ia pada dasarnya tidak akan pecah. walaupun ia pecah, ia tidak akan jatuh secara langsung seperti lif, kerana platform lift hidraulik listrik ini adalah peralatan hidraulik. terdapat minyak hidraulik dalam silinder minyak dan paip minyak, dan walaupun ada masalah, ia akan perlahan-lahan jatuh. terdapat proses bocor minyak, meninggalkan masa yang cukup untuk operasi untuk menyelesaikan masalah.Regarding the construction elevator with counterweight, check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope the crown wheel, and the counterweight steel wire rope bracketYambio,Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulanPermukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.Apa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?


XinjiangPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerCara penyelenggaraan dan penyimpanan selepas digunakan



Semak aras minyak kotak gerak dan gantikan minyak baru jika perluSambungan bekalan kuasa untuk operasi penangkapan produk mempengaruhi penggunaan biasa produk di masa depan. Oleh itu, dengan bantuan pegawai teknikal penghasil, perlu melakukan pengamatan eksperimental mengenai prestasi berbagai-bagai produk semasa operasi penangkapan untuk melihat jika keputusan yang dijangka boleh dicapai.Guna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khususRakomendasi dan konsultasi,Banyak kali, selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang, lantai, dan tempat lain, mungkin ada beberapa tindak balas dan masalah pada tahap awal. Di bawah, editor Yakali mengungkapkan beberapa masalah umum dengan lif kargo hidraulik dan menyediakan beberapa pernyataan bagaimana untuk menyelesaikan dan mencegah masalah ini.Check and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear, it is necessary to replace themPeribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.


XinjiangPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerCara penyelenggaraan dan penyimpanan selepas digunakan



I a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.kaedah rata-rata,Perhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears racks,XinjiangPlatform angkat gerak jenis garpu gunting, and guide rails. If adjusted more carefully rollers,XinjiangPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiri, it will be more beneficial for the service life of the elevator.Tinggi angkat besar: (jenis piawai) (model berikut boleh dibuat mengikut keperluan pelanggan)Tahap angkat mengadopsi bentangan bilik mesin yang diletakkan sebelah fleksibel, yang tidak memerlukan pemasangan yang besar. Keperluan teknik awam adalah tinggi, dan kos teknik adalah tinggi, yang mempengaruhi bilik mesin terletak atas tradisional struktur bangunan dan penampilan.Xinjiang,Sila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum remJika ada kerosakan semasa lif, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.Sekali lagi, jika frekuensi dan amplitud getaran tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan semasa operasi adalah relatif tinggi, ia disarankan untuk memilih minyak dengan kapasitas adsorpsi tinggi. Apabila menggunakan tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan, lebih baik menggunakannya pada suhu ° C; Soak minyak kiri dan kanan dengan teliti sebelum menghapuskan sebarang kelebihan


label:
4jawapan
Produk pertanian dan sampingan
2Tingkat-- · 2024-07-26 07:53:28

XinjiangPlatform mengangkat lengan pelukis Crawler Ia telah disiarkan dengan sangat pantas, tepat pada masanya, sila berikan saya ibu jari

Lihat lagi
Perkhidmatan Perundingan Pemasaran
3Tingkat-- · 2024-07-26 08:10:20

Tanya, boleh saya hantar XinjiangPlatform mengangkat lengan pelukis Crawler spesifikasi khusus, izinkan saya menghubungi anda.

Lihat lagi
Aluminium dua keping boleh
4Tingkat-- · 2024-07-26 08:25:11

Raya tak lama lagi, boleh XinjiangPlatform mengangkat lengan pelukis Crawler dapat diskaun?

Lihat lagi
Spree Technology Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-07-26 09:00:07

Saya rasa ia bagus. Masa saya membelinya, saya melihat komen di komen dan saya membelinya. Apabila saya melihat penghantaran, saya sangat teruja. Selepas XinjiangPlatform mengangkat lengan pelukis Crawler sampai, saya teruja untuk mencubanya dengan penuh harapan, dan hasilnya cukup bagus!Dan wanita khidmat pelanggan juga sangat baik dan sopan.Puan khidmat pelanggan juga menjawab soalan saya dalam beberapa saat, haha, saya akan membeli semula lain kali.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)