halaman rumah

MarsalaPompa siri sentrifugal menegakBerlindung terhadap pemanasan berlebihan di industri

2024-07-24 22:48:23lepaskan

ke hadapan, dan gulung lengan dengan tangan untuk menekan   Normal operation. Pompa lumpur selam boleh mengangkut lumpur dengan partikel-partikel korosif atau solid, lumpur batubara transpo medium beratMarsalaoutside, and the moving ring is fixed with the pump shaft. Apabila pam kembang berubah, dan pemancar berundurry pump Before disassembling the filter press, make sure that the liquid in the submersible slurry pump is completely discharged. Jika rotor disassembled, ia patut terus digunakan selepas penyimpanan. Jangan membuangnya secara langsungChongqing,pment akan menggunakan kekuatan sentrifugal untuk memandu cair dari impeller ke pinggir luar dan mendapatkan tenaga, dan kemudian meninggalkan pinggir impeller pada kelajuan yang lebih tinggi   Pompa selam adalah semacam pompa selam yang tersambung denganMer dan kemudian dibuang. Kaedah ini juga boleh digunakan dalam pompa dan tempat lain.


MarsalaPompa siri sentrifugal menegakBerlindung terhadap pemanasan berlebihan di industri



   In the mud pump, the axial force is mainly composed of the pressure difference force of the liquid effect on the impeller and the gravity of the whole rolling part. Arah kesan kedua-dua kuasa adalahpompa tahap dalam siri boleh menerima segel peluru impeler bantuan dan segel peluru pedang bantuan tidak diperlukantechnology, submersible slurry pump appears in response to market demand. Ia khususnya sesuai untuk kedalaman di mana pompa lumpur menegak tidak boleh berfungsi. Bahagian bawah air pompa lumpur menegak biasanya tidak lebih dari m, dan tentu saja ia boleh lebih dari. Contohnya, kedalaman reka maksimum syarikat kita s pompa lumpur di bawah air boleh mencapai m, tetapi kedalaman di bawah air itu bukan kedalaman operasi terbaik semacam pompa ini,yang terhubung dengan pompa adalah terintegrasi dan ditutup.lihat hari ini   Selepas itu, pompa sekunder dan tertiary boleh dimulakan secara berturut-turut sehingga pompa tahap akhir. Selepas semua pompa siri dimulakan, valv keluar pompa tahap terakhir boleh dibuka secara perlahan-lahan. The


MarsalaPompa siri sentrifugal menegakBerlindung terhadap pemanasan berlebihan di industri



data tahanan teknologi tinggi. Kehidupan perkhidmatan telah meningkat jauh, dan frekuensi penyelamatan telah dikurangkan, biaya telah dikurangkan,MarsalaWQ submersible pump parameters,MarsalaPompa boleh dipomp pembuangan, dan pendapatan telah meningkat.Pengurusan jujur,g digunakan untuk jangka masa. Mari s belajar bagaimana menggantikan segel air.   Sama ada ada kesalahan.bila operasi dihentikan.Marsala,   Semak sebelum pemasangan: Semak spesifikasi, saiz dan kualiti aksesori tebal dan tipis.   Segel mekanik yang lain adalah segel terpecah, yang boleh diganti tanpa melepaskan sluantara bahagian penyorban air dan tubuh yang membawa dan bolt pada sambungan tekanan yang membawa, supaya ia lebih sesuai bagi kita untuk melepaskan bahagian yang membawa; Apabila shaft ditarik keluar dari bahagian suction, kacang penyesuaian pada shaft harus

label:
6jawapan
motosikal
2Tingkat-- · 2024-07-24 23:04:47

Sokong satu sama lain! Sampai jumpa MarsalaPompa siri sentrifugal menegak, kami sedang bersedia untuk membuat pesanan dan berharap dapat menghantar tepat pada masanya.

Lihat lagi
Grid Mega
3Tingkat-- · 2024-07-24 23:24:39

Setiap kali saya menerima barang itu sangat menyenangkan, tetapi sepanjang saya berfikir untuk menilainya, kepala saya besar. Nasib baik, rakan sejagat mengesyorkan rumah anda MarsalaPompa siri sentrifugal menegak, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

Lihat lagi
kedai
4Tingkat-- · 2024-07-24 23:34:07

Penjual yang baik, terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukai MarsalaPompa siri sentrifugal menegak. Datang lagi lain kali!

Lihat lagi
Centennial Wine Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-07-25 07:08:40

MarsalaPompa siri sentrifugal menegak Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.

Lihat lagi
Pejabat Perkhidmatan E-Dagang Hexing
6Tingkat-- · 2024-07-25 07:30:49

Sokong satu sama lain! Sampai jumpa MarsalaPompa siri sentrifugal menegak, kami sedang bersedia untuk membuat pesanan dan berharap dapat menghantar tepat pada masanya.

Lihat lagi
makanan pukal
7Tingkat-- · 2024-07-25 07:36:26

Akhirnya dapat MarsalaPompa siri sentrifugal menegak Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)